
kula2208
Pasjonat-
Postów
64 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O kula2208

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
aha no to dzięki, to jutro bede dzwonić po innych serwisach. teraz wiem chociaż o co pytać. jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam
-
a co to jest te 410? jeszcze coś innego niz 134? to jakis inny gaz? czy jak? bo nie jestem za bardzo w temacie. to jak sprawdzić czy mam te 134a czy 410?
-
co najlepsze w 3 byłem i dzwoniłem do jednego zakładu chyba jednego z większych w zachodniopomorskim zajmujących się chłodnictwem i tam tez powiedzieli że nie możliwe;/ co za czasy. czyli te połączenie gwintowane to nepewno r-12 i wystarczy tylko przejściówka, i na 100% w roczniku 95 było już r134a?!
-
no widać ze mało kompetentne. a ma ktoś może namiary na fachowców z okolic szczecina lub szczecina co mają takie przejsciówki?
-
jednak znalazł się na podszybiu, tylko jest tam gwintowane podłączenie i nigdzie nie mogli mi podłączyć i w jednym serwisie powiedzieli mi że to jest starego typu bodajże r12
-
a dlaczego ja mam komuś robić przysługe, nawet gdy bym nie nabił to nie uwierzy nikt ze nie ma czynnika i bedzie myslał ze chce go w konia zrobić i że pewnie padła sprężarka. ale mniejsza o to. jak sie okazało mam klime starego typu i takiej już nie da rady nabić, musiał bym przerabiać instalacje, wiec d*pa blada. dziękuje wszystkim za pomoc i pozdrawiam
-
bo autko idzie na sprzedaż i chce by tylko dzialało. u mnie w regionie z tego co sie orientuje nabicie kosztuje w granicach 150-200 zł
-
to jak tak to nie mam już trudno trza bedzie nabic. a powiedzcie mi jeszcze jedną sprawe, czy jest możliwość by nabić np w 1/3 czy trzeba w całości nabijać?! wielkie dzięki za pomoc! pozdrawiam :>
-
no to ciesze sie bardzo ze sie znalazł mam jeszcze jedno pytanie. jak nacisnołem ten zaworek to polecialo z niego powietrze, nie za mocno i nie słabo. to oznacza że nie mam już freonu? nie powinna jakaś ciecz tam lecieć?
-
może faktycznie jest pod tym czujnikiem. jutro to sprawdze. pozdro jednak nie wytrzymałem i polazłem, mcm chyba miałeś racje:D po odkręceniu tego czujnika był tam chyba ten zaworek?!przy odkrecaniu lekko psiknelo i trochy czegoś zielonego poleciało. wygladało to jak śruba a w środku był dzyndelek, po wciśnięciu tego tak jak by powietrze z wentyla sie spuszczało. to będzie ten zaworek ??
-
http://img37.imageshack.us/img37/8140/20100330913z.jpg http://img37.imageshack.us/img37/3323/20100330914.jpg
-
hehe no raczej nie wydawało mi się nie ma możliwości bo ona prawie dolega do chłodnicy cieczy
-
nie ma tam, na kablach też nigdzie nie ma. musiał byc gdzies na chłodnicy, chłodnice wymienili i teraz nie ma, tylko jak po tym nabili bez zaworka?!
-
możliwe ale jak ktoś nabił bo jakoś musiało być nabite po przeróbce. znalazłem podobny temat i tam ktos napisał że nie da rady tak nabić, ale chyba jak sie wymienia chlodnice to czynnik ucieknie i trza nabic od nowa?! chyba że się myle?!
-
odnawiam temat. u mnie musi być podobna sytuacja bo nigdzie nie można znaleźć tego zaworu. czy udało Ci sie nabić jakoś tę klime? bo u mnie była jakoś nabita, a chyba po wymianie chlodnicy musieli nabić na nowo Po co odgrzebywać temat jak autor był aktywny na forum Ostatnio aktywny: 14 Luty 2008, 00:43 i napewno Ci nie odpowie może kto inny będzie znac odpowiedź