Skocz do zawartości

carlooss

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O carlooss

Osiągnięcia carlooss

0

Reputacja

  1. To raczej nie wahacze bo wystarczy że lekko dotknę pedał hamulca i przestaje pukać. Czy da rade zregenerować te prowadnice zacisku?
  2. Witam, mam problem ze stukaniem podczas jazdy np po bruku albo drobnych dziurach. Wali w środku jak nie wiem a po lekkim naciśnięciu hamulca stukanie ustaje. Sprawdziłem mam luz na (nie wiem jak to sie nazywa dokładnie) tulejkach prowadzących zacisk. Klocki mam nowe jak by co i sprężynki są dobrze podgięte. Teraz pytanie co z tym zrobić czy muszę szukać nowego zacisku???
  3. Kolego Darek mam identycznie jak ty!!
  4. Czy w czasie tych 200km nie wydawała dziwnych dźwięków? Jak kręciło się kierownicą?
  5. Najprawdopodobniej coś w tej pompie "piłuje" i pewnie w zbiorniczku są opiłki metalu. Spróbuj zanurzyć do zbiorniczka magnesik i zobacz czy się czepiają opiłki.
  6. Kolego kuba111 mam to samo tylko u mnie piszczy tylko jak się kręci w jedną stronę. Cały czas myślę że to magiel ale naprawdę słychać jakby to było tuż pod kierownicą. Jakbyś coś wyszukał daj znać na forum
  7. Na moje to albo za słaba pompa i dopiero po rozgrzaniu płynu zaczyna dobrze działać albo układ jest może zapowietrzony
  8. Bywam w miliczu. Nie wiem czy smarowanie coś da bo piszczy tylko jak się trochę pojeździ czyli jak się rozgrzeje. Jedyne co mi przychodzi do głowy to maglownica a ona jest za ścianą grodziową i może się jakoś niesie...
  9. Jak w temacie skrzypi czy może piszczy przy kręceniu ale tylko w lewą stronę. Nie skrzypi jak auto jest zimne tylko jak trochę się przejedzie. Wydaje się jakby te dźwięki dochodziły spod kierownicy ale nie mogę tego zlokalizować. Pomóżcie koledzy
  10. Nie zaczynam nowego wątku bo mam dokładnie to samo, wydaje się jakby to było słychać zaraz gdzieś pod kierownicą, ale u mnie piszczy jak kręcę tylko w lewą stronę i wydaje mi się że żadne smarowanie tu nie pomoże bo ten dźwięk może dochodzić z maglownicy?
  11. Kolega adadur ma rację jechałem bmw
  12. kiedyś podłączałem pod kompa ale to z innego powodu i w skrzyni nie było żadnych błędów
  13. to przypomina minimalne falowanie w zakresie 500 obr , nie rozumiem tego ze obroty nie wzrastają a wzrasta prędkość
  14. CzarnyGT a czy u Ciebie robi się tak jak u mnie?
  15. Kick-down rozumiem ale nie rozumiem ze obroty falują w zakresie 2700- 3500 a auto przyspiesza wydaje się płynnie nie ma szarpnięć ani przyhamowań
×
×
  • Dodaj nową pozycję...