Skocz do zawartości

GP-T1000

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O GP-T1000

Osiągnięcia GP-T1000

0

Reputacja

  1. Audi do sprzedania jakby ktos chcial. Cena wywolawcza 38500zl oczywiscie do negocjacji. To co widac na zdjeciach plus zimowki na stalowych felgach. 180tys na obecna chwile. Auto caly czas jezdzi w Niemczech na trasach minimum 150km. Do obejzenia na poczatku listopada w Zabrzu, na codzien w Karlsruhe w weekendy w Mainz.[br]Dopisany: 22 Październik 2011, 20:35_________________________________________________AUTO SPRZEDANE!
  2. Sam nie oglądałem tego co robił mechanik, powiedział że kabel przy alternatorze polutował i powinno być ok no i jest ok.
  3. Błędów brak[br]Dopisany: 02 Maj 2011, 14:26_________________________________________________Problem rozwiązany więc chyba warto napisać. Po podłączeniu do komputera pokazywało tylko błąd alternatora, ale ładowanie i wszystko było ok. Poprzedni mechanik olał totalnie problem. Na szczęście pojechałem do innego podłączył do kompa i też błąd alternatora. Chciał już mi wyciągać alternator do sprawdzenia a okazało się że jakiś kabelek był naderwany przy instalacji od alternatora, po zlutowaniu błąd alternatora zniknął, a ESP już się nie wyłącza. Dziwne połączenie problemu ESP z alternatorem więc chyba warto napisać.
  4. Trzeba mu przyznać że jest solidny, ale zdiagnozować mało potrafi. Jak mu wyskoczył błąd alternatora to trzeba było tam zajrzeć i naprawić przyczynę wyłączania ESP i wtedy bym jego a nie Kunę chwalił.
  5. Witam, po 3 wizytach u "experta" Rafała w Katowicach postanowiłem zmienić mechanika i wybór padł na pana Kunę. Na początek minusy. Odsysają olej (nie wiem czy zawsze czy w moim przypadku gdzie miało być szybko zrobione), drugi minus to umówiłem się telefonicznie na 9 i auto miało być zrobione w godzinę max 2. Przyjechałem o 9 i pan mówi że najpóźniej o 12. No to ok, przychodzę o 12 a auto nie ruszone, zrobiłem małą awanturę i w godzinę zrobili. A plus taki że po objawach potrafi zdiagnozować przyczynę i duży plus za naprawienie tego co zepsuł Rafał, a potem tego się wyparł i nie raczył dojść do tego czemu ESP sie wyłącza. Tak samo zdiagnozował przyczynę nie powracania drążka zmiany biegów, gdzie Rafał powiedział na odczepne że to skrzynia siada.
  6. Czujniki hehe, jeden nie działa i cała instalacja w dupe, a nowy ponad 300 zł plus malowanie 500 chyba że by malowali coś innego w tym kolorze. Używanego szukam w kolorze i znaleźć nie mogę :/
  7. W każdym BMW wspomaganie chodzi dość ciężko, nawet w najnowszych modelach. Jest to po to by lepiej czuć auto i właśnie dzięki temu lepiej się jeździ w zakrętach bo auto lepiej czujesz
  8. Z tego co patrzyłem na rynku niemieckim to moja wersja trochę odbiega od "podstawy" E46 wyszło wcześniej od B6 więc już rocznikowo przegrywa, choć dla mnie w E46 gorsza jest tylko klima jednostrefowa choć ma coś czego nie ma w żadnym audi regulacje temp. nawiewu środkowego Z tego co się naczytałem to 2,5 TDI z VAG jest bardzo awaryjny, no i o tym że kupiłem 1,9 TDI a nie BMW przesądziła akcyza :/ tak by było BMW E39 530i Prowadzenie E46 vs B6 wygrywa E46 wg. mnie choć audi też dobrze się prowadzi ale jest bardziej miękkie. Żeby wsadzić RNS-E trzeba także nowy panel klimy? Ile by mnie kosztowała taka przeróbka?
  9. Audi na pewno ma duży plus za blachę i tu BMW nie ma co się równać. BMW tylni napęd, silniki R6 malina, lepiej wyposażone no i moje zboczenie do BMW, fakt że zawsze za BMW było Audi ale denerwuje mnie jeszcze to że jade do serwisu VW wymienić taki sam element jak w VW i tyle samo czasu to pochlania ale muszę zapłacić więcej bo to Audi już o Skodzie nie wspomnę...
  10. Witajcie, Oto moje Audi, kupiłem w październiku zeszłęgo roku w Niemczech. Galeria poglądowa Audi A4 Avant 2004 1,9TDI 130km 6b 144tyś km Autem jeździ się całkiem przyjemnie, oszczędnie, ale jednak chciałbym wrócić do benzyny no i do poprzedniej marki czyli BMW. Póki co śmigam Audi
  11. Witam, od długiego czasu gdy zapalę auto dokładnie po 10 min zapala mi się kontrolka ESP i nie gaśnie, a co za tym idzie nie działa ESP. Jak wyłączę i włączę silnik mam spokój na 10 min ESP nie świeci i normalnie działa (sprawdzałem). Zauważyłem też, że przez te 10 min kiedy dzieła mi ESP do jego wyłączenia wystarczy przycisnąć przycisk ESP i się wyłączą, kiedyś trzeba było go chwilę przytrzymać aby się ESP wyłączyło. Co to może być, czujnik świateł stop wymieniłem w serwisie Audi. Pozdrawiam Grzesiek
  12. Teraz trochę z innej beczki. Czy istnieje taka sama strona tylko że audi? http://de.bmwfans.info/ na tej stronie jak miałem BMW dało się znaleść każdą cześć dostępna w ASO i ceny podane z niemieckich salonów
  13. Mnie się zapala mniej więcej po ok 10 mionutach jazdy, nigdy wcześniej nigdy później.
  14. Mam to samo! michał69 jak rozwiązałeś ten problem czy jeździsz tak dalej? Pozdrawiam Grzesiek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...