Skocz do zawartości

BUGS

Pasjonat
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O BUGS

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    zach-pom

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia BUGS

0

Reputacja

  1. Szukam dobrego zakładu gdzie zamontuja mi dobry autoalarm w VW Passat b6. Jaki alarm polecacie i do kogo jechać w Szczecinie ?
  2. po długiej przerwie odpowiadam, mój błąd powodowały lampy diodowe zakupione z allegro niby z wbudowanymi odpowiednimi opornikami "can bus" gdy ktoś będzie miał taki przypadek to radze od razu dzwonić do sprzedawcy i reklamować.
  3. po długim czasie nie zaglądania na forum, informuje , że po różnych przygodach z mechanikami wkońcu trafiłem na konkretnego mechanika. Wymiana świeć nic nie dała, paliwo się nie cofało. komputer nie wykrywał, żadnych błędów. Dlatego mechanik zabrał się za rozebranie silnika i jego remont: -wymiana pompek (ponieważ 2-pompki juz kulały) -wymiana szklanek (były az w jednej dziury wielkości śruby) M8 -wymiana głowicy ( w starej mimo planowania okazało się, że gniazda głowicy były wyrobione, więc głowica poszła na szrot i kupiłem drugą) -wymiana uszczelek pod pompki -wymiana wałka rozrządu -laski wymienione -uszczelka pod głowicą, -nowy rozrząd, itd. Remont trochę kosztował, ale nareszcie mam koniec wizyt u różnych mechaników. Autko chodzi normalnie i pali tak jak powinno "tzn od kopa" :-)
  4. Wszystkie zarowki sa dobre. Tak jak napisalem wyzej : na ori lampach blad znika. Dlatego zalozylem ten temat w celu uzyskania pomocy lub odpowiedzi czy mozna taki blad obejsc w jakis inny sposob. ☺
  5. dawno mnie tu nie było Panowie, siedzę na forum parę godzin i czytam różne opinie na temat regeneracji pompek w A4 B6 1.9 TDI Czy może gdzieś w Szczecinie, Stargardzie lub gdzieś w okolicach jest jakiś profesjonalny zakład, z ogarniętym pracownikiem który zregeneruje mi wszystkie pompki? Nie chodzi tu o jakiś paprochów, wole wydać więcej kasy i mieć porządnie zrobione pompki. Jeżeli ktoś ma sprawdzoną firmę to proszę o namiary.
  6. Witam, Mam problem z informacją na komputerze spalonych żarówek: Rucklich links/ Rucklicht rechts (czyli. światło cofania lewe / światło cofania prawe) Problem pojawia się gdy założę lampy, które kupiłem: http://allegro.pl/lampy-diodowe-audi-a4-b6-sedan-00-04-red-white-led-i4644914454.html W oryginalnych lampach żarówki cofania to : 12V P21W W lampach które kupiłem, żarówki były takie: 12v T15 W16W 18W Byłem pewny, że wymiana pomoże, dlatego kupiłem żarówki:12V T15 21W, ale błąd pojawia się nadal. Czy może macie jakiś pomysł jak można pozbyć się błędu spalonych żarówek cofania?
  7. u mnie nic nie buja przy odpalaniu. autko poza ciężkim odpalaniem idealnie chodzi.
  8. BUGS

    Zbyt Duże spalanie

    moj AWX 2001r koła 225/45/17 SPALANIE WYLICZONE Z DYSTRYBUTORA ,A NIE WEDŁUG KOMPA 1.jeżęli jade jak niedzielny kierowca czyli te 90-120 to spali mi minimum 6,5l 2.normalna jazda w trasie (u mnie:kwasny:) gdzie wlicze 10% trasy w granicach 120km/h + 60% trawy w granicach 140km/h + 30% w granicach 170km/h to spalanie tutaj wychodzi ok 7,5l do 9l 3. jazda po miesie mam ciężką noge spali 9l - nawet do 12l pare razy wyliczałem spalanie i zawsze jest prawie w identycznych granicach. Np. ojciec gdy pozyczył odemnie auto to spalanie miał takie: miasto ok 9l miasto/trasa 7l trasa 6l ( nie wiem jak to zrobił) chyba cały czas z wiatrem KUMPEL MA TEŻ A4 B6 TDI I SPALANIE JEST PORÓWNYWALNE. INNY ZNAJOMY W B5 FL TDI 130km średnie spalanie mów, że wacha mu się w granicach 7,0 do 8,5l zależy od jazdy. WIĘC PISZTA CO CHCETA I NIECH WAM BEDZIE, ŻE ŚREDNIE SPALANIE TO 6L
  9. napisałem, że może zle ustawił mechanik rozrząd, że możę on się walnął o 1ząbek sprawdzę jutro świece, do tej pory ich nie sprawdziłem bo byłem u mechaników i mówili, że jak nawet walnęłyby mi 3 świece to przy takich marnych mrozach powinien na jednej świecy normalnie palić. A moja a4 nawet gdy na dworze było np +20 C to już trzeba było kręcić ze 2 lub 3 razy.
  10. A jest taka możliwość, że swiece padły odrazu na drugi dzień po naprawie? Układ raczej sie nie zapowietrza, bo gości powstawiał mi zaworki antyzwrotne i niby paliwo stoi w wężykach. Tak jak pisałem gdyby to była wina cofniętego paliwa to jednakowo paliłby raczej w temperaturze +20 C lub gdy np jest na -25 C. to paliwo tu i tu by się cofało i temperatura nie miałaby na to wpływu. ---------- Post dopisany at 22:45 ---------- Poprzedni post napisany at 22:38 ---------- Sprawdzałem u dwoch mechaników i twierdzą, że pompki i inne rzeczy o podpieciu Vaga są OK. Zastanawia mnie taka rzecz: Załóżmy, że mechanik źle ustawił przez przypadek rorząd walnął sie o 1ząbek lub 2ząbki, a następnie pogrzebał w Vagu i ustawił konty, synchronizacje itd i według Vaga jest ok. To czy w takim przypadku ustawienie wszystkich parametrów za pomocą Vaga coś da jeżeli rozrząd i tak jest przestawiony o 1ząbek lub 2ząbki? Bo może jest przeskoczony rozrząd o włąsnie np. 1 ząbek, a tylko w Vagu są ustawione prawidłowo parametry. Co o tym myślicie?
  11. Witam, Mam problem z moją A4 B6 130 TDI AWX 2001r. Ostatnio (ok 2 miesięcy temu) miałem robione auto ponieważ auto gubiło płyn chłodnicy. Więc auto do mechanika i zostało zrobione: wymiana oleju, filtrów, wymiana rorządu, planowanie głowicy, nowe szklani, popychacze, nowa chłodnica i wszystkie pierdoły kazałem wymieniać na nowe jeżeli coś mechanik zauważył. Auto po naprawie wydaje mi się , że chodzi lepiej w takim sensie, że silnik innaczej pracuje "ciszej" i jest delikatnie mocniejsze "bardziej czułe na gaz). Natomiast pojawił się taki problem: Gdy auto odebrałem od mechanika normalnie zapaliło i pojechałem do domu. Na drugi dzień rano, gdzie auto stało całą noc na dworze- auto odpaliło za 2drugim może 3cim kręceniem (wtedy jeszcze ganiało sie na krotki rękaw). Od tamtej pory auto pali za 2 lub 3cim kręceniem. Chyba, że silnik jest ciepły to pali od dotknięcia. Zauważyłem, że czym auto stoi na dworze dłużej i w coraz chłodniejsze dni to kręcę moja a4 parę razy. Teraz gdzie pojawiają się temperatury na dworze ok -5 stopni to auto pali czasami za 4 lub 5tym kręceniem silnika. Po prostu czym większy mroz to auto ciężej pali. Puści delikatny dymek ok od 30s do 2min Delikatnie przy kapca i ten dym mam dziwny zapach"cięzko opisać w słowach i fachowo określić jak się nie jest mechanikiem". Rok temu moja a4 stała na dworze w mrozy ok -26 C i odpalała za pierwszym razem(ciężej bo wiadomo duży mróz, ale nie musiałem kręcic 3 czy 4 razy), i nie puszczała az takiego dymu jak teraz.. Gdy odpali ktos ze znajomych diesla w ten słaby mróz to jego diesel przez ok 5s puści ten pierwszy dym z wydechu taki mocniejszy. U mnie natomiast w a4 jest taki sam intensywny dym ale nie trwa tylko ok 5s , moja a4 potrafi puszczać taki dymek nawet do paru minut. Chce zaznaczyć, że przy butowaniu auta w trasie "agresywna jazda" auto nie kopci". Jaka może być przyczyna? 1. cofanie się paliwa? raczej nie bo w ciepłe dni krócej kręcę auto. Gdy auto stoi w garażu ogrzewanym to pali za 2 lub 3 kręceniem. Na dworze gdy stoi kręcę je dłużej i więcej razy. 2. walnięte pomowtryskiwacze? też chyba nie bo auto miało dobre pompki przed naprawą , a na drugi dzień po naprawie pompki chybaby się nie rozleciały. 3. świece żarowe? 4. może źle ustawiony rozrząd? może przeskoczył o ząbek? Auto sprawdzane na VAG-u i niby wszystko jest ok, nie ma żadnych błędów. Kąty dobrze ustawione, pompki wszystkie dają dobrze. OPISAŁEM MOJ PROBLEM Z A4 TERAZ CZEKAM NA WASZE POMYSŁY CO TO MOŻE BYĆ.
  12. Chłopaki poszukuje uzywek oponek: 12.5 r20 (1200-20, 1300-20, 12,5-20, 335/80r20) bieznik nie musi być idealny, chodzi o to żeby oponki nie miały z 12lat bo guma wtedy jest ostro popękana:kwasny:. Gdzie moge dostać takie oponki w Szczecinie, Statgardzie Szcz, lub gdzieś w okolicach ?
  13. spiidy, jak nikogo to ściągaj tylni zderzak i wal śmiało do mnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...