carlooss
Pasjonat-
Postów
26 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O carlooss
Osiągnięcia carlooss
0
Reputacja
-
To raczej nie wahacze bo wystarczy że lekko dotknę pedał hamulca i przestaje pukać. Czy da rade zregenerować te prowadnice zacisku?
-
Witam, mam problem ze stukaniem podczas jazdy np po bruku albo drobnych dziurach. Wali w środku jak nie wiem a po lekkim naciśnięciu hamulca stukanie ustaje. Sprawdziłem mam luz na (nie wiem jak to sie nazywa dokładnie) tulejkach prowadzących zacisk. Klocki mam nowe jak by co i sprężynki są dobrze podgięte. Teraz pytanie co z tym zrobić czy muszę szukać nowego zacisku???
-
Kolego Darek mam identycznie jak ty!!
-
Czy w czasie tych 200km nie wydawała dziwnych dźwięków? Jak kręciło się kierownicą?
-
Najprawdopodobniej coś w tej pompie "piłuje" i pewnie w zbiorniczku są opiłki metalu. Spróbuj zanurzyć do zbiorniczka magnesik i zobacz czy się czepiają opiłki.
-
Kolego kuba111 mam to samo tylko u mnie piszczy tylko jak się kręci w jedną stronę. Cały czas myślę że to magiel ale naprawdę słychać jakby to było tuż pod kierownicą. Jakbyś coś wyszukał daj znać na forum
-
[B5 1Z] Pompa wspomagania czy przekładnia kierownicza A4 B5 TDI
carlooss odpowiedział(a) na Mariusz temat w Audi A4 B5
Na moje to albo za słaba pompa i dopiero po rozgrzaniu płynu zaczyna dobrze działać albo układ jest może zapowietrzony -
Bywam w miliczu. Nie wiem czy smarowanie coś da bo piszczy tylko jak się trochę pojeździ czyli jak się rozgrzeje. Jedyne co mi przychodzi do głowy to maglownica a ona jest za ścianą grodziową i może się jakoś niesie...
-
Jak w temacie skrzypi czy może piszczy przy kręceniu ale tylko w lewą stronę. Nie skrzypi jak auto jest zimne tylko jak trochę się przejedzie. Wydaje się jakby te dźwięki dochodziły spod kierownicy ale nie mogę tego zlokalizować. Pomóżcie koledzy
-
Nie zaczynam nowego wątku bo mam dokładnie to samo, wydaje się jakby to było słychać zaraz gdzieś pod kierownicą, ale u mnie piszczy jak kręcę tylko w lewą stronę i wydaje mi się że żadne smarowanie tu nie pomoże bo ten dźwięk może dochodzić z maglownicy?
-
Kolega adadur ma rację jechałem bmw
-
kiedyś podłączałem pod kompa ale to z innego powodu i w skrzyni nie było żadnych błędów
-
to przypomina minimalne falowanie w zakresie 500 obr , nie rozumiem tego ze obroty nie wzrastają a wzrasta prędkość
-
CzarnyGT a czy u Ciebie robi się tak jak u mnie?
-
Kick-down rozumiem ale nie rozumiem ze obroty falują w zakresie 2700- 3500 a auto przyspiesza wydaje się płynnie nie ma szarpnięć ani przyhamowań