Skocz do zawartości

ManiekMANIEK

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ManiekMANIEK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ManiekMANIEK

0

Reputacja

  1. masz dobrze. tylko będzie wiecej palił. zwróć uwagę bo dawka 3.2 moze nie utrzymuwać sie na stałe. ja miałem 3.2/3.4 ale po miesiącu jazdy w takim ustawieniu-niby nie przestawialo nsie,m zaczął mi coś dłuzej palić wieć podłączam vaga a dawka 2.8. znajać zasadę by nie schodzić poniżej 3 przestawiłem to na 3.2 i pali w miarę dobrze(jak na mój przejezdzony sprzęcik) zatem sprawdź w przyszłości by głupot nie wyszło. co do twojej dawki startowej i mojej po dzisiejszym przestawianiu mam 20.6 trzeba zapytać kogoś takiego jak kolega: kolego doradź nam czy w którą stronę dawka startowa da wiecej paliwa ?? czy te wartości są też odwrotnie proporcjonalnie ???? i im mniej tym paliwa wiecej ???? ponieważ to nie zostało wyjaśnione a przydało by się. pozdrawiam!
  2. błędu ze zwarciem oświetlenia wnętrza po skasowaniu już nie spotkałem. wiec chyba go nie ma lub był to jakiś chwilowy problemik pewnie rozwalający mi przekaźnik. znalazłem przyczynę nie świecenie jednych drzwi(przetarty kabelek) niestety nie znalazłem przyczyny nie działania całości oświetlenia ostrzegawczego drzwi oraz oświetlenia nóg. po schematach znalazłem tylko ze obsługuje je ten sam sterownik i tyle. nic nie sprawdzałem bo nie bardzo wiem co. ale spróbuje popatrzeć. gdyby ktoś miał jakieś pomysł fajnie by było gdyby się podzielił ogólnie doszedłem do wniosku ze trzeba wymienić przekaźnik nie znam sie i szkoda ze nikt nie podsuną mi pomysłu. spróbuje podmienić i zobaczymy co się dzieje.
  3. oświetlenie wnętrza działa bez zastrzeżeń. Jednak zginęła kolejna rzecz. Mam auto z fabrycznym alarmem i po zamknięciu auta mrygał światłami. Natomiast obecnie przestał mrygać... to musi być powiązane bo wcześniej działało ...>>> [edit] alarm to inna sprawa, rozwiazana wiec to nie to... [br]Dopisany: 22 Lipiec 2010, 17:18 [/u]_________________________________________________ Panowie nie ma żadnych pomysłów?? ogólnie w błędzie: 991 Oświetlenie wnętrza zwarcie do plusa :czyli po polsku obwód otwarty lub zwarcie [jest taki niuans, ponieważ polski vag kiepsko tłumaczy. błąd powinien brzmieć: obwód otwarty lub zwarcie] gdzie mogę znaleźć coś związanego z tym, gdzie może być problem jakieś pomysły ???
  4. Witam, przeczytałem w szukajce o nie działających czerwonych światełkach w jednych drzwiach ale nie znalazłem tematu o nie działającym takim zestawie jak powyżej. Miałem problem ze światełkiem (czerwonym) tylnych drzwi, tam coś nie grało i mimo dobrej żarówki nie działało ale tak jeździłem kilka lat wiec pewnie powiązania nie ma. Ostatnio nagle przestały się palić: czerwone lampi drzwi+oświetlenie nóg przód+oświetlenie bagażnika. Co może być przyczyną ??? mikroczujniki otwartych drzwi są we wszystkich drzwiach ???? kable chyba by się nie przetarły by padło to wszystko. proszę o wasze pomysły i sugestie co z tym zrobić. Bo ja nie wiem, podłącze VAG-a i zobaczę może on coś wywalił bo to prawdopodobne przy takim masowym zniknięciu światełek w aucie... proszę o waszą pomoc. pozdrawiam![br]Dopisany: 21 Lipiec 2010, 11:11_________________________________________________Vag pokazał takie błędy: 1367 Wyłączenie pompy centralnego zamka brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 1371 Alarm od drzwi kierowcy brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 991 Oświetlenie wnętrza zwarcie do plusa przy czym 01367 oraz 01371 miałem już wcześniej bo mam stare logi. wiec pojawił sie błąd 991. gdzie mam szukać zwarcie, jak sądzicie. oraz czy może ono odpowiadać za brak tylu światełek w aucie.... proszę o pomoc. pozdrawiam!
  5. ustawiłem dawke paliwa na 3.4/3.2 mg, dawkę startową na 21.4 te wartosci są ustabilizowane i nie zmieniają sie już więc jest fajnie. Tylko pytanie czy dawki te są dobre, bo szału z paleniem nie ma(oczywiście silnik ma swój przebieg i moze sama dawka nie pomagać, liczę się z tym). Jednak sprzwdzałem dwa powiedzmy zdrowe palące ładnie AHU i jeden miał dawkę paliwa 6-6.2 mg/r a startową 21. drugi dawka paliwa 3.2-3.4 mg/r, startowa 21.8 mg/r co sądzicie o moich dawkach i tych z innych aut które podłączałem??? czy zmieniać jeszcze dawkę u mnie próbując coś poprawić czy moze zostać. ewentualnie by zwiększyć dawką startową dla mnie wypadało by zejść do 20-19 nawet prawda ??? tylko chyba zmieni się też startowa ale moze bedzie ok.próbować zejsć ?? moze dawka 19-20 była by dobrą opcją dla mojego auta prosze o komentarz. Pzdr[br]Dopisany: 27 Czerwiec 2010, 12:17_________________________________________________nikt mi nie pomoże ??? nawet nie podpowiecie czy dawki które ustawiam są prawidłowe ?? lipnie ze nie mogę się czegoś dowiedzieć. na początku pomogliście a teraz nawet na krótki komentarz nie moge liczyć i zostaje sam
  6. okazało sie że moje mody przy adaptacji które nie dały natychmiastowych zmian(zmiana w adaptacji za standardowych 32 700 na 2 500 zeby zobaczyć co da konkretna zmiana-inne nie wywoływała zadnej natychmiastowej reakcji na dawkę startową), jak zakładałem dają zmianę po jakimś czasie, dziś podłączam kompa dawka paliwa 5mg/r (było 2.6), dawka startowa 30 mg/r (było 28). wiec kaszanka trochę się zrobiła i właśnie palił tak byle jak. ale przestawiłem na 22 222 w adaptacji kanału 05 i dawka zmieniła się na 3.2-3.4, a startowa na 22, wiec wszystko niby gra, są to dane po czekaniu i przejechaniu się, bo bezpośrednio po wprowadzeniu tej liczby nie było większych zmian. wieczorem jeszcze podłącz by sprawdzić co i jak, czy coś się zmieniło. nikt nie skomentuje moich poczynań przy ustawianiu tego ??? był bym wdzięczny ponieważ nie znam się jak niektórzy wiec prosił bym o waszą pomoc. pozdrawiam!
  7. panowie co się dzieje ?? wszyscy dzisiaj zajęci, nikt nie powie słowa. Pomóżcie jakoś ustawić i podpowiedzcie czy to co robie robie dobrze [edit] wpisz w szukajce, było wiele takich tematów.
  8. nie ma zadnych błędów, kontrolki i wszystko obserwuej, jeśli był by bła to bym naprawiał. JUż parę rzeczy robiłem. Ale pompy nie sprawdzam skoro jezdzi i tylko nie pali jak najdrowszy egzemplarz to wybaczam mu za to ze przejechał 340 tyś i nie marudzi wiecej odnośnie dłubanie w aucie rano zmieniłem dawkę, przy czym znajomy w aucie które pali ładnie ma dawkę 28.5 mg/r, u mnie była 29 nawet, i teraz moje pytanie. Sa dwie szkoły jedni przy adaptacji w dawkach mówią iż wartości wpisane są odwrotnie proporcjonalne wiec by zwiększyc piszesz mniejszą dawkę. A inni mówią ze dodajac przy adaptacji zwiekszasz dawkę. Ja zauważyłem reakcję tylko przy zmienianiu wartości w adaptacji. Zmieniłem z 32768 na 5555. Ponieważ tylko w dół dawka rozruchowa zmniejszyła się na 21.2. przy wcześniejszych kombinacjach było nawet 19.8 ale to róznie latałem. przy czym palewnie w jakisz niesamowity sposób nie poprawiło sie. moze dlatego ze od warczenia sielnik sie rozgrzał i już nie poczułem rózniecy. wiec zostawiłem tak i jutro sie dowiem paląc rano czy coś sie znieniło na lepiej czy gorzej. najwyzej znienimy. prosze o komentarz czy moje dłubanie jest w porządku żebym nie nakombinował zbyt PS. zmieniajac dawke efekt musi być natychmiastowy czy trzeba pojezdzić bo efekt natychmiast widziałem gdy wpisałem wartosć minimalna zamiast max-a, a tak to dopiero po przejechaniu sie lub chociaz zgaszeniu i zapaleniu. ogólnie zauważyłem ze jak przejadę sie to dopiero dawka jst ustabilizowana i nie zmienia sie bo tak to coś pokaze a po chwili moze się zmienić. no nic czekam na waszą pomoc i jak coś to jutro sprawdzam i poprawiam, ewentualnie wieczorem zajrze jak bedzie chwila..
  9. kolego te dane są poprawne ?? ustawiając mam celować w taką dawkę ??? daj znać bo nie mam danych jakie dawki powinny być. Jak tylko potwierdzisz lubktoś kto sie orientuje lecę zmienić. i zobaczymy PS. dawkę mogę ustawiac na zimnym silniku prawda ??? bo dotyczy i zimniego i ciepłego no nie ?? pytam by nie popełnić jakiegoś błędu :gwizdanie: dajcie znać i będę działał
  10. GerabbkA , dawka rozruchowa jak na moje oko jest ok, waha sie w granicach/okolicach normy... poza tym jak wspomniałem po ustawieniu kąta na idealny czyli ok49-54 i tak jest jak jest. zawsze od 3 lat 2-3 obroty i pali wieć to nie problem chwilowy a o kąt wtrysku dbam. Chyba pampa najbardziej pasuje do tego leniwego palenia. PRZYPOMINAM PRZEBIEG ORYGINAL 340 TYS, PEWNIE BEZ ZAGLĄDANIA PAD MASKĘ DŁUGO. Mi strasznie nie przeszkadza takie palenie wiec śmigam już długo tak, ale zastanawiam sie czy nie naprawić tego, dlatego wypytuje was o przyczyny. zrobiłem logi grup wartości mierzonych[MS](-chyba dobrze to nazywam???PS. czas tych logów odpowiedni?? nie wiedziałem ile logować dokładnie bo nie było info ...): Log (0 - 000) Log (1 - 001) Log (2 - 003) Log (3 - 004) Log (4 - 005) Log (5 - 007) Log (6 - 013) Log (7 - 014) -tu nie było odczytu, puste okna tylko, nie wiem o co chodzi, mozecie mnie oświecić ?? Log (8 - 018) Log (9 - 023) jako przypomnienie i zestawienie w jednym miejscu wrzucam logi z BS: Log (1 - 000) Log (2 - 003) Log (3 - 004) Log (4 - 011) na pólsyntetyku, ale kumpel ma to samo z tą oliwą i pali na tyk. w zimie i lecie palenie bez wiekszych różnic, na ciepłym czasem na tyk, choć rzadko, a tak to musi obrócić i dopiero zapala. jeśli się orientujecie zwróćcie uwagę na dawkę rozruchową bo moze to w tym problem. Może słabo pali bo pompa nie robi ciśnienia i podniesienie dawki jak to niektórzy robią odsuwa na bok naprawę/wymianę pompy. W tym przypadku miało by to sens, skoro pompa w czasie jazdy nie robi problemów tylko zapalanie nie jest wzorcowe. Prosze o wasze opinie. Pozdrawiam!
  11. lecę zrobić komplet, bo nie wiedziałem ze całosć sie przyda. odnośnie kąta wtrysku to powiem tyle miesiac temu ustawiałem i nic nie przestawiałem. było 50-52. to możliwe by sie przestawił kąt wtrysku?? aha i jak kąt był ok to palił tak samo: obrót silnika, czasem dwa lub trzy obroty i dopiero zapalił. lece zrobić logi do kolegi. zaraz wróce
  12. mam logi, kolega mi pomógł bo komp padł ale przy opkazji mam ładnie wklejone logi, bo nie widziałem jak to podać wam :D zatem proszę moje logi z BS: Log (1 - 000) Log (2 - 003) Log (3 - 004) Log (4 - 011) wspomnę jeszcze o chyba ważnych czynnikach. Mianowicie auto nie ma katalizatora, EGR zaślepiony koło turbiny, odma puszczona luzem a rura dolotu zaślepiona bo ssał olej i doradzono takie coś. Do tego auto zapalone na zimnym w spalinach daje "gryzący" dym, wizualnie nie ma jakichś nobłoków i czarnych chmur ale zapach gryzący jak coś to wam podsunie to mówie. PS. nie wiedziałem ile logów robić i śpieszyło mi się wieć zrobiłem tylko te z BS. Jeśłi potrzebne te grupy normalne: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023. to mogę dorzucić w kazdej chwili.
  13. Witam, w szukajce nie znalazlem podobnego tematu wiec pytam. Mam juz 2 lata audi jak w opisie i nigdy nie palil na tyk. Na VAGU zawsze czysto. silnik chodzi pieknie i jedzie rowno z takim samym. moze tylko ciut mniejszy odlot na cisnieciu na malych biegach ale to chyba wrazenie bo do setkie czasy niemal ksiazkowe i jak mowie znajomy w zadbanym 90 konnym silniczku nie ucieka. ale tak tylko mowie jakby cos odnosnie silnika. Aha audi ma potwierdzony przebieg 340 tys. i wymienione wtryski bo myslalem ze sa winowajca. rozrusznik rozbieralem i wyglada cacy, wiem ze to nie sprawdzenie ale zlozylem bo musialem smigac dalej. i tak juz 2 lata zlecialo. Problem niewielki bo roznica taka ze nie pali na tyk tylko 1-2 obroci i dopiero zapala. czy cieply czy zimny bez roznicy, moze w ziime czy jakies ranne palenie jest ciut dluzsze. Krucho z kasa jest bo bym juz zrobil profilaktycznie rozrusznik ale nie ma tragedii a audi zrobilo duuzo km nie narzekajac chocby raz wiec nie myslalem o tym. I tak mysle ze zapytam kolegow bo moze ktos mial taki problem lub wpadl na pomysl co to moze byc wiec byl bym bardzo wdzieczny za taka wypowiedz. pozdrawiam
  14. no wiem, mam znajomego w serwisie VW, bez problemu wbija mi ze zamontowali. Tylko czy uda sie reklamowac taka tanioche bo wiadomo ze 2 lata nie przejezdza takie wahacze. zastanawiam sie czy nie sprobowac. doradzcie panowie. co o tym sadzicie
  15. panowie nie mam kasy wiec czytajác wasze posty widze ze trzeba wybrac FEBI w takiej sytuacji ???? spytam tylko bo znajomy kupil szajs na ktorym nawet firma sie nie podpisala, kupil to na allegro u sprzedawcy ktory dal na te wachacze firmy KRZAK 2 LATA Gwarancji. tylko dlatego znajomy je kupil.. co sadzicie o czyms takim?? warto ryzykowác skoro jest gwarancja????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...