Skocz do zawartości

adamus85

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adamus85

Osiągnięcia adamus85

0

Reputacja

  1. Teraz moja kolej na odgrzanie kotleta..., gregory jaką sondę EGT zastosowałeś? Oryginalną?Czy możesz podac nr części?
  2. w porządku zapoznam sie , tylko nie chodzi o zegary z fisem, mówiłem o zegarach bez fisa ale z wskaźnikami które opisałem!
  3. Witajcie Posiadam A4 1,8T quattro AEB z '96 roku, zegary są bez wskaźnika temperatury oleju i ładowania akumulatora. Chciałbym posiadać te zegary i wiem że w przedliftach występowały takie zegary z wskaźnikami o których piszę. Czy zamontowanie zegarów z dodatkowymi wskaźnikami wiąże się z jakimiś dodatkowymi operacjami po za demontażem i montażem zegarów?Czy trzeba coś dokładać? Z góry dzięki za odpowiedź! Pozdro Adam
  4. Witajcie, Mam do Was pytanie odnośnie zderzaków przednich w avantach przed i po lifcie : czy są identyczne w sensie pasują Plug&Play, czy należy dokonac jakichkolwiek przeróbek żeby zainstalowac do przedlifta zderzak od polifta? Czy ktoś z Was dokonywał takiej operacji? Pozdro
  5. w porządku ,ale objaw pojawił się kiedy zrobiłem 400 km na benzynie i ani razu nie włączałem gazu!
  6. Witam Panowie, Moj AEB na zimnym silniku ,jak zgaśnie kontrolka od Immo , odpalony ,podkręca obroty pod 2tys. potem powoli opadają , następnie kiedy mają przejść w zakres obrotów biegu jałowego zaczyna wariować ,obroty latają jak szalone i samochód w efekcie gaśnie. Za drugim odpaleniem problem jest ale silnik nie gaśnie lecz faluje na obrotach w zakresie 500-1000 . Oczytałem się różnych rzeczy odnośnie problemów z Immo ale u mnie kontrolka nie mruga , przede wszystkim gaśnie ! Muszę zaznaczyć ,że mój Avancik ma LPG ale na nim przejechane zaledwie 22k km. Czy macie koledzy jakieś pomysły na szybko co może być problemem, nadmieniam że nie podłączałem Vag'a i nie mam żadych nformacji z niego .
  7. Byłem u majstra i poprawił wartości ciśnienia przełączenia nabenzyne - było za wysoko ustawione i podniósł troszke wartośc maxymalnego ciśnienia . na razie testuje...[br]Dopisany: 26 Grudzień 2010, 18:00_________________________________________________generalnie powiem tak : jak auto przez święta stało w garażu to wszystko było ok ,mozna było jeździc jak na benzynie. jak auto postało na mrozie nocke to sytuacja wróciła do normy . albo jest to problem instalacji albo moja Audica szybko sie przezwyczaiła do luksusów garażu i teraz stroi fochy Podobno z instalacją jest wszystko ,i po ustawieniu wartości ciśnień było ok . może teraz gdzieś coś przymarza i jest ponownie to samo?? nie wiem już :wallbash:
  8. kalibracja była wykonana w ten sposób ,że kazał mi przejechac okolo 20 km raz na benzynie raz na gazie ,jak wróciłem to podpiął kompa i sprawdził mape po czym stwierdził ze jest ok!
  9. Panowie dziekuje za odpowiedzi , instalacja jest po pierwszym przeglądzie okresowym po 10k km, działo się to od początku , mapa była sprawdzana i podobno jest ok!!nie mniej jednak podjade do gościa i podłacze sie do kompa ponownie . na instalacji przejechane jest jakies 14 k km! co do screenów mapy musicie mi dac troche czasu!!
  10. Witajcie Słowem wstepu mam instalacje następującą: 1.reduktor - Tomasetto ARC(?) 2.sterownik - Stag 4 3.listwa wtryskowa - Valtek Problem jest nastepujący : na rozgrzanym do temperatury nominalnej silniku chce dynamicznie przyspieszyc ,wciskając gaz mocno wtedy sterownik zaczyna sygnałem dzwiekowym sygnalizowac brak gazu i przeskakuje na benzyne . jest tak za kazdym razem kiedy chce ostro przyspieszyc na gazie!Generalnie przy przyspieszaniu moge wcisnąc pedał do 50% bo jak walne do dechy to przeskakuje na benzyne . Czy ktos z was przerabiał taki problem? pozdrawiam
  11. Witajcie Po pierwszych opadach śniegu pojawił sie ciekawy symptom w mojej Quatrówce . Mianowicie zaraz po odpaleniu silnika zapali się na może 3 sekundy kontrolka czerwona z wykrzyknikiem[!] jest sygnał dzwiękowy dwa razy mrugnie i znika. Nadmieniam , że jest odpowiedni poziom płynu hamulcowego ,klocki nie są zajechane . Czy macie jakies pomysły o co chodzi? pozdrawiam
  12. Witajcie Czy mechanizm zmiany biegów można jakoś naprawic ,nadmieniam ze wajcha lata prawo-lewo na jałowym jak szalona,a żeby wrzucic kolejny bieg trzeba wykonac strasznie długi ruch. czy ktos z was to przerabiał Pozdrawiam
  13. podepne sie pod temat zeby nowego nie tworzyc . u mnie w B5 AEB Quattro zapala sie kontrolka z wykrzyknikiem dopiero jak samochód sie rozbuja na nierównościach ,a poziom płynu jest pomiedzy min i max ,dokładnie w połowie ,nie kumam czasami tego samochodu
  14. możliwe,w takim razie zostało mi zorganizowanie orginału uzywanego sprawnego i sprawdzenie jak sie bedzie sprawowało no i cała maniana z wymianą płynu od nowa... :wallbash:
  15. okej pompa z płynem wymienione ,zbiorniczek wypłukany dwukrotnie,układ przepłukany 3 razy... niemniej jednak moim zdaniem wpomaganie chodzi słabiej niz w A6 C4 ACE Avant Quattro mojego Ojca i nadomiar złego przy skręcie na postoju kołami słychac pompe jak sie męczy i spadają mi oboty silnika ponizej 1000 na moment .Jak dodam gazu to niby nic sie nie dzieje. Czy to że np.pasek od pompy jest za mocno naciągnięty może miec takie objawy ? Bo mi sie koncepcja zaczyna kończyc... :wallbash: prosze o jakąs podpowiedz :hi:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...