Skocz do zawartości

lobuzu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lobuzu

Informacje

  • Imię
    Przemo
  • Miasto
    Elbląg

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia lobuzu

1

Reputacja

  1. Witam Poproszę ofertę na tarcze hamulcowe przód (312 mm) - jakieś gładkie wentylowane i do tego klocki Ferodo.
  2. Witam Witam , Audi A4 B6 1.8T 163 km 2003 BFB Potrzebuje ofertę na: - kompletny rozrząd ( napinacz, pompa, pasek, etc.) - dodatkowo napinacz i łańcuszek rozrządu Pozdrawiam
  3. Zakładając, że cena regeneracji jest taka sama to wybrałbym inne już zregenerowane. Jeśli zdecydujesz się na regenerację swoich to może okazać się, że tylko należy je wyczyścić i już po problemie wówczas cenna powinna być adekwatna do wykonanej usługi. Gorzej jak oba odbłyśniki będę do regeneracji wówczas może wyjść drożej inne już zregenerowane. Pozdrawiam
  4. Hej, przecież w pierwszym poście masz podpowiedź (foto jak jest zbudowana ta spinka). Potrzebne będą długie wąskie szczypce. Ściskasz do wewnątrz spinki i wysuwasz jedną stronę, później za drugą i już jesteśmy w domu. W przypadku problemów pisz. Pozdro
  5. Powiem tak zawsze bolało mnie jak musiałem jechać po nocy, te światła były jak w starym maluchu niby coś świeciły ale mega słabo. Teraz zdecydowanie dale widzę linie na drodze i szybciej zauważam pieszego idącego poboczem. Oczywiście do xenonow to im jeszcze daleko, ale to inna bajka. Ja po tej postaci jestem zadowolony z jakości świecenia tych lamp. Wysłane z mojego LIVE2
  6. U mnie pierwsza lampa 60 min, druga już tylko 40. Wysłane z mojego LIVE2
  7. Płynem do szyb i szmatką nie zostawiającą kłaczków. Wysłane z mojego LIVE2 Podlinkuję jutro Nie wiem czy tak będzie ok. Wysłane z mojego LIVE2
  8. Po długiej walce z przywróceniem prawidłowego działania przednich lamp w mojej audicy ostatecznie odnalazłem przyczynę słabego oświetlania drogi. Tak to wyglądało w przeszłości: mycie reflektorów z zewnątrz wymiana żarówek na mocniejsze (typu +30%) strata prądów na przekaźnikach (zasilanie bezpośrednio z aku) Ostatecznie postanowiłem dostać się do soczewki i do odbłyśnika. Była to właściwa droga. Wyglądało to następująco. Demontaż lamp z samochodu Taśmą zaznaczamy pozycję położenia naszego klosza świateł mijania (ułatwi to nam późniejsze wstępne ustawienie lampy) Pozbywamy się żarówki Kolejno musimy odkręcić trzy nakrętki trzymające obudowę soczewki, potrzebna będzie głęboka nasadka 5-6 mm Kolejno musimy pozbyć się metalowej spinki W celu ułatwienia podsyłam zdjęcie samej spinki Następnie musimy przesunąć soczewkę jak najbliżej klosza lampy przy użyciu klucza imbusowego. Ułatwi to nam wyjęcie całej soczewki z lampy Przed oddzieleniem odbłyśnika od soczewki zaznaczcie ich wzajemnie położenie względem siebie. Tak wyglądała moja soczewka po zdemontowaniu z lampy Tak wygląda po wyczyszczeniu Montaż analogicznie w kolejności odwrotnej. PS. Ta taśma naprawdę ułatwia ustawienie. Wskazana jest regulacja świateł w stacji diagnostycznej. Teraz dopiero widać różnicę ;-)
  9. lobuzu

    1.8 t BFB brak mocy

    Dziś rano powtórne sprawdzanie szczelności. Przy 1,5 bar wyszła nieszczelność na łączeniu z intercoolerem. Jest jeszcze jeden przeciek w okolicach turbinki ale nie potrafię go zlokalizować ( pojawia się przy ciśnieniu powyżej 0,8 bara) . Logi wykonam jak będę na 100% pewny szczelności.
  10. lobuzu

    1.8 t BFB brak mocy

    Ok jutro kolejna próba szczelności, zdam relacje i zobaczymy co dalej. Tak na szybko odnalazłem jeszcze logi statyczne sprzed kilku dni kanał 33, może z tego tez się uda coś wyczytać? http://vaglog.pl/log_225701.html Wysłane z mojego LIVE2 przy użyciu Tapatalka
  11. lobuzu

    1.8 t BFB brak mocy

    Przy jakich obrotach (5000 obr/min)?
  12. lobuzu

    1.8 t BFB brak mocy

    Ile powinno być na zdrowej przepływce?
  13. Ciągle szukam braku powera. Szczelność dolotu sprawdzona i jest ok. Gdzie dalej szukać? Logi 002, 032 http://vaglog.pl/log_225439.html Logi 115, 118 http://vaglog.pl/log_225440.html Czy wartości przepływki nie są za niskie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...