Skocz do zawartości

VDOSET

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O VDOSET

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia VDOSET

0

Reputacja

  1. Witam Ostatnio zauważyłam że auto zaczęło zamulać od dolnych obrotów. Przejechałem się po autostradzie ale niestety nie pomogło. Myślałem że może turbo już jest zasyfione za bardzo więc sprawdziłem czy sztanga chodzi płynnie i o dziwo chodziła ciężko ale płynnie. Sprawdzając ręka sztangę zauważyłem że nakrętka kontrująca jest odkręcona dosyć mocno. Wydłużyłem sztangę o 2 pełne obroty nakrętką ale niestety nie zauważyłem różnicy. Podpiąłem VAGA i zrobiłem loga dynamicznego kanał 11 i zauważyłem że oprócz późnego wstawania turbo pojawia się za duże ciśnienie i zawór N75 nie działa jak powinien. Sztangę chyba skrócę http://vaglog.pl/log_188877.html Co może być powodem takiego stanu? Wiem że jeden log może być za mało, w sobotę zrobię resztę logów . Pozdrawiam
  2. Witam Skróciłem sztangę, ale za dużo. Dalej mam zasyfiałą sprężarkę, nie mam czasu nic z tym zrobić. Log po regulacji VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Pozdrawiam
  3. Mam wakuometr bo mierzyłem podciśnienie. Ale jak to wykonać fizycznie. jak wepnę na wężyk gruszki to pokaże -0,9 bara więc jak to wyregulować w samochodzie?? No chyba że mam turbo wyjąć, zdobyć i podpiąć pompę podciśnienia, ustawić -0,6 bara i regulować sztangę. Dzisiaj wieczorem skrócę sztangę i zrobie loga. Pozdrawiam
  4. Jak mam ustawić te -0,6 bo nie bardzo wiem? Grucha jest nowa, środek turbo też. Podcisnienie sprawdzę bo faktycznie może coś się stało. Mozecie powiedzieć w jakim czasie od założenia wężyka na gruchę sztanga jest wciągana na pełną głębokość?? U mnie starsznie mozolnie to idzie.
  5. Witam Trochę to trwało ale ostatnio krucho u mnie z czasem. Wydłużyłem sztangę. Jest lepiej. Ciśnienie spadło. Ale jeszcze trochę za duże. Pojawiła się większa dziura z dolnych obrotów. Jest taka chwilka zastanowienia po wciśnięciu gazu. Z racji tego że jeżdżę na krótkich odcinkach turbo już przejawia oznaki przycinania się. Muszę wyjechać na autostradę i trochę je przegonić. Logi z dwóch przejazdów: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Pozdrawiam
  6. Witam 1500 km przed wymianą turbiny wymieniałem gruszkę. Było ok, Po wymianie turbo jest jak jest. Zrobiłem loga jak mówiłeś. Całe turbo było rozkręcone i wyczyszczone. Co teraz. Wydłużyć sztangę bo pompuje za dużo? Podćisnienie na wyjściu z grodzi komory osiąga (z tego co pamiętam) 0,9 bara. Logi VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Pozdrawiam
  7. Witam Mam problem jak w tytule. Po wymianie środka turbosprężarki (stara wyszła rurą wydechową) pojawiły się problemy z jej pracą. Z racji tego że kupiłem nowy środek turbo musiałem ustawić ogranicznik, ustawiłem go w takie położenie jak przy starej turbinie. Po pierwszej jeździe czułem że brakuje jej z dołu więc skróciłem cięgno bo jak się okazało nie dochodziło do stopera (dalej mu brakuje około 1 mm). Poprawiło się. Ale dalej jest problem. Zarówno przed regulacją jak i po regulacji zaworek N75 zaczął świrować. Przed wymianą turbo był ok. Teraz pojawia się błąd 17957 i potrafi odciąć doładowanie zaraz po odpaleniu. Zastanawiam się czy przez niego jest to dziwne zachowanie turbiny (ciśnienie wzrasta od 2500-2700 obrotów). W załączeniu logi kanał 11 przed regulacją sztangi i po regulacji. Czy możliwe że mam źle ustawiony ogranicznik, czy to po prostu (znowu) N75 się kończy?? Proszę o pomoc. kanał 11 przed regulacją VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM kanał 11 po regulacji VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Pozdrawiam
  8. VDOSET

    Turbodziura, lag

    Przy robieniu programu przepływomierz był podobno korygowany, Mogę tak podmienić bez żadnych zmian na inny?? Jest ktoś z okolic Krakowa chętny na podmianę przepływomierza?? ---------- Post dopisany 19-10-2012 at 09:32 ---------- Poprzedni post napisany 15-10-2012 at 12:52 ---------- Witam ponownie Filtr powietrza jest nowy, paliwa też. Wczoraj podmieniłem przepływomierz na inny i nie było poprawy a wrecz było gorzej. Logi 003 i 008 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Nie mam pewności że przepływomierz na który podmieiłem był sprawny. Nie wiem też jak korekcja mojego przepływomierza przy robieniu programu wplyneła na ten podmieniany. Co o tym sądzicie??
  9. VDOSET

    Turbodziura, lag

    Witam Od jakiegoś czasu mam problem z autem. Mianowicie auto przy przyspieszaniu w czasie zmiany biegu na wyższy ma chwilę zastanowienia. Samochód ma zrobiony program. Z tego co wiem to przepływomierz nie był już pierwszej świeżości ale z tego co wiem to został podciągnięty . EGR zaślepiony, filtry wymienione, katalizatora niema. Auto ogólnie jeździ dobrze tylko ta cholerna dziura!! Jeździłem ostatnio autem z silnikiem 1.9 tdi 101 KM i nie ma takiej zwłoki. W załączniku wrzucam logi – czy te wystarczą żeby coś zdiagnozować??. BS Grupa 00 - kąt do regulacji VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne Grupa 03 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupa 08 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupa 11 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupa 10 jest zrobiona na 3 biegu i dodatkowo przyspieszanie od 1 do 2 biegu VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Co to może być??
  10. Witam Kata nie ma, filtry zmienione, kolektor ssący czysty, przepływka czyszczona Dzisiaj zrobię logi pozostałych kanałów. Szkoda że nie mam możliwości podmiany przepływki od innego. Zastanawiam się nad regenerowanym wkładem Boscha. Co o nim myślicie??? Pozdrawiam [br]Dopisany: 29 Październik 2010, 07:26_________________________________________________Logi zrobione Statyczne http://img830.imageshack.us/img830/3310/stat00.jpg http://img830.imageshack.us/img830/4140/stat01.jpg http://img830.imageshack.us/img830/4748/stat03.jpg http://img830.imageshack.us/img830/220/stat04.jpg http://img688.imageshack.us/img688/9259/stat08.jpg http://img688.imageshack.us/img688/5815/stat10.jpg http://img688.imageshack.us/img688/3214/stat13.jpg Dynamiczne http://img831.imageshack.us/img831/970/dyn00.jpg BS http://img831.imageshack.us/img831/3145/bs00.jpg http://img831.imageshack.us/img831/2354/bs03.jpg http://img831.imageshack.us/img831/5236/bs04.jpg http://img684.imageshack.us/img684/4963/bs11.jpg Zrobiłem log przyspieszania od zera. Widać jak turbo późno wstaje. Taki właśnie efekt jest od początku. Po czyszczeniu turbo poprostu lepiej się zbiera ale efekt zwłoki pozostał. http://img831.imageshack.us/img831/3374/startod0.jpg
  11. Witam ponownie Ostatnimi czasy wyrwałem turbo i wyczyściłem. Strasznie było zapieczone. Termostat został wymieniony, uszczelki pod kolektorami ssącym i wydechowym również i przy okazji filtr paliwa. Oprócz tego zaślepiony został EGR Dalej jest coś nie tak. Auto niby ładnie chodzi ale czuję że przy przyspieszaniu przy zmianie biegu na wyższy potrzebuje chwilkę żeby się rozkręcić. Oprócz tego dalej czuć wkurzający spadek mocy przy 2600 obr/min. Czy to wina przepływomierza??? Załączam logi dynamiczne. Piszcie które jeszcze zrobić gdyby było mało??? 3 http://img13.imageshack.us/img13/4955/69359197.jpg 3 i 10 http://img13.imageshack.us/img13/5820/0310eq.jpg 8 http://img840.imageshack.us/img840/1097/99515101.jpg 8 i 10 http://img840.imageshack.us/img840/6827/0810f.jpg 10 http://img835.imageshack.us/img835/2313/33344390.jpg 11 http://img5.imageshack.us/img5/2278/55602706.jpg Pozdrawiam
  12. Przepływomierz czyściłem preparatem Kontakt 60 alkohol izopropylowy
  13. Pomijając termostat. Filtr powietrza wymieniony, przepływomierz czyszczony, katalizatora brak. Zakładam że problem z przyspieszaniem od 160 do 180 będzię związany z przepływomierzem. Myślę nad jego wymianą ale chcę być pewny że faktycznie powinienem to zrobić bo każdy pisze co innego. W dalszym ciągu nikt nie napisał czemu auto łapie dziurę przy 2600/2800 obr i czemu dziwnie zachowuje się przy przyspieszaniu. Czy to wina kierownic czy może gruszki?? Widzę że turbo pompuje stabilnie i tylko na chwilkę wychodzi powyżej 1 bara. Zastanawiam się czy to nie gruszka która jest widocznie przytarta i nie nadąża sterować kierownicami.
  14. Akumulator sprawny, trzyma podciśnienie. Wężyki też są szczelne. Jakie wężyki polecacie na podmianę??, bo te co kupiłem i założyłem to straszna kicha. Nie mogę odkręcić śrubek od gruszki bo są obrobione a więc bez wyjmowania turbo się nie obejdzie a przy okazji je wyczyszczę bo sztanga nie chodzi płynnie. Zastanawia mnie jedna sprawa. Po zgaszeniu auta sztanga na gruszce powinna opaść dopiero po chwili a u mnie opada zaraz jak silnik przestanie pracować. Tak chyba być nie powinno. Podmieniałem N75 z N18 ale oba zachowują się tak samo. Możliwe że jeden i drugi jest do wymiany? Niestety nie mam skąd wziąć innego na podmianę więc muszę kupić i wtedy zrobię logi.[br]Dopisany: 14 Wrzesień 2010, 18:59_________________________________________________Witam Odświeżam temat. Z góry piszę że termostat jest do wymiany. W piątek będzie założony (nowy leży w schowku kupiony w aso) N75 został wymieniony na nowy. Auto ma moc ale jest uczucie że turbo późno się zbiera i przy zmianie biegu ma turbo dziurę. Czasem mu się zdąży że przyjmie kolejny bieg przy 2000 obr a czasem dopiero przy 2600. Oprócz tego czuć że przy 2600/2800 zbija za nisko ciśnienie. Ostatnio na autostradzie mialem problem żeby dojechać do 180 km/h. Do 160 jeszcze jakoś było ale od 160 do 180 dramat. Załączam komplet logów STATYCZNE http://img821.imageshack.us/img821/7173/st00.jpg http://img821.imageshack.us/img821/2672/st01l.jpg http://img821.imageshack.us/img821/3410/st03.jpg http://img821.imageshack.us/img821/3944/st04.jpg http://img821.imageshack.us/img821/5758/st08.jpg http://img821.imageshack.us/img821/7081/st10.jpg http://img821.imageshack.us/img821/1993/st13.jpg BS http://img840.imageshack.us/img840/3145/bs00.jpg http://img840.imageshack.us/img840/2354/bs03.jpg http://img840.imageshack.us/img840/7695/bs04p.jpg http://img840.imageshack.us/img840/4963/bs11.jpg DYNAMICZNE http://img834.imageshack.us/img834/4696/dyn03.jpg http://img834.imageshack.us/img834/7033/dyn08.jpg http://img834.imageshack.us/img834/2451/dyn10.jpg http://img834.imageshack.us/img834/7831/dyn11.jpg Pozdrawiam
  15. Gruszkę już próbowałem odkręcać ale niestety nie miałem oczkowej 10 a na klucz płaski śruby były trochę zapieczone. Dzisiaj sprawdzę ten akumulator i spróbuję odkręcić gruszką. Rano jechałem do pracy i auto odzyskało wigor. Teraz pewnie znowu pojezdzi tydzień i znowu się zatnie Najgorsze że nie wiem jak wymusić tą usterkę. Ona się poprostu pojawia i znika:) Przejmuję się bo auto jest nowym zakupem i powinno jezdzić jako tako a niestety nigdy nie wiadomo co będzie na trasie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...