
GP-T1000
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O GP-T1000

-
Audi do sprzedania jakby ktos chcial. Cena wywolawcza 38500zl oczywiscie do negocjacji. To co widac na zdjeciach plus zimowki na stalowych felgach. 180tys na obecna chwile. Auto caly czas jezdzi w Niemczech na trasach minimum 150km. Do obejzenia na poczatku listopada w Zabrzu, na codzien w Karlsruhe w weekendy w Mainz.[br]Dopisany: 22 Październik 2011, 20:35_________________________________________________AUTO SPRZEDANE!
-
[ALL B6] Kontrolka ESP (problem rozwiązany!!)
GP-T1000 odpowiedział(a) na GP-T1000 temat w Audi A4 B6/B7
Sam nie oglądałem tego co robił mechanik, powiedział że kabel przy alternatorze polutował i powinno być ok no i jest ok. -
[ALL B6] Kontrolka ESP (problem rozwiązany!!)
GP-T1000 odpowiedział(a) na GP-T1000 temat w Audi A4 B6/B7
Błędów brak[br]Dopisany: 02 Maj 2011, 14:26_________________________________________________Problem rozwiązany więc chyba warto napisać. Po podłączeniu do komputera pokazywało tylko błąd alternatora, ale ładowanie i wszystko było ok. Poprzedni mechanik olał totalnie problem. Na szczęście pojechałem do innego podłączył do kompa i też błąd alternatora. Chciał już mi wyciągać alternator do sprawdzenia a okazało się że jakiś kabelek był naderwany przy instalacji od alternatora, po zlutowaniu błąd alternatora zniknął, a ESP już się nie wyłącza. Dziwne połączenie problemu ESP z alternatorem więc chyba warto napisać. -
Trzeba mu przyznać że jest solidny, ale zdiagnozować mało potrafi. Jak mu wyskoczył błąd alternatora to trzeba było tam zajrzeć i naprawić przyczynę wyłączania ESP i wtedy bym jego a nie Kunę chwalił.
-
Witam, po 3 wizytach u "experta" Rafała w Katowicach postanowiłem zmienić mechanika i wybór padł na pana Kunę. Na początek minusy. Odsysają olej (nie wiem czy zawsze czy w moim przypadku gdzie miało być szybko zrobione), drugi minus to umówiłem się telefonicznie na 9 i auto miało być zrobione w godzinę max 2. Przyjechałem o 9 i pan mówi że najpóźniej o 12. No to ok, przychodzę o 12 a auto nie ruszone, zrobiłem małą awanturę i w godzinę zrobili. A plus taki że po objawach potrafi zdiagnozować przyczynę i duży plus za naprawienie tego co zepsuł Rafał, a potem tego się wyparł i nie raczył dojść do tego czemu ESP sie wyłącza. Tak samo zdiagnozował przyczynę nie powracania drążka zmiany biegów, gdzie Rafał powiedział na odczepne że to skrzynia siada.
-
Czujniki hehe, jeden nie działa i cała instalacja w dupe, a nowy ponad 300 zł plus malowanie 500 chyba że by malowali coś innego w tym kolorze. Używanego szukam w kolorze i znaleźć nie mogę :/
-
W każdym BMW wspomaganie chodzi dość ciężko, nawet w najnowszych modelach. Jest to po to by lepiej czuć auto i właśnie dzięki temu lepiej się jeździ w zakrętach bo auto lepiej czujesz
-
Z tego co patrzyłem na rynku niemieckim to moja wersja trochę odbiega od "podstawy" E46 wyszło wcześniej od B6 więc już rocznikowo przegrywa, choć dla mnie w E46 gorsza jest tylko klima jednostrefowa choć ma coś czego nie ma w żadnym audi regulacje temp. nawiewu środkowego Z tego co się naczytałem to 2,5 TDI z VAG jest bardzo awaryjny, no i o tym że kupiłem 1,9 TDI a nie BMW przesądziła akcyza :/ tak by było BMW E39 530i Prowadzenie E46 vs B6 wygrywa E46 wg. mnie choć audi też dobrze się prowadzi ale jest bardziej miękkie. Żeby wsadzić RNS-E trzeba także nowy panel klimy? Ile by mnie kosztowała taka przeróbka?
-
Audi na pewno ma duży plus za blachę i tu BMW nie ma co się równać. BMW tylni napęd, silniki R6 malina, lepiej wyposażone no i moje zboczenie do BMW, fakt że zawsze za BMW było Audi ale denerwuje mnie jeszcze to że jade do serwisu VW wymienić taki sam element jak w VW i tyle samo czasu to pochlania ale muszę zapłacić więcej bo to Audi już o Skodzie nie wspomnę...
-
Witajcie, Oto moje Audi, kupiłem w październiku zeszłęgo roku w Niemczech. Galeria poglądowa Audi A4 Avant 2004 1,9TDI 130km 6b 144tyś km Autem jeździ się całkiem przyjemnie, oszczędnie, ale jednak chciałbym wrócić do benzyny no i do poprzedniej marki czyli BMW. Póki co śmigam Audi
-
Witam, od długiego czasu gdy zapalę auto dokładnie po 10 min zapala mi się kontrolka ESP i nie gaśnie, a co za tym idzie nie działa ESP. Jak wyłączę i włączę silnik mam spokój na 10 min ESP nie świeci i normalnie działa (sprawdzałem). Zauważyłem też, że przez te 10 min kiedy dzieła mi ESP do jego wyłączenia wystarczy przycisnąć przycisk ESP i się wyłączą, kiedyś trzeba było go chwilę przytrzymać aby się ESP wyłączyło. Co to może być, czujnik świateł stop wymieniłem w serwisie Audi. Pozdrawiam Grzesiek
-
[B6 AWX] Podczas jazdy zapala sie kontrolka od ESP
GP-T1000 odpowiedział(a) na Przemo18 temat w Audi A4 B6/B7
Teraz trochę z innej beczki. Czy istnieje taka sama strona tylko że audi? http://de.bmwfans.info/ na tej stronie jak miałem BMW dało się znaleść każdą cześć dostępna w ASO i ceny podane z niemieckich salonów -
[B6 AWX] Podczas jazdy zapala sie kontrolka od ESP
GP-T1000 odpowiedział(a) na Przemo18 temat w Audi A4 B6/B7
Mnie się zapala mniej więcej po ok 10 mionutach jazdy, nigdy wcześniej nigdy później. -
[B6 AWX] Podczas jazdy zapala sie kontrolka od ESP
GP-T1000 odpowiedział(a) na Przemo18 temat w Audi A4 B6/B7
To samo -
[B6 AWX] Podczas jazdy zapala sie kontrolka od ESP
GP-T1000 odpowiedział(a) na Przemo18 temat w Audi A4 B6/B7
Mam to samo! michał69 jak rozwiązałeś ten problem czy jeździsz tak dalej? Pozdrawiam Grzesiek