Skocz do zawartości

Macio1986

Pasjonat
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Macio1986

Osiągnięcia Macio1986

0

Reputacja

  1. Witam, termostat wymieniłem w zeszłym roku bo silnik był niedogrzany... obecnie po oczywiście jakimś czasie w zależności od temp. zewnętrznej osiąga wartość 90stopni C. Nagrzewnica płukana w jednym i drugim kierunku dla polepszenia skuteczności... układ odpowietrzony w praktycznie taki sam sposób jaki opisałeś, a węże do nagrzewnicy nadal są chłodne... Co do błędów klimatronika to są trzy, ale raczej nie są istotne w stosunku nagrzewania się węży i nagrzewnicy 50.3, 4.1, 18.3. Pompa wody nie była wymieniana ponieważ nie posiada wycieków, luzów i silnik się nie przegrzewa. Auto zakupiłem dwa lata temu i od samego początku nie grzeje... Zimą letnie powietrze takiej temperatury jak węże nagrzewnicy...
  2. Witam, Panowie czy w domowych warunkach, że tak to ujmę jestem w stanie usunąć błędy jakie wyświetla mi klimatronik? Oznaczenia błędów to: 50.3, 4.1, 18.3. Proszę o nieco bardziej jaśniejszą wypowiedź osoby która zamierza w jakiś sposób mi pomóc. 04.3 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem przerwa 18.3 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadyczne 50.3 - nie mogę odnaleźć co oznacza owy błąd. Dodam, że klimatyzacja dmucha zimnym powietrzem po załączeniu. Audi A4 97' 1.9 TDI wersja 110 konna.
  3. W najbliższym czasie, zapewne jutro zrobię zgodnie z tym filmem, a co do ymiany szklanek to powód był taki, że lekko było którąś z nich słychać więc zamówiłem oryginalne INA (takie jakie są fabrycznie montowane) i problem z głowy Kultura pracy diesla radykalnie się poprawiła i może nieco osiągi...[br]Dopisany: 23 Wrzesień 2010, 15:36_________________________________________________Zrobiłem zgodnie z filmem i ustawiłem ten parametr. W niedługim czasie pojadę do fachury to wywali mi kata, a wtedy logi wszystkie podam od nowa. Dziękuję narazie Panowie. Pozdrawiam
  4. Obiecany 011 Log (0 - 011) Wczoraj ustawiłem zapłon o ma wartość 53-55 (skacze). Także jedna sprawa załatwiona na dobre, a co do ustawień jakie zasugerował mi kolega ciahciah "wybieramy 1-engine 11 login i tu wpisujemy 12233 i klikasz Do it!, następnie wchodzisz w 10 adaptacja w adaptacji blok 01 ustaw 3,0-3,4 mg" pewnie będziesz miał wartość 32768, wpisz np. 32685 i klikasz test i save i finito Wartość 12233 wpisałem i postąpiłem wg opisu, natomiast w adaptacji blok 01 nie może osiągnąć podanej wartości 3,0-3,4 mg ze względu na brak jakiejkolwiek możliwości zapisania ustawień poza wartością 32686 jaką aktualnie mam przypisaną, a jaśniej mówiąc zmiana na inną wartość automatycznie wyklucza możliwość zapisania... Inne wartości można wpisywać i testować, lecz nie ma możliwości ich zapisania... Zmiana na jakąkolwiek wartość nic nie daje. Wartości jakie u mnie są to skaczący parametr 2,6-2,8mg
  5. Powiem Ci kolego, że zapala całkiem dobrze, ale gorzej jak silnik jest nagrzany... tzn nie od dotknięcia, ale kręcić nie musze... Cholerka, a byłem na ustawieniu i tak właśnie mi ustawił... 50zł zapłaciłem i w zasadzie za nic... Czy mogę reklamować to ustawienie jak dokonałem ok 2 miesięcy temu?
  6. Jutro zrobię tak jak mi proponujesz ciahciah zobaczymy, może coś to da, a tymczasem dokończyłem logi w trybie Basic. Logi znajdują się poniżej, albo w pierwszym poście. Jutro doślę 011 bo bateria mi w lapie padła i nie chciało mi się jechać po zasiłkę. Logi Basic Settings Log (0 - 000) Log (0 - 003) Log (0 - 004)
  7. No wreszcie konkretna odpowiedź. Koledzy w weekend najwcześniej wezmę się za uporządkowanie tych spraw bo w tygodniu to nie pozwala mi na to czas. Porobię wszystkie logi i zobaczymy czy się coś poprawiło. Panowie, a tak na marginesie to zmienę dawki można ustawić za pomocą oprogramowania, czy trzeba od strony mechanicznej?
  8. Kurcze Panowie teraz sam nie wiem, jeden mówi, że coś z wtryskami, więc chciałem jechać na regenerecje, później okazało się, że narazie lepiej dać sobie spokój, a teraz nastawnik i historia ta sama... to w końcu jak? Regenerować wtryski, czyścić nastawnik czy coś znów innego?
  9. Kolego a możesz bardziej opisać jak to wykonać? Trzeba będzie jechać do mechanika/elekryka/nika czy w własnym zakresie można to ustawić? Ten nastawnik za co jest odpowiedzialny i jaki może powpdować problem?
  10. Katalizator jest. Filtr powietrza jest świeżo wymieniony Tak samo olej jest dopiero co wymieniony na Titan - olej który stosują w niemieckich serwisach - bardzo dobrze się sprawuje (wymieniałem też szklanki na oryginalne)
  11. Panowie, rzeczywiście te wstryski nadają się do regeneracji bo jak tak to jutro pojadę z nimi. Dzwoniłem i naprawiają je w Brodnicy - 50zł od sztuki to wydaje mi się, że cena jest dobra.
  12. Uzupełnię w poniedziałek, ale z tych co podałem można coś wywnioskować? U mnie nie chce iść 000
  13. Witam, proszę o analizę logów. Zapewne przepływka i coś jeszcze daje o sobie znać bo czasami obroty skaczą... Błędy: 00741 - Brake Pedal Monitoring 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Jeden z błędów dotyczy uszkodzonego czujnika położenia pedału hamulca. Logi statyczne Log (0 - 001) Log (0 - 003) Log (0 - 004) Log (0 - 007) Log (0 - 013) Log (0 - 014) Log (0 - 018) Log (0 - 023) Logi dynamiczne Log (0 - 001) Log (0 - 003) Log (0 - 004) Log (0 - 008) Log (0 - 010) Log (0 - 011) Logi Basic Settings Log (0 - 000) Log (0 - 003) Log (0 - 004) Log (0 - 011)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...