Skocz do zawartości

Sebqual1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Sebqual1

  1. Sebqual1

    [B7 BRE] Jaki olej

    Witam, Co byscie zalali, czasem jak mi sie wlaczy to lubie pokatowac, a autko jest po programie takze ciagnie do ponad 4tys obr/min, staram sie nie przekraczac tych 4tys, ale chcialbym tez dobrze dbac o motor i turbawke po regenaracji? pozdrawiam http://www.motul-oil.co.uk/pdfs/synthetic-engine-oil/Sport%205W-50%20%28GB%29.pdf http://www.motul-oil.co.uk/pdfs/300v-engine-oil/300V_Le_Mans_20W60_TDS_%28GB%29.pdf
  2. Tez mam takie zdanie, jednak 3 razy taniej. Zastanawia mnie dlaczego turbina padla? ciezko powiedziec, czy moze jednak przy przebiego 180 tys km to jednak dziwne? Oczywiscie nie wiem jak ktos jezdzil tym autem wczesniej, wiem ze olej byl wumieniany nie co 10 tys km a co 32tys km, takze duzy blad. Fakt ze mam zrobiony program, lecz nie uwazam ze w wiekszym stopniu przyczynil sie do padniecia turbiny.
  3. Witam, padlo mi turbo i mam dylemat czy warto dac 950 funtow ( okolo 4700zl ) czy po regeneracji za 350 funtow ( okolo 1400zl ) jak jest roznica miedzy nowym a po regeneracji? Raczej jestem za turbem po regeneracji bo to 3 razy taniej Od kad mam auto a zrobilem nim 25 tys km po odpaleniu na zimnym silniku bylo slychac dziwny lekko piszczacy odglos, ktory ustepowal po przekroczeniu 1500 obr/min lub po rozgrzaniu silnika, dzien przed padnieciem turba ten oglos uslyszalem na rozgrzanym silniku dobiegajacy z rury wydechowej. Przypuszczam ze to bylo lozysko turbiny, ktora jak mysle od poczatku juz byla slaba ( lozysko-lozyska ). Zrobilem program w tym aucie i z 138 koni 330nm wyszlo 181koni i 380nm, zriobilem na tym do padniecia turba 15 tys km, uwazajac na turbo na zimnym silniku i po szalenczej jezdzie. Auto ma obecnie 180 tys km. dzieki, pozdrawiam
  4. Witam kolegow jestem nowym forumowiczem, mieszkam w Szkocji i chetnie nawiaze znajomosc z kolegami z Szkocji, pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...