Skocz do zawartości

jacek666b

Pasjonat
  • Postów

    130
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jacek666b

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jacek666b

0

Reputacja

  1. Panowie, więc źródłem problemu okazał się źle zamontowany zarnik w lampie o 1cm obrotu. W razie czego to drucik od zarnika musi byc skierowany w dół, a wycięcie w zarniku (ząbek) skierowany do góry. Efekt po wsadzeniu nowych SUPER. Pozdrawiam i dzięki za pomoc i sugestie.
  2. No wlasnie jutro spróbuję zamontowac lewy zarnik jeszcze raz. Podobno na zarniku i lampie jest jakies wycięcie a ja patrzylem tylko ns to jsk ma byc drucik. Poza tym montowalem zarnik wpiety do kabla i dopiero zaciskalem, moze to nie tak?! Jutro podzialam i dam znać
  3. Poziomy są ok, mialem przeglad miesiac temu a od wymiany żarników nic by sie nie rozregulowalo. Chodzi mi o to V ktore widać na obydwu zdjeciach od strony kierowcy... Wymieniał ktoś zarniki?
  4. Witam. Od 9 lat jak mam auto nigdy nie wymienialem zarnikow. kupilem na amazon Osram Cool Blue Intense i dzisiaj zamontowalem. druciki do dolu tak, jak były. Efekt jest jak dla mnie dziwny, spojrzcie na foto. Po stronie kierowcy jest jakas dziw a poswiata soczewki i pole ktore nie jest oswietlone. Co sądzicie?
  5. Panowie siedzę od godziny w etce i nie widzę gdzie można znaleść chłodnicę. Mam walniętą uszczelkę pod czujnikiem który jest wkręcany w chłodnicę-pomóżcie bo leje się około litra dziennie... Jaki to czujnik ew który to schemat w etce online? Lub numer uszczelki (oringu?) pod tym czujnikiem
  6. Sorry za głupie pytanie ale...jak? Wiem, że jedno łożysko jest zrypane bo podczas skręcania w prawo jest dźwięk obcierania (zweryfikowane)- nie wiem czy ma coś jedno do drugiego.
  7. Witam, Panowie w zeszłym roku (po roku) wymieniłem tarcze po tym jak na trasie raz zahamowałem z około 180 do 100-pogibało je. W zeszłym roku wrzuciłem zestaw ATE na przód, i w tym roku w lato zaczęło się ponowne bicie-w zacisku wymieniany tłoczek, gumki, prowadnice, sprężynki...wszystko. Co może być przyczyną? Też tak macie, że jedno hamowanie i może być wszystko do wymiany? Coś jest nie tak... BTW kupię jarzma na 312mm skoro już muszę robić heble od nowa.
  8. Byłem dzisiaj u kolegi edc-tuning.pl któremu serdecznie dziękuję za diagnozę. Okazało się że turbina była niezbyt dobrze wyczyszczona, w przyszłym tygodniu jadę robić z nią porządek. Mam tylko zagwozdkę:czy "odślepić" egr czy nie? Pozdrawiam Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  9. W sobotę jadę na diagnostykę to zobaczymy. Przewody wymieniałem, aczkolwiek ten odchodzący od zaworu do gruszki jest dziwnie naprężony, ale nie złamany. Gruszka cała. Jak zobaczyć czy wtryski leją? N75 i przepływka podmieniana-nie było różnicy.
  10. Jestem posiadaczem auta od 6 lat. W skrócie napiszę moją walkę z notlaufem. Pierwszy tryb awaryjny po około roku użytkowania, wyczyszczone kierownice (kolega z forum TOSIK), później około roku spokój. Znowu problemy więc wywaliłem katalizator no i auto baardzo odetchnęło-nie musiałem nic czyścić (samo się zrobiło?!). Później był czips na 143KM i 320NM (kolega z forum EDC TUNING). Zauważyłem że, w lato wystarczy pojechać na trasę i przy ok. 160-180 km/h przejechać dosłownie minutę-miałem spokój na długo. W zimę nie było tak kolorowo bo efekt działał, ale na jakiś tydzień (250km)-why? Robiłem już logi dynamiczne, statyczne i wszystko co się dało. Zawsze werdykt był:zapieczone kierownice. Bardzo często rano po wyjechaniu z domu, auto zaczynało gwizdać dopiero po jakichś 2 kilometrach-wcześniej bardzo słabe reakcje na gaz (tak wiem, zimny silnik). Zatkałem EGR, turbina zaczęła stawać od razu aale...w trasie nie da się przekroczyć 140-przechodzi w tryb awaryjny. Autem jeżdżę codziennie do pracy tj.17km (połowa to stanie w korku) i z powrotem. Raz, dwa razy do roku dalsza trasa, czasami w wakację do kolegi na działkę. Kolega ma takie samo cudo z 1999r, jeździ nim jego kobieta czyli nie używa gazu, auto użytkuje tylko w mieście i nigdy nie miał takich problemów (auto ma dłużej ode mnie). Pytanie brzmi-co z tym fantem zrobić? Kolega w audi a3 z tym samym AFN silnikiem i problemem, wymienił turbo na ORI Garreta, i po pół roku miał to samo. Dzisiaj wymieniłem czujnik temperatury który mi padł dwa dni temu, ale coś mi świta, że kiedyś był jakiś błąd w VAGU z nim związany... Wymienić turbo? Wyczyścić IC? Odszczelnić EGR? Zła mieszanka? Zły kąt wtrysku? Nieszczelna rura? HELP BO JUŻ ZGŁUPIAŁEM! Dwa tygodnie temu zostałem ojcem, muszę mieć sprawne auto, a nie mam też czasu na niepotrzebne zabawy z autem. Jeżeli jest jakiś magik z Warszawy to chętnie skorzystam. Będę bardzo wdzięczny osobie która to przeczyta i mi pomoże!
  11. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/321332-rejestrator-g1wh-novatek-96650-aptina-199zl/
  12. Tez jestem pozytywnie zaskoczony i zadowolony. Na B6 wyglądają kiepawo. Pozdrawiam! Wyslane z asus zenfone 5 juzing tapatalk
  13. No i tak to wygląda :-) Wyslane z asus zenfone 5 juzing tapatalk
  14. No tak, ale moim zdaniem za 650 z oponami w dobrym stanie to chyba okazja nie? No i moje aktualne 15 tez nie grzeszą pięknością..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...