
marcin1371
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
0 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O marcin1371

Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Radomsko
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AJM
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Witam, zna ktoś jakiegoś dobrego mechanika od tdi w okolicy Radomska?
-
Walnij zdjecie twojego cuda z garażu 1 miejsce masz jak w banku
-
sprawdze czy na zimnym tez szarpie bo staram się spokojnie jeździć jak jest zimny [br]Dopisany: 24 Lipiec 2011, 00:18_________________________________________________na zimnym tak samo jak nie gorzej.
-
Filtr wymieniałem przy wymianie oleju w tamtym roku i nic nie pomogło . Te dwa linki są silników z pompą a ja jej nie mam.
-
Notlauf to całkowite odcięcie turbiny jak przeładuje a u mnie turbinka pakuje ile trzeba no może w tym przedziale o 100 więcej niż wymaga mapa ze sterownika ale to nie powinien być problem ludzie łapią notlaufa jak maja przeładowanie w granicy 200 300 a u mnie jest objaw jak by silnik podskakiwał nie ma spadku mocy przy szarpaniu tylko czuć drżenie silnika ale ciągnie normalnie. Poduszki pod silnikiem sprawdzone wszystkie sztywne silnik ani nie drgnie.
-
Napisałem ze cała trasę leciałem na tempomacie ustawionym na 115 km/h więc troszkę za dużo. Przerywane jest wylko w przedziale 1700-2000 odr/min wiec przy zmianie biegów powyżej 2000 obr nie szarpie wiem ze ktoś zaraz napisze że może to za małe obroty ale najgorzej jest jak się jedzie 90 na 5 biegu i chce się przyśpieszyć to szarpie . Przepływke mam nowa i stararą po przetestowaniu u chętnego na sprzedaż po czyszczeniu na logach pokazywała jak ta nowa co kupiłem więc myślę że jest sprawna.
-
Od początku problem wygląda tak, działo się tak od kiedy pamiętam że szarpał jak się przyśpieszało w przedziale obrotów od 1700-1800 do 2000 obr/min zrobiłem logi niby wszystko ok ale przepływka mi się nie podobała bo w tym przedziale obrotów miała wartości 1200 więc nic dziwnego że szarpie bo myśli ze jest za***iście dużo powietrza więc pakuje oporowo paliwa i mieszanka wychodzi za bogata wyczyściłem przepływke troszkę zmalały wartości i ciut mniej szarpało wie postanowiłem wymienić na nowa pow wydaniu 330 zł dalej to samo ale teraz już można w miarę normalnie przyspieszać. EGR wyczyszczony okazało się że fryce zaślepili sterowanie EGR odetkałem ale poza delikatniejsza prac silnika na wolnych obrotach nie stwierdziłem żadnych innych efektów. Żadnych ubytków mocy nie stwierdziłem ale też nie jeździłem żadnym innym AJM-em więc nie wiem jak powinien się zbierać a4 b6 101 km została w tyle a a3 130 km nie mogła mnie za bardzo odejść więc chyba jest ok. Wybiorę się jeszcze na jakieś strojenie turbiny i reszty może coś sztanga jest pokręcona. Mam jeszcze jeden pomysł zaślepić dolot spalin do EGR może się uchyla bo w tym przedziale wstaje turbina i jest maksymalne doładowanie. jutro jade w trase 600 km więc zobaczę jak będzie ze spalaniem na nowej przepływce bo ostatnio na trasie 100 km wciągnął 6,5 litra to chyba jak na trase na tempomacie troszkę za dużo przy prędkości 115 km/h.
-
Już nie mam siły do tego złoma dalej szarpie... ;( powoli kończą mi się pomysły za przepływke dałem 329 zł w intecarsie
-
Dobra chłopaki temat już nie aktualny dzięki za chęci kupiłem nową przepływke
-
A masz nr tele do Wojtka
-
Ano dzieje się coś takiego ze przy 2000 obr/min zaczyna szarpać autkiem po logach widać że przepływka wariuje w tym zakresie obrotów wyczyściłem ja i jest troszeczkę lepiej ale spalanie dalej nie zachwyca może być przepływka od afn 110 byle z a4 a z a3 to nie wiem nic na ten temat nie znalazłem. Jak coś to mogę podjechać do kogoś jutro.
-
Siema chłopaki dawno mnie nie było. Mam sprawe do was kto mi pożyczy przepływke na podmianke na 15 min ?
-
Spoty Czestochowskie[Niedziela g17 III aleja pod DON KICHOTEM]
marcin1371 odpowiedział(a) na MAGIC87 temat w Śląskie
Witam szanowną śmietankę można się dzisiaj do was wprosić na spota ?? -
Właśnie tylko tego jednego nam trzeba zgrania bo chęci to wszyscy mają
-
cały tydzień pracuje na 2 zmianę więc ja odpadam