Skocz do zawartości

pborus1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pborus1

Informacje

  • Imię
    bezdomny
  • Miasto
    Bezdomny

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pborus1

0

Reputacja

  1. Witajcie, Wracając do tematu. Audi A4 B8 2.0tdi https://allegro.pl/oferta/7695386969 kupując taki sterownik do tego wiązke... I pozostaje tylko programowanie? Tlumik z głośnikiem już posiadam.
  2. Nie moge czytac tych waszych komentarzy klubowicze!!! Macie troszke nie tak pod kopułom...Oczywiście nie wszyscy... Jak gość zaklada zwykly wzmacniacz to po co mu nie wiadomo jaki kabel jak i tak roznicy nie odczuje czy on bedzie gruby czy cienki....Wiadomo nie mówie o strzalowym drucie odrazu zaznacze bo zaraz sie tu znajdzie jakis dowcipnis i napisze swoje!Rozumiem jesli gość ma profesjonalny sprzęt to kabel musi miec odpowiedni bo dostawa pradu musi byc jak w elektrowni...Ale nie przy jakims wzmacniaczu ktory ma 400 W czy tam w RMS jak tam już chcecie.Co to jest za wzmacnicz? Prosze was nie rancie uczuć!!!
  3. Nie moge znaleść na allegro takiego intelcoolera.Są ale same orginały.Poziek możesz mi link przesłać do jakis foteczek jak wygląda taki FMIC?Wiesz może w jakich kwotach chodza takie FMIC i kto sie tym zajmuje?
  4. Witam was klubowicze:D Myśle o założeniu w zderzak RS intelcoolera...Ma może ktoś z was zbędny na sprzedaz lub wie jaka firma Tuningowa w rejonie woj.Śląskiego sprzedaje lub bawi sie takimi rzeczami?Potrzebuje taki ładny Pozdrawiam:)
  5. Witajcie mobilki:) Mam tam w avanciku taką mała tubke...Ale wkurza mnie że tam jest myślałem kupić orginalny suwbufer albo zrobic zabudowe.Co wy na to?...
  6. spedyt Był podpinany i nie da sie nic zrobic VAGiem z tym...Powiedzieli podmień klimatronik od kogos i zobacz wtedy... Wiesz oni mówia trzeba nowy i pogadaj dalej z nimi [br]Dopisany: 12 Styczeń 2008, 22:41 _________________________________________________zegarmistrz Trzeba to sprawdzic...[br]Dopisany: 12 Styczeń 2008, 22:43 _________________________________________________arti77 A pykał Ci tez przekaznik ten 267 jak Ci sie to działo? Ja teraz go wyciagnelem całkowicie i jeżdze bez niego... Ale dmucha mi nadal tylko na szybe...
  7. Musashi Pytałem ich wlasnie o to... I powiedzieli .że jest on najdłuższy... Ale gdzie on tam najdłuższy to ja nie wiem.... Musashi narazie smiga czobaczymy co sie będzie działo dalej:) Dzieki za udział... Pozdrawiam:)
  8. Witam Mam kolejny problem który w koncu może rozwiąże ale juz jeżdże z nim jakis czas... A więc takie objawy: -włancza sie wentylator klimy. -brak regulacji nawiewów cały czas na szybe. -czasem zamiast pokazywac temperature w stopniach cencjusza to pokazuje w farenhajtach. -strzela przekaznik pod kierownica z nr.267 -nadmiernie paruja szyby. W serwisie mówia że zepsół sie panel sterowania... Może ktos coś miał podobnie i pomoże? A więc z góry dziękuje i pozdrawiam was wszystkich
  9. Ziomeczki więc sprawa z tym załatwiona :oklaski: A wiec goście z serwisu znalezli taka przyczyne... Tylnia łapa która trzyma pompe twryskowa sie jakoś poluzowała ale jak?Tego wam nie powiem... i poprostu pompa wpadala w wibracje i tak oto strzelał jeden za drugim przewód... Teraz tylko śmigać deptać jej i czekć co sie będzie działo Dzieki wam za pomoc KLUBOWICZE!!!
  10. baskecior Ja tam nie grzebałem i same one pekają tak poprostu nagle...Najpierw trzy razy strzelił mi trzeci przewód...A wczoraj pierwszy...Ok wiesz trzeci strzelil bo byl stary ale drugi raz strzelil bo co a trzeci?A teraz nagle znow na pierwszym wtrysku?? Wiesz to dziwna sprawa...[br]Dopisany: 07 Styczeń 2008, 22:44 _________________________________________________Musashi Tak wymienia zawsze ta sama osoba nigdzie indziej nie jeżdze...Robia to goście z Audi VW od Bieńkowskiego z S-c..Starzy mechanicy...Mysle ze maja pojęcie ... Jak nie oni serwisanci to kto inny?[br]Dopisany: 07 Styczeń 2008, 22:47 _________________________________________________Tomigsi Nie zadawaj mi takich pytań czy nie kazdy osobno jest spiety... Spiete sa tak jak powinny byc kumpel ma A4 z tym samym motorem i ma tak samo jak ja i w tym samym miejscu niczym sie nie rózni... Ale cały czas wydaje mi sie że może byc tak jak mowisz... Tylko dlaczego po tak długim czasie zaczeło sie tak robic??[br]Dopisany: 07 Styczeń 2008, 22:50 _________________________________________________Musashi Spięte sa jak w książce pisze... Nie no są pospinane dobrze... Może pompa wali za duże ciśnienie??
  11. Panowie nie wiem co moze być ale dziś szczelił mi kolejny przewód tym razem na 1 wtrysku i poprostu Ch... mnie szczela sorki za wyrażenie...Nie mam już sił wszytko było Ok cały czas jezdziłem i było dobrze az tu nagle widzicie co sie dzieje...We wtorek oddaje auto na serwis bo tak jezdzic sie nie da naprawde...Chyba że macie jakiego dobrego machera w Sosnowcu?to piszcie... Gdy znajda oni przyczyne zaraz wam napisze co to było...[br]Dopisany: 07 Styczeń 2008, 01:06 _________________________________________________Musashi nie wiem czy jest za słabo czy za mocno dokrecony... Wiem natomiast tyle ze wszystko było Ok i nigdy tam łap do tego nie wkładalem... To wszystko tak samo nagle zaczeło sie dziać..A nie smigam tym autem wiesz dwa miesiace tylko troche dłużej...
  12. Tak są one orginalne...Nigdy tam łap nie wkładałem... A tu widzisz raz strzeliło potem drugi i trzeci mniej wiecej co 1500kilometrów Przewody sa orginalne nawet pytalem juz o zamienniki bo nie wyrobie z talarem w koncu na nie:d ale i tak nie ma... Zawsze pęka w tym samym miejscu przy wtrysku zaraz przy tej nakretce co przykręcasz... Brak sił pomóżcie bo oszaleje
  13. CHRAPUSTA MA TUTAJ RACJE ZRÓB JAK CI MÓWI I ODPISZ TUTAJ SZYBCIUTKO CO TAM BYŁO tzn...(słowa chrapusty) przerabiałem to - któraś rura gumowa od powietrza - na dole masz poniżej turbiny taką wyginanąw podwójne "S" to pierwszy punkt zapalny - drugi to gumowe łączniki na górze juz za interkulerem - łączą te plastikowe rury ze sobą - na opaskach często leci - trzeba zdjąć i dokłandi enaginać i patrzyć gdzie jest pęknięcie 3 możliwe miejsce: przy doprowadzeniu wężyka do komputera - tam też miałem buga - i każda inna możliwa możliwość też jest brana pod uwagę - ale zacznij od tego właśnie
  14. :kwasny:Napewno nie jest jest to wina ułożenia przewodu...Przewód ten jest tak twardy że nie masz mozliwości sobie go samemu wiesz układac wiginać itd.Przewód każdy jeden do każdego wtrysku jest juz wygiety odpowiadająco każdemu wtryskowi...Więc to odpada... Jest tez możliwośc taka że jak nie ma sie ich pospinanych to wtedy pękają ale są one również pospinane tak jak powinno być![br]Dopisany: 06 Styczeń 2008, 16:06 _________________________________________________Jezeli chodzi o 6post z katem ustawienia pompy wtryskowej to u mnie jest wszystko Ok. Kompletny rozrząd mialem wymieniany 7tys temu i było wszytstko Ok Kat byl wczesniej ustawiony nie tak jak powinien ale zostało to poprawione i jest Git. Ale i tak wydaje mi sie ze to nie jest od tego...Tzn.od ustawienia kata pompy...
  15. Witam wszystkich Mam taki problemik z swoja audiczka tzn.Audi A4 1.9 tdi 110ps silnik AFN Dziś po raz trzeci w przeciągu dwuch miesięcy pęknoł mi przewód wysokociśnieniowy od pomy wtryskowej do wtrysku... Pęka on dokładnie przy wtrysku zaraz za główką która przylega do wtrysku...I zawsze jest to na trzecim wtrysku...Nie na 1,2,czy 4 tylko zawsze na trzecim... Panowie i panie pomóżcie bo nie daje juz z tym rady... Dzięki wam z góry i pozdrawiam:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...