Skocz do zawartości

manius87

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O manius87

Osiągnięcia manius87

0

Reputacja

  1. Witajcie, wymieniłem czujnk doładowania i turbina działa jak wcześniej, czy to mogło być również powodem że samochód czasami nie odpalał za pierwszym razem ? Bo zanim turbo działało normalnie to samochód czasami za pierwszym razem nie zapalił, jak sie czujnik juz zepsuł tak że to turbo nie działoło to auto ładnie odpalało jak i również po wymianie. Co z tym programem, ja samochodem jeźdze ponad 5 lat i zrobiłem ok 115 tys km Czy wgrywać inny sotr? seryjny. Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi i pomoc.
  2. Witam, proszę o analize logów, auto traci moc, wyłącza się turbo. Zrobiłem logi dynamiczne 011 008 i 003 na 3 biegu w zakresie 1200obr/min-4000obr/ min cały czas gaz wciśnięty na maksa. Przed wykonaniem loga 011 wyłączyłem i załączyłem samochód, pomiędzy 011 i 008 tak samo zrobiłem, natomiast pomiędzy 008 i 003 nie gasiłem samochodu. Wcześniej powyminiałem już wężyki, z przepustnicy był przetarty. Zauważyłem że czasami po wyłączeniu i ponownym odpaleniu samochodu turbo się załącza. Kiedyś turbiny była prawdopodobnie regenerowana przez poprzedniego właściciela. I jedni twierdzą że auto mogło być chipowane bo jest mocne jak na ten model, Błąd P17965 Dodam jeszcze że czasami samochód za pierwszym razem nie odpala i nie ma na to reguły czy zimny czy ciepły. Proszę o pomoc, jak coś źle zrobiłem to proszę również o info. pozdrawiam 011 http://vaglog.pl/log_236071.html 008 http://vaglog.pl/log_236072.html 003 http://vaglog.pl/log_236073.html
  3. No a jakby układ sie zapowietrzał to jakie pompki by dawały parametry ? Też chyba by nie były realistyczne ?
  4. Witam, proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki. Podczas jazdy samochód mi zgasł i już go nie było można odpalić - vag nie pokazał zadnego błędu. Chcąc wjechać kawałek na rozruszniku do garazu po dodaniu gazu samochód odpalił ale po ok 3 min zgasł - vag po tym pokazał błąd : VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 038 906 019 CG Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1366 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 60950 Additional Info: WAUZZZ8EZ1A051529 AUZ6Z0A0015775 1 Fault Found: 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 35-00 - - Wymieniłem filtr paliwa, ku mojemu zdziwieniu stary był pusty. Po założeniu nowego auto odpaliłem na plaku chwile pochodzilo i zgasło. Chciałem zobaczyć ile jest paliwa w filrze i wyciągając zaworek regulacyjny wystrzelił mi czyli zebrało sie tam duże ciśnienie. Znowu auto odpaliłem na plaku i wypiałem przewód paliwa z powrotu to z paliwa leciało paliwo z powietrzem - paliwo było bardzo spienione. NIgdzie nie widać jakis nieszczelności na układzie paliwowym - węze nie są dziurawe i na połęczeniach też było sucho. Dzisiaj zdjałem pokrywe zaworów wypiałem kabel z pierwszego pompowtrysku podoginałem blaszki i założyłem z powrotem. Założyłem pokrywe zaworów. Auto odpaliłem na plaku. Błąd teraz nie wyskakuj lecz samochód dalej chodził nie równo tak jakby na 3 cylindrach i po chwili znowu zgasł. Zrobiłem logi .... zanim zdjałem pokrywe zaworów. http://vaglog.pl/log_206573.html http://vaglog.pl/log_206575.html http://vaglog.pl/log_206574.html oraz po zdjęciu pokrywy zaworów i podoginiania blaszek. http://vaglog.pl/log_206572.html http://vaglog.pl/log_206571.html http://vaglog.pl/log_206570.html Czy to winyy może być pompowtrysk czy raczej że się gdzieś układ zapowietrza ? Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...