Skocz do zawartości

sm402

Pasjonat
  • Postów

    111
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sm402

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sm402

1

Reputacja

  1. sm402

    Chrobotanie przy rozruchu

    Jak w tytule, przy rozruchu dziwny dźwięk. Ustaje po ok 10 sekundach. Mechanicy nie słyszą, bo na ciepłym objawów brak. Help 20200125_105535.mp4
  2. Za dużo sobie dopowiadasz. Nie sądziłem, że zmusisz mnie do szerokich opisów. Mój problem został rozwiązany. Jest O'K. Mam 4 te same pompki i wymienione sprzęgło z kołem dwumasowym. Jedna padnięta pompka została pozyskana z silnika przywiezionego z Niemiec. Oni tam nie mogli wiedzieć, że auto ulegnie wypadkowi i przyjadą Polacy, by ten silnik zabrać do kraju. Niestety teorie spiskowe są wygodne dla spiskowców, Nigdy nie twierdziłem, że "tam" nie drutują, ale jest kolosalna różnica między niemieckim Niemcem, a niemieckojęzycznym np.Turkiem, czy Rosjaninem. A wię moje auto zakupione tam znów spawuje się dobrze (co by nie zapeszać) Pozdrawiam i bez urazy
  3. Silnik został ściągnięty z Niemiec z auta powypadkowego, więc Twoje gdybanie nietrafione
  4. Silnik z którego wyjęto moją pompkę pochodził z Niemiec. Wygląda na to, że oni mają większą wiedzę na temat zamienności. Chciałem zgłębić temat, ale materiały w Internecie są albo nie na temat, albo obijają się i fantastykę. Podobne jest z prób zakupu takich pompek np. na allegro. Sprzedawcy nie potrafią poprawnie zatytułować aukcji i aby dowiedzieć się co to za symbol należy wczytywać się w każdą aukcję. Horror. W każdym razie dzięki za odpowiedź
  5. Odpowiedziałby ktoś obeznany na moje pytanie?
  6. Miałem takie same objawy jak kolega zaczynający temat. Wróżenie zakończyło się diagnozą mechanika. Za wibracje na wolnych odpowiadało koło dwumasowe - wymienione. Nawet nie wiedziałem że ta wymiana sprawi że tak lekutko teraz chodzi. Miałem jeszcze podszarpywanie (jak stałem np. na światłach) silnikiem. Przyśpieszenia były OK. Podpięty pod kompa wykazał kończący się 1 pompowtrysk. Na szybko załatwiłem jeden używany. Po wymianie tych dwóch elementów absolutnie nie drga i nie szarpie. Na razie odebrałem i godzinkę testowałem . Przy okazji tematu mam pytanie: jeśli w moim BPW pompki są o oznaczeniu CM (wymieniona używka jest też CM), to wszystkie muszą być z tym oznaczeniem, czy też mogę je zastąpić innym, a jeśli tak to jak to wygląda??, (jestem kompletnie zielony w temacie). P.S. Użyty u mnie pompowtrysk w silniku z którego został wyjęty był jedyny jako CM, pozostałe trzy miały inne oznaczenie. Parametry ma o niebo lepsze od mojego, ale ponoć nie jest aż tak super. Stąd pytanie.
  7. Każdy twój post o czym innym daj sobie na luz. pozdrawiam
  8. Zapytałem o te drgania i sztywną jazdę, to Ty mi, że ludzie... Zapraszasz do trójmiasta, by zapewne pokazać robotę paprocha. I jeszcze zarzucasz mi konkurencyjność, mnie użytkownikowi rozwiązania, które nie przyniosło tobie dochodu, jak też mie sprzedałem Tobie mojej zużytej pompy, bo dawałeś za nią równowartość złomu. Graj na tym rynku uczciwie i nie pisz bzdur o tej sztywnej jeździe i rzekomych drganiach. Dużo łatwiej było by wskazać naprawiacza tego rozwiązania, które teraz "uzdrawiasz". wow
  9. To widać zależy od fachowca. Twoje "babole" też widziałem. wow
  10. Jeśli potrzebujesz drgania samochodu i sztywna jazdę to oczywiście-polecamyNie przesadzaj. Jeżdżę na tym dobre 70 tkm i nie rozumiem o jakich drganiach piszesz, a już ta sztywna jazda to niby czym ma się objawiać. Nie przesadzaj. Rozumiem Twój biznes, ale nie strasz ludzi bezzasadnie. Pozostaw im wolny wybór.
  11. a jak słońca nie będzie? Znam pasjonatów TT i jeżdżą jedynie po Polsce. Zastanawia mnie, czy tak ważne są mniejsze jeziora? A tatuś, gdzie będzie używał w kraju, czy w europie? i jak często tatuś jeździ, bo może nie warto dawać dużej kasy na wyjazd urlopowy raz w roku. Dobrze byłoby, abyś zapytał twórcę tego wątku, ma on dodatkowo dobre oferty i jak czytam zna się i w konia nie robi.
  12. bardzo paliwożerny bieżnik, aż za bardzo. Cztery lata i dopiero nokiany (niby nic) uświadomiły mi ile wpompowałem w tą paliwożerność.
  13. Nie będę zakładał nowego tematu, więc tak na szybko mam pytanie. Musze kupić opony letnie, okazuje się , że w bagażniku (gdzie nie miałem potrzeby zaglądać) mam nową opone na zapasie continental sportcontrol 2 z 2007. najprawdopodobniej jeździła tam od zamontowania i widać, że nigdy nie dotknęła asfaltu. Na dzien dzisiejszy produkuje się jeszcze ten sam bieżnik. Czy rozsądnie jest dokupić tylko 3 takie sztuki np. z 2013/2014 r (a bywają i 2011) czy lepiej pozostawić ją na zapasie i kupić 4 szt. jeszcze jej nie testowałem bo to jedyna continental, aj a mam stare P7 Chodzi mi o to, czy napompowana leżakująca 7 lat opona jest bezpieczna ?(wygląda OK)
  14. sm402

    Odor z dmuchawy

    wielkie dzięki, choć w moim zainteresowaniu jest jej wylot, czyli koniec z którego leje się na asfalt, wymyśliłem że jak wezmę sprężysty drucik z wyciorem takim jak do rzęs to może to odetkam
  15. sm402

    Odor z dmuchawy

    a rurki nie zlokalizowałem:facepalm:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...