Skocz do zawartości

Spitfire90

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Spitfire90

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Spitfire90

0

Reputacja

  1. Witam, niedawno zakupiłem swoje drugie Audi A4, tym razem zdecydowałem się na model B7 z 2005 roku w wersji Avant Tak po krótce samochód w 2008 roku sprowadzony do Polski z Niemiec, miał wcześniej 4 właścicieli w tym 3 z Polski. Napędzany jest silnikiem 2,0 TDi o mocy 140KM BLB, jak już też wspomniałem w temacie jest to automat ze skrzynią Multitronic. W skład wyposażenia samochodu wchodzą -ABS, -eSP, -wielofunkcyjna kierownica, -tempomat, -climatronic dwustrefowy, -centralny zamek, -czujniki parkowania tył, -wspomaganie kierownicy, -przyciemniane szyby, -podgrzewane lusterka, -elektryczne szyby przednie, -immobiliser, -relingi dachowe, -alarm i może jeszcze odkryje kolejne Nie mam za wiele zdjęć, ale przedstawię poglądowo póki co chociaż te kilka, może jutro po pracy wstawię więcej Oczytałem się jak to bardzo awaryjnymi jednostkami są silniki 2,0 TDi, ale mam nadzieję, że nie jest to reguła; zaś jeszcze gorszych rzeczy dowiedziałem się o skrzyni Multitronic Nie widzę problemów z silnikiem w tej chwili, jednak sama skrzynia pomimo, że chodzi absolutnie bez żadnych zarzutów wyrzuca czasami ostrzeżenie (które notabene samo znika) w postaci podświetlonych kontrolek PRNDS na czerwono. VCDS podpowiada mi o błędzie sterownika, mianowicie czujnika regulacji obrotów 18201 Transmission Output Speed Sensor: No Signal, jednak z tego co wyczytałem nie jest to poważny błąd i wymagać będzie oddania sterownika do serwisu. Sam sprzedający zasugerował zbliżającą się wymianę oleju w skrzyni biegów. Muszę także dowiedzieć się jak dobrze dbać o w/w skrzynię tak, żeby dała same przyjemności podczas eksploatacji - jest to nadzwyczajnie wygodna w użytkowaniu skrzynia Samochód ma lekką wgniotkę z prawej strony prawdopodobnie po jakiejś stłuczce, ale jest to do zrobienia w czasie Lekko oberwało się też feldze, która została już zamieniona z zapasu, stąd wynikał drugi błąd wykryty po kupnie: 01826 Sensor for Steering Angle (czujnik kąta skrętu). Były to jedyne błędy. Jak już zakupię interfejs do samochodu posprawdzam, czy zniknęło Mam lekki dylemat, gdyż w samochodzie jest fabryczne radio Chorus i zastanawiam się nad podmianą go z radiem niefarbycznym, które kupiłem przed rokiem Pioneer X360BT z nadzieją, że będzie grało lepiej + funkcja Bluetooth. Jednak dzisiaj zaskoczyła mnie pewna rzeczy, gdy podczas słuchania muzyki z podłączonego kasetą z kablem - telefonu nagle przez głośniki zaczęła gadać jakaś babka w stylu "nie słyszę co mówisz" po polsku wyglądało to na jakieś sterowanie głosem, ale nie wiem sam w jaki sposób to się stało. Potem odkryłem, że samochód ma moduł BT i po podłączeniu telefonu zaczął działać Jednak ten głos po polsku był przed tym i jestem przekonany, że to nie było z telefonu Więc teraz nie wiem czy warto wymieniać to radio Potrzebuję również zdiagnozować jak naprawić rolki w kierownicy - od podgłaśniania i zmian, które chodzą wyraźnie bez żadnego oporu - prawdopodobnie zużycie. Na tą chwilę to chyba tyle co mogę napisać Mam nadzieję dowiedzieć się tutaj wielu ciekawych rzeczy, gdyż czytając różne wątki na wielu forach zaczynam przekonywać się z jak bardzo złożoną konstrukcją mam do czynienia, która kryje w sobie tak wiele tajemnic Pozdrawiam forumowiczów!
  2. Witam, mam problem odkąd zakupiłem samochód ręczny zaciągał się w porządku, jednak zawsze zaciągałem go do końca. Z biegiem czasu coraz bardziej słabł, oraz wymieniane były tarcze i klocki (ok. pół roku temu). Potem ręczny jeszcze działał, jednak przy ostrzejszych wzniesieniach był coraz mniej pewny. Doszło do tego stopnia, iż obecnie ręczny przestał trzymać w ogóle nawet na prostej nawierzchni. Jedyne co próbowałem zrobić to w podwoziu znalazłem regulacje do ręcznego i skręciłem je prawie do końca. Efekt był taki, że ręczny zaczął zaciągać się krótko, ale w ogóle bezskutecznie jak wcześniej. Normalnie nie jest to chyba jakiś poważny problem, ale niedługo kończy mi się przegląd, a z tego co wiem bez tego on nie przejdzie, obawiam się także, że brak ręcznego może wpłynąć niekorzystnie na hamulec roboczy, a nie chciałbym mieć potem jakiś niemiłych niespodzianek. Patrzyłem czy są jakieś regulacje zdejmując tylne koło i rozbierając osłonę pod tylną popielniczką, ale sam tego nie zdołałem zdiagnozować. Co powinienem sprawdzić/zrobić, patrzyłem inne tematy, ale nie znalazłem takiego samego problemu. Proszę o pomoc.
  3. Właśnie mam czarne radio Sony z czerwonym podświetleniem te zdjęcia jak już podkreśliłem datowane są na sierpień 2010
  4. Nie jest to tajemnicą - zapłaciłem całościowo 6300zł przez komis
  5. Na szczęście nie mam do końca innego gustu W tą niedzielę raczej nie będę mógł się zjawić, pomijając to, że pewnie nie będzie mnie w Lublinie, to padł mi sterownik od sekwencji i jakoś tak się zbieram na wycieczkę do gazownika i nie mogę dotrzeć Aha troszkę bardziej skłaniam się ku takim lampom na tył: Myślę, że wybór także dobry, co by nie patrzeć - jest spore podobieństwo
  6. HaVoK - jeżeli lampy tylnie LED na wzór poliftowych chodzi o te? Aha i pytanie mam o przednie lampy: Znalazłem takie o to: Soczewkowe polifty pasują do modelu przed liftingiem? No i jakoś to chyba wygląda co nie ?
  7. Za sekwencję musisz się liczyć niestety z kosztami myślę na pewno 2000zł
  8. Rozpocznę kilkoma słowami wstępu na początek. Audica zakupiona w lipcu przed rokiem (2010), mój pierwszy dumny samochodzik Niestety przekładka z anglika, od 2008 roku w kraju Rocznik 1996, na liczniku przejechane 332 tys. (sporo, ale na tyle auto wygląda), silnik 1,8T AEB (150PS), założyłem sekwencję STAG przed 3 miesiącami (tak pewnie mi się za to oberwie :gwizdanie:). Auto stoi na alu 16" oryginalnych Audi, na zimowych oponach renomowanych Pirelli i Continental (trzeba w końcu dokupić letnie). Jeżeli chodzi o wyposażenie: -el. szyberdach -el. lusterka -el. szyby przód -ABS -alarm -radio Sony -wspomaganie kierownicy -podłokietnik -2x poduszki powietrzne -centralny zamek yyy jak sobie przypomnę to jeszcze dopiszę Zdjęcia mam na razie aby z wakacji przed rokiem, ale wizualnie praktycznie nic się nie zmieniło. Od kupna wymieniane/naprawiane/zmieniane: -olej i filtr oleju -pompa od wspomagania -radio -przednia szyba 2 razy (sic!) -naprawa tłumika -naprawy zawieszenia wahaczy, przegubów -założony gaz sekwencja STAG -naprawa chłodzenia - hmmm coś jeszcze? Auto miało drobny wypadek (stąd kolejna po kupnie wymiana przedniej szyby rozbitej przez nieostrożnego motocyklistę), wymiana kierunkowskazu prawego i wyklepanie prawego błotnika (jest trochę pogięty - stan ze zdjęć przed wypadkiem). W planach mam na razie drobne zmiany kosmetyczne i praktyczne: -wymiana akumulatora - kompletny trup -wymiana prawego lusterka (przybliża) -naprawa błędów napinacza pasów i poduszki -przełożenie przewodów el. szyb (od kierowcy nie da się otworzyć pasażera) -uporanie się z problemem skonfigurowania zakupionego pilota z alarmem -zakupienie opon letnich -może nakładki chromowane na pedały -obwódki felg/ może w przyszłości nowe felgi białe -lampy tylne LED -lampy przednie zespolone LED -nowy zderzak przedni, bądź co najmniej dokładka do obecnego -podświetlana gałka zmiany biegów -może obwódki chrom szyb/zegarów -naprawa sekwencji (błąd sterownika przez kombinacje z bezpiecznikami) Więcej pomysłów chyba nie mam, ale z chęcią wysłucham Waszych porad
  9. Od razu tylko zapytam numer dwa z moich pomysłów: Samochód prezentuje się z przodu tak: Chcę wymienić lampy na zespolone albo diodowe, albo ringi angel eyes. Bardziej skłaniam się ku diodowych w kolorze chrom Czy ten pomysł z kolei jest działaniem na plus? Koszta podobne jak w przypadku tego zderzaka z grillem
  10. Ok, ok prawdę mówiąc jestem tu już od sierpnia ub.r., czasami coś przeglądałem
  11. Biorąc pod uwagę wasze zdanie jako bardziej obeznanych w sprawach tuningu kolegów z forum udało mi się anulować bezproblemowo obie transakcje po kontaktach ze sprzedawcami (żaden towar nie został jeszcze wysłany). Dziękuję za wszystkie porady. Mogę kontynuować moje wywody tuningowe w tym temacie i zapytać Was o modyfikacje warte przeprowadzenia w moim samochodzie, czy potrzeba o tym dyskutować już w nowym temacie ?
  12. Na stronie sprzedawcy widnieje punkt: Prosimy o ROZWAŻNĄ LICYTACJĘ, nie wycofujemy bowiem złożonych przez Kupujących ofert. Czy to oznacza, że już tego nie cofnę ?
  13. Tak czytam te wasze posty i się zastanawiam poważnie nad tym zakupem. Nie chodzi mi jednak o wygląd wizualny bo pomimo wszystko wydaje mi się, że wygląda to fajnie (sic!) mam z resztą biały samochód pod kolor, ale o to co mówicie - wytrzymałość materiału, jego wady, oraz problemy przy montażu i te które mogą wyniknąć później. Jeszcze nie przyszła mi żadna przesyłka, nie wiem czy mogę to odwrócić (to pierwsze przedmioty, które kupuję przez allegro, jako niezarejestrowany, przelew już poszedł)?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...