Skocz do zawartości

kondri

Pasjonat
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kondri

Informacje

  • Imię
    Konrad
  • Miasto
    Tarnobrzeg

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kondri

0

Reputacja

  1. Podmieniłem cewkę na 100% sprawną i sondę też i dalej to samo. Dziś u kolejnego mechanika auto i chce rozbierać silnik.... patologia... Takie popularne auto i nikt nie może sobie z nim dać rady...
  2. sonda sprawdzona Vagiem, pokazuje dobre parametry, jedyny błąd jaki pokazuje vag to błąd mieszanki
  3. ale na benzynie mam ten problem
  4. Takie jakie dział w którym piszę
  5. Witam, od razu napiszę, że przeszukałem fora i nigdzie nie mogę znaleźć rozwiązania problemu, mechanice rozkładają ręce. Problem polega na tym, że po odpaleniu rano i tylko na zimnym silniku się to dzieje. Obroty na początku normalnie na ssaniu 1200 a później spadają do 600 i auto gaśnie, chyba, że się go gazuje. Na rozgrzanym silniku pali normalnie. Wymienione: przepływomierz, przepustnica, przewody, kable, czujnik temperatury. Forumowicze jakieś pomysłu, bo ja już nie mam pojęcia co to może być...
  6. Mam podobny problem, po odpaleniu na zimnym silniku rano obroty spadają na biegu jałowym przez chwilę do 700-800 obrotów ale dosłownie na chwilę. Jak przejadę kawałek już wszystko się normuje. Zauważyłem jeszcze, że w momencie, gdy pojawia się problem auto słabo reaguje na gaz. Przepustnica przeczyszczona. Co może być przyczyną ? Uszkodzona przepustnica ?
  7. Witam, chciałbym polecić serwis, w którym serwisuje swoje auta od 5 lat. Mieści się on parę km za Michałowicami w Naramie. Warsztat ma bardzo bogatą ofertę, specjalizacja auta grupy VAG. Poniżej zamieszczam namiary: Specjal Service Narama 81, 32-095 Iwanowice https://www.facebook.com/specjalservice
  8. Szczerze polecam Specjal Service w Naramie. Parę km od Michałowic, warto tam podjechać. Serwisuje tam auto od 5 lat, nigdy się nie zawiodłem. https://www.facebook.com/specjalservice
  9. Witam Serdecznie Klubowicze Na wstępie chciałbym poinformować, że zwracam się do Was z prośbą dotyczącą problemu występującego w Passacie bo jest to auto, które również użytkuję. Przeczytałem dużo postów na forach, lecz nie znalazłem jednoznacznych odpowiedzi dlatego pozwoliłem sobie zapytać Was o poradę, a więc do rzeczy. Problemem jest klimatyzacja. Po przekręceniu kluczyka na panelu klimatronika pojawia się błąd (Zdjęcie nr 1), który znika po ok. 10 sekundach. Klimatyzacja chłodzi, ale naciąg paska (Zdjęcie nr 2) drga (góra - dół), wiatrak na chłodnicy klimatyzacji nie chodzi i tutaj mam pierwsze pytanie: Czy wiatrak klimatyzacji powinien cały czas się kręcić po uruchomieniu kilmatronika w trybie AUTO ? U mnie w ogóle się nie kręci, wymieniłem bezpiecznik 40A znajdujący się pod kierownicą, lecz w dalszym ciągu nic. Kolejną rzeczą, którą zaobserwowałem to rurki klimatyzacji (Zdjęcie nr 3) są zimne, jednak po wyłączeniu klimatyzacji słychać syczenie ze znajdujących się na nich zaworków. Czyli gaz chyba powinien znajdować się w układzie ? Czekam na porady, z góry dziękuję.
  10. Jeśli stoję przed samochodem odwrócony twarzą do silnika to po prawej, dość szybko osiąga taką temperaturę, a na czujniku jakimś zamienniku pokazuje mi na zegarze 70-80 stopni
  11. Witam Was Szanowni Forumowicze, mam następujący problem: Temperatura na liczniku osiąga wartość ponad 100 stopni, termostat nowy Wahlera (wymieniany już 3 krotnie), nowy czujnik temperatury - oryginalny. Auto było już w trzech warsztatach ale gdy słyszę diagnozę, że tak ma krew we mnie się gotuje, dlatego proszę Was o pomoc. Zrobiłem screeny z VAG COM, które umieszczam poniżej. 1. Zegary 2. Wskazania G62 (temperatura silnika dla komputera [01 – Engine] [Meas. Blocks – 08] 3. Wskazania G2 (temperatura silnika dla zegarów) [17 – Instruments] [Meas. Blocks – 08]
  12. Czy przyczyną może być uszkodzona wiskoza ?
  13. Jeśli czujnik i termostat są ok, to co może być przyczyną ?
  14. Witam ! Mam następujący problem/zapytanie: Temperatura wskazywana na liczniku pokazuje wartość gdzieś ok. 75 stopni, podczas jazdy spada nawet do ok. 68 stopni. Termostat zmieniony, czujnik zmieniony. Podczas pomiaru temperatury płynu chłodniczego przy pomocy termometra również otrzymywany jest wynik w granicach 70-ciu paru stopni. Tak chyba nie powinno być, wiele osób mówi mi, że ma być na zegarze 90 stopni. Czekam na pomysły w jaki sposób to rozwiązać. Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...