
robert3384
Pasjonat-
Postów
67 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O robert3384

-
a czy w liczniku jest jakaś pierdoła która odpowiada za to wszystko? pytam bo fis zaczyna padać ( martwe piksele i takie tam) ale to raczej nie powinno mieć wpływu.
-
witam serdecznie jak w temacie mam problem ze sterowaniem funkcjami fis czyli wyświetlanie info na fis przestało działać i zatrzymało się na liczbie km które mogę przejechać na paliwie. wyjąłem zegary rozebrałem je i poprawiłem wszystkie styki od gniazd wtyczek i zero reakcji kiedyś działało może nie najlepiej ale zawsze mianowicie działał przycisk w manetce restart i dolny nawigacyjny teraz nie działa nic. może macie jakieś pomysły
-
niestety w ASO krzyczą 250zł za komplet bo samych nakładek nie można zamówić. przejeżdżałem wczoraj obok szrotu i stała a4 muszę w tygodniu podjechać i zapytać może będą mieli. a jak nie to kupie zwykłe śruby i będzie bez problemu. [br]Dopisany: 30 Styczeń 2012, 18:47_________________________________________________ Sprawa rozwiązana :> zakup na szrocie za 50zł (komplet 4 śruby i 2 nasadki) i na dodatek takie same jak poprzednie
-
moje są dokładnie takie a jaki będzie koszt.
-
ja mu nie każe robić tak jak ja zrobi jak będzie uważał. napisałem ze w moim poprzednim aucie miałem podobną przypadłość, a co do tanich a drogich części to jest różnie np wahacze lemforder , kraft mogą wytrzymać 1000km i się rozpaść bo je ktoś źle założy, a tanie wytrzymają 15 000km bo są założone dobrze.
-
nie wiem jak w A4 jest przy skrzyni ( bo jeszcze tego nie miałem przyjemności naprawiać) ale w 80 B4 miałem podobny problem i to była poduszka skrzyni. naprawa była prosta wyjąłem poduszkę a z niej stalową tuleję, obciąłem tuleje ok. 7mm i złożyłem wszystko, jeździłem tak 4 lata a kumpel w swojej wymieniał co 1.5 roku.
-
czyli używki ori. w sumie nie dużo drożej, dzieki.
-
ok. szkoda mi opon bo mają kilka miesięcy , a i alusy też nie są najgorsze więc wolał bym mieć takie śrubki. tym bardziej że w mojej okolicy jakiś czas temu koła zaczynają zmieniać właściciela :gwizdanie: (głównie od fordów ale nie wiadomo kiedy zmienią się upodobania) może coś takiego http://allegro.pl/tuv-sruby-zabezpieczajace-chrom-vw-audi-fiat-inn-i2076300960.html co sądzisz może szału nie ma ale lepsze takie jak wcale
-
tam nie ma zamka na kluczyk chodzi mi o ta przejściówkę która jest zaznaczona zgubiłem ją i teraz nie mogę zamienić koła z zapasu na normalne ( zapas letni alus 16" , zimowe na stali 15") trochę nie bardzo tak jeździć. chodzi mi o klucz (nasadkę) t.j splin
-
witam serdecznie jak w temacie czy może ktoś wie jaki klucz muszę do kupić dziś złapałem kapcie i w ferworze walki z kołem po dokręceniu zapasu nie wyjąłem nasadki ze śruby zabezpieczającej może ktoś wie jaki to rodzaj i rozmiar klucza (nasadki) z góry dziekuje czy lepiej kupić nowe
-
Rozwiązanie mojego problemu. :> byłem na stacji diagnostycznej i nic.( wyszarpali, wytrzęśli ) amory lewy 72% prawy 70% pojechałem ustawić zbieżność (zbieżność ustawiona) szpece nie wiedzą dlaczego stuka. Wlazłem dziś pod auto, efekt za słabo dokręcony amor z lewej strony przy wahaczu i łącznik stabilizatora (dosłownie 1/4 obrotu kluczem, doje...łem na max) zero stukania :>
-
łącznik stabilizatora wymieniony, wszystko nowe ale jeszcze sprawdzę amory i czy łączniki są dobrze skręcone bo to stuknięcie nie jest za każdym razem. Dzięki wielkie
-
witam serdecznie jak w temacie, w ubiegłym tygodniu wymieniłem wszystkie wahacze i końcówki drążków a także gumy stabilizatora, mimo to przy wjeżdżaniu lub zjeżdżaniu z krawężnika słychać dość głośne (głuche) stuknięcie. Wszystkie śruby były dokręcane jak auto stało na kołach. Może się ktoś z tym spotkał. wahacze firmy HPI Z góry dziękuje
-
[ALL B5] Czym wkręcić tłoczek z tyłu przy zmianie np. klocków
robert3384 odpowiedział(a) na robert3384 temat w Audi A4 B5
Moi drodzy każdy sposób jest dobry (poza typu BRECHA ). ja patent wykorzystałem po przygodach z audi 80 B4 w a 4 też się sprawdziło. Niby prosta rzecz a tyle sprawia problemów tym którzy zaczynają przygodę z AUDI. Piszemy po to aby pomóc. Moje pierwsze auto to AUDI 80 B4 1994r. ABT/LPG 2.0 (jak ktoś jeździł to wie) drugie to A4 B5 1998r. ADR -
[ALL B5] Notoryczne krzywienie tarcz? Poważne problemy z hamulcami
robert3384 odpowiedział(a) na VincentB5 temat w Audi A4 B5
http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=30051.0 chodzi mi o to co jest opisane na forum. Sam sobie tego nie wymyśliłem.