Skocz do zawartości

guziq

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O guziq

Informacje

  • Imię
    Guzior
  • Miasto
    Zyrardow

Auto

  • Model
    80 S2 B4
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    Inny
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia guziq

0

Reputacja

  1. X daje cos tylko w wolnossaku. Znaczy ja zazwyczaj robie wydech z 1 rury bo nie chce mi sie ciagnac 2, ale ze chinczyk ma 2 to zrobilismy Xa
  2. Z polifta AQF - ale i tak c**ja pasuje. Musi byc silnik z C5 a takich najmniej. I wtedy majÄc troche czesci z obydwu aut wszystko pasuje. Teoretycznie listopad wolny juz. Ew. MOZE cos sie wczeĹniej zwolni to dam znac Poliftowe nie sa juz takie och i ah bo grajÄ napinacze ktĂłre spoooro kosztujÄ nowe a uĹźywki wszystkie rozjebane. Generalnie napinacze droĹźsze sa nowe niĹź caly silnik
  3. Ma do mnie przyjechaÄ na EMU i strojenie
  4. MODEL: Audi S4 B6 Avant 2004 rok Modyfikacje Silnik: orginal, zajechany jak starego dziada rower out, ABZ in Modyfikacje gĹowicy: nowe uszczelniacze zaworowe i nowe uszczelki pod glowice Modyfikacje bloku: hmmmmmmm, nic, bez sensu dotykac. A nieee, dostaĹ nowy rozrzad. UkĹad dolotowy: FMIC 550x230x65 , przepustnica 80mm, bov 50mm, dolot alu, zlaczki niebieskie - wsio z FMIC.pl UkĹad wydechowy: jakis gotowy szwajcar dostarczony przez wlasciciela UkĹad wtryskowy: 8x siemens deka od Neona, bosch 044 w bak po drobnym modzie Elektronika: EMU + CAB-bus UkĹad chĹodzenia: chĹodnica seria, 3 wentylatory - jeden ori, 2 od estd.pl UkĹad napÄdowy: koĹo zamachowe mojego pomyslu, sprzeglo - spiek i podwojny docisk od Radzika - audi S2 Zawieszenie:seria Hamulce: tyĹ seria, przod Brembo ZR/ZL 18 na tarczy 345 BODY KIT: tylny zderzak zespawany ze zderzaka od s4 b6 i rs4 b7 - zeby bylo ladnie i z pazurem PODZIÄKOWANIA: Dla wlasciciela za anielska cieprliwosc w oczekiwaniu na auto. Sezon z Alberta S2 skutecznie odwlekĹ plany oddania samochodu, i teraz trzeba nadrabiac. Z ciekawszych patentow: pedaĹ gazu od 80 coby linka dzialala: sprezarka klimy od zupelnie innego silnika (musiala byc nowego typu, bez elektrosprzegla, ale pasowac do lapy z ABZta. Wiec jest. Kolo pasowe z tlumikiem drgan mojego pomyslu: Turbo sie zmiescilo tak: Woda: W trakcie okrajania seryjnej wiazki: I ciekawostka - bez zderzaka przedniego jak sie naponawiesza chlodnice i intercoolery to wydawac by sie moglo ze bedzie trzeba przedluzac przod o kilka cm: jednakowoz wszystko jest tak wymierzione zeby zderzak sie zamknal i z zenwtrz nic nie bylo widac: Auto odpala, jezdzi - zostalo odpowietrzyc heble, doskladac przod, dorobic pare wezy od klimy. Z wlascicielem umĂłwiony jestem na 600hp. Za to z Krisem z CP-tuning chcemy dmuchnac tyle ile wyda sprezarka
  5. Panowie - wpadajcie w piąte do Żyrardowa na parking pod Kauflandem po 22.00 - samochodow zawsze co nie miara, kilka audi jest zawsze, dużo hond to mozna sie pośmiać a i okazja do staniecia na kresce tez jest
  6. Zastaw hamulców spod regalu jest moj wiec musisz sobie kupic.
  7. Seryjny sterownik od 2.2t mamy roztrzaskany na drobne. Stroimy bez przeplywki, na ori map sensorze.
  8. Spokojnie. Zrobimy ponad serie
  9. Wydech to jest srogo nie taki. Ale na sztuke jest jakby ktos sie zastanawiam do ilu wystarcza wydech z TDI to ma odpowiedz PS. Filmy byly z mocą 230hp lub cos kolo tego.
  10. Ostatnio kupilem 4 silniki abz - najdroższy kosztował 1200zl. Przecie tego nikt nie kupuje bo sie nie psuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...