[B5 AFN] Proszę o analizę logów.
0

    31 postów w tym temacie

    Witam, proszę o analizę logów. Zapewne przepływka i coś jeszcze daje o sobie znać bo czasami obroty skaczą...

    Błędy:

    00741 - Brake Pedal Monitoring

    27-10 - Implausible Signal - Intermittent

    Jeden z błędów dotyczy uszkodzonego czujnika położenia pedału hamulca.

    Logi statyczne

    Log (0 - 001)

    Log (0 - 003)

    Log (0 - 004)

    Log (0 - 007)

    Log (0 - 013)

    Log (0 - 014)

    Log (0 - 018)

    Log (0 - 023)

    Logi dynamiczne

    Log (0 - 001)

    Log (0 - 003)

    Log (0 - 004)

    Log (0 - 008)

    Log (0 - 010)

    Log (0 - 011)

    Logi Basic Settings

    Log (0 - 000)

    Log (0 - 003)

    Log (0 - 004)

    Log (0 - 011)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Uzupelnij logi.

    Brakuje logów w trybie Basic Settings - 000,003,004 i 011.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Uzupełnię w poniedziałek, ale z tych co podałem można coś wywnioskować? U mnie nie chce iść 000

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie nie chce iść 000

    "Zaopatrz się" w pełną wersje VAG a..

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Na poczatek mozna powiedziec ze turbo bardzo wolno sie rozkreca

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Panowie, rzeczywiście te wstryski nadają się do regeneracji bo jak tak to jutro pojadę z nimi. Dzwoniłem i naprawiają je w Brodnicy - 50zł od sztuki to wydaje mi się, że cena jest dobra.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    2 i 3 wtrysk zaczyna kulec?

    dlaczego nie ma pomiaru 4??

    Bo nie !!!!!

    Wtym roczniku na VP 37??????

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    2 i 3 wtrysk zaczyna kulec?

    dlaczego nie ma pomiaru 4??

    Bo nie !!!!!

    Pawełek sie zdenerwowal ... :naughty::wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    2 i 3 wtrysk zaczyna kulec?

    dlaczego nie ma pomiaru 4??

    Bo nie !!!!!

    Pawełek sie zdenerwowal ... :naughty::wink4:

    Raczej Pan Paweł :polew: :polew: :polew:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Nic nie rob z wtryskami... przynajmniej na razie.

    - wywal katalizator jesli jest - potem znow wykonaj logi dynamiczne - 011,010 i 008

    - kiedy ostatnio zmieniales filtr powietrza ?

    - jakim olejem zalany jest silnik

    - zmierz cisnienie oleju u jakiegos kumatego mechanika

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Katalizator jest.

    Filtr powietrza jest świeżo wymieniony

    Tak samo olej jest dopiero co wymieniony na Titan - olej który stosują w niemieckich serwisach - bardzo dobrze się sprawuje

    (wymieniałem też szklanki na oryginalne)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    zanim zaczniesz kombinować z wtryskami zajmij się nastawnikiem - wyczyść go no i ustaw dawkę jak należny czyli na zgaszonym silniku w log 001 wartość 0,74V a na zapalonym np. ~3,2mg 1,58V, ważne jest żeby podczas ustawiania silnik miał 90C i żeby wyłączyć wszystkie urządzenia elektryczne typu nawiew, światła czy radio

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Kolego a możesz bardziej opisać jak to wykonać? Trzeba będzie jechać do mechanika/elekryka/nika czy w własnym zakresie można to ustawić? Ten nastawnik za co jest odpowiedzialny i jaki może powpdować problem?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Czyszczenie nastawnika ??? A po kiego ???

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Kurcze Panowie teraz sam nie wiem, jeden mówi, że coś z wtryskami, więc chciałem jechać na regenerecje, później okazało się, że narazie lepiej dać sobie spokój, a teraz nastawnik i historia ta sama... to w końcu jak? Regenerować wtryski, czyścić nastawnik czy coś znów innego?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    autor pisze że czasem obroty mu skaczą, dawka do korekty i korekcje są marne, nie znam się na nastawnikach ale jakoś nie wydaje mi się że z byle czego zrobiła się dawka 1,2mg, ja w każdym bądź razie jaki kolwiek problem z nastawnikiem zaczął bym od wyczyszczenia go bo to nie kosztuje dużo i można samodzielnie, każdy nastawnik z przebiegiem 200tys kwalifikuje się do czyszczenia według mnie no chyba że ktoś tankuje wyłącznie porządne paliwo.. :kox:

    Macio może odpiąć wtyczkę impulsatora przy skrzyni biegów na próbę

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Uporzadkujmy.

    - wywal katalizator po tym powtorz logi -011,010 i 008 wszystkie dynamiczne

    - przychylam sie do pomysłu kolegi ciah zeby ustawic dawke w granicach 3-4 i zalogowac 001 stat oraz 013 stat

    Tyle ode mnie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    No wreszcie konkretna odpowiedź. Koledzy w weekend najwcześniej wezmę się za uporządkowanie tych spraw bo w tygodniu to nie pozwala mi na to czas. Porobię wszystkie logi i zobaczymy czy się coś poprawiło.

    Panowie, a tak na marginesie to zmienę dawki można ustawić za pomocą oprogramowania, czy trzeba od strony mechanicznej?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Można i za pomocą oprogramowania i mechanicznie, ze względów bezpieczeństwa najpierw spróbuj adaptacji vag'iem, jak nie da to żądanego efektu trzeba będzie poluzować 3 śrubki nastawnika i stuknąć nastawnik młoteczkiem

    tu masz sposób pierwszy:

    wybieramy 1-engine

    11 login i tu wpisujemy 12233 i klikasz Do it!, następnie wchodzisz w

    10 adaptacja

    w adaptacji blok 01

    ustaw 3,0-3,4 mg

    pewnie będziesz miał wartość 32768, wpisz np. 32685 i klikasz test i save i finito :tongue4:

    podczas zabawy silnik musi mieć 90C i muszą być wyłączone wszystkie urządzenia elektryczne: nawiew, światła, radio

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jutro zrobię tak jak mi proponujesz ciahciah zobaczymy, może coś to da, a tymczasem dokończyłem logi w trybie Basic. Logi znajdują się poniżej, albo w pierwszym poście. Jutro doślę 011 bo bateria mi w lapie padła i nie chciało mi się jechać po zasiłkę.

    Logi Basic Settings

    Log (0 - 000)

    Log (0 - 003)

    Log (0 - 004)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    :gwizdanie: tyle mogę powiedzieć o twoim statycznym kącie wtyku, jest kompletnie nie ustawiony, pochwal się jak ci zapala furka?

    tu masz jak to poprawić: http://www.a4-klub.pl/smf/wszystkie_r4_tdi_oprocz_pd_ustawienie_kata_wtrysku-t10913.0.html;msg134497#msg134497

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Powiem Ci kolego, że zapala całkiem dobrze, ale gorzej jak silnik jest nagrzany... tzn nie od dotknięcia, ale kręcić nie musze... Cholerka, a byłem na ustawieniu i tak właśnie mi ustawił... 50zł zapłaciłem i w zasadzie za nic... Czy mogę reklamować to ustawienie jak dokonałem ok 2 miesięcy temu?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    jeżeli teraz na zimnym ci dobrze zapala to może to oznaczać że masz pasek rozrządu o żąbek źle ustawiony, podam dwa przypadki dla porównania:ustawiłem sobie kąt 255 i nie było mowy o tym że zapale, jak już minąłem kąt 255 do 15 też ani tchu, dopiero powyżej zaczyna zapalać i już pali od starzało, a poniżej zero zapalania, drugi przypadek kolega miał 255 jak ty i auto zapalało kulawo, zmienił na 49-54 i było trochę lepiej ale nadal kulawo, ale on coś jeszcze ma nie halo bo przy dodaniu gazu korekcje idą w kosmos, rozrząd ponoć ma ok, sam sprawdzał i bardzo możliwe że słabo sprawdził :gwizdanie:

    a problem z zapalaniem na rozgrzanym silniku to standardowa dolegliwość spowodowana sporym przebiegiem pompy, starość nie radość

    reklamować zawsze można próbować, przy okazji niech sprawdzą rozrząd

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Sam sobie popraw.

    Link co i jak zrobic masz trzy posty wyzej.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Obiecany 011

    Log (0 - 011)

    Wczoraj ustawiłem zapłon o ma wartość 53-55 (skacze). Także jedna sprawa załatwiona na dobre, a co do ustawień jakie zasugerował mi kolega ciahciah

    "wybieramy 1-engine

    11 login i tu wpisujemy 12233 i klikasz Do it!, następnie wchodzisz w

    10 adaptacja

    w adaptacji blok 01

    ustaw 3,0-3,4 mg"

    pewnie będziesz miał wartość 32768, wpisz np. 32685 i klikasz test i save i finito

    Wartość 12233 wpisałem i postąpiłem wg opisu, natomiast w adaptacji blok 01 nie może osiągnąć podanej wartości 3,0-3,4 mg ze względu na brak jakiejkolwiek możliwości zapisania ustawień poza wartością 32686 jaką aktualnie mam przypisaną, a jaśniej mówiąc zmiana na inną wartość automatycznie wyklucza możliwość zapisania... Inne wartości można wpisywać i testować, lecz nie ma możliwości ich zapisania... Zmiana na jakąkolwiek wartość nic nie daje. Wartości jakie u mnie są to skaczący parametr 2,6-2,8mg

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    2,6-2,8mg może być, ja bym wrócił adaptacją do wartości fabrycznej 32768 i zrobił jak na tym filmiku, wtedy ustawisz cacy

    tylko nie musisz luzować tej trójkątnej śrubki

    oprócz ustawienia dawki też masz wywalić katalizator, wymień filtr paliwa i jak wszystko zrobisz zapraszam z kompletem logów

    wspomniałeś o wymianie szklanek, co było powodem wymiany? czy po wymianie coś się poprawiło? :wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Dodaj konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!


    Zarejestruj nowe konto

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


    Zaloguj się teraz
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members