Skocz do zawartości

scot

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O scot

Osiągnięcia scot

0

Reputacja

  1. już to pytanie padało kilka razy i nikt nie udzielił odpowiedzi, zatem: jak najłatwiej ustawić pozycję koła dla silnika z automatyczną skrzynią biegów.
  2. Rzeczywiście ;] na fotkę nie patrzyłem, przepraszam za pomyłkę ;] już poprawione.
  3. Udało się bez kupowania kupiłem Narzynkę i zrobione jakby co to z jednej strony (od turbiny) jest m10x1 a z drugiej M14x1.5 Po wszystkim napotkałem Jeszcze jeden błąd związany z n75 - mianowicie mechanik który mi go wymieniał wężyki pomylił ich przyłącza i dlatego był brak ssania przy gruszcze od turbiny. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
  4. polecam ten filmik ;] jak znajdę czas to zrobię takie szybkie czyszczenie - bo wszystko wskazuje na to. ---------- Post dopisany 18-04-2013 at 22:59 ---------- Poprzedni post napisany 13-04-2013 at 14:47 ---------- Witam ponownie ;] turbina wyczyszczona ale napotkałem jeden błąd po drodze, mianowicie ukręcił mi się krociec od rurki olejowej. czy ktoś wie jaki to jest gwint - żeby go lekko przegwintować ? Ewentualnie czy ktoś ma na sprzedaż coś takiego ...
  5. sprawdzę jeszcze dokładnie sztangę "manualnie" i dam znać - ale tak jak pisałem wcześniej: może mam za słabe ssanie ;]
  6. Maras - a co się u Ciebie dzieje jak odepniesz wężyk w miejscu które wskazałem na zdjęciu ? I co można jeszcze sprawdzić poza wężykami jeżeli wszystkie są ok, jakie zaworki ? Pozdrawiam
  7. to że powinna się ruszać to wiem... teraz niepokoją mnie też wężyki które wyglądają ok, ale nic z nich nie syka.
  8. Ok rozumiem to jak najprościej zdiagnozować wszystko wstecz... ?
  9. a jak nie syka ... ? i z wężyka czy z tej "gruszki". i czy to syknięcie powinno być odczuwalne, jeżeli tak to z jaką siłą... ?
  10. Rozumiem, Kolejne pytanie co powinno się stać jak odepnę wężyk wskazany na zdjęciu. Dodam że n75 jest nowy. p.s. Sprawdziłem co się dzieje przy włączonym zapłonie i dodawaniu gazu na tym wężyku - generalnie nic
  11. Witam, Ostatnio mam problem z moim afn, po przekroczeniu ok 3500 obrotów wchodzi w tryb awaryjny. Sprawdziłem przepływkę, N75, i kilka innych rzeczy... Została mi chyba turbina do sprawdzenia. Chciałem dzisiaj to zrobić, podłączyłem kabelek odpaliłem vag-com, wybrałem grubę 011 -> Measuring Blocks i tutaj mi się pojawiło "ERROR group 011 not available". próbowałem to włączyć na kilka sposobów ale niestety mi się nie udało. No to odpaliłem i kolega na biegu jałowym dodawał gazu a ja obserwowałem sztangę - nie ruszała się. Wypiąłem wężyk od n75 i zacząłem zaciągać powietrze - lekko się ruszała (jakieś 2-3mm max) Jak inaczej można ją sprawdzić ... czy tylko w tym momencie zostaje mi wykręcenie turbiny Audi a4 AFN, 110km 96R skrzynia automatyczna.
  12. no tak się dzieje - ale co jeśli chce energicznie ruszyć - czyli on zaczyna się kulać a ja mu dodaje gazu żeby ruszył szybciej - a on nic, tylko wyje głośno (przy 3tys obrotach) przyspieszy tylko jak wcisnę do dechy
  13. Witam Kupiłem niedawno audi A4 TDI rocznik 1996, skrzynia automatyczna. Ponieważ jak narazie jestem w fazie poznawania tego autka mam następujące pytania: jak się wam rusza na tej skrzyni - ja mam wrażenie że coś jest nie tak ponieważ stojąc w miejscu i chcąc ruszyć bardzo dynamicznie dusze pedał tak że dochodzi do 3tys obrotów, natomiast autko rusza "mułowato" na trasie jest wszystko ok przy wyprzedzaniu itd (tak sądzę). co to może być? czy to usterka ? czy to jest normalne zachowanie skrzyni ?
  14. Witam ! Zauważyłem że nie działają mi spryskiwacze szyb. na początku myślałem że to wina braku płynu no i doszukałem się dwóch zbiorników na płyn - domyślam się że ten z tyłu to do tylnej szyby - a ten z przodu to przedniej - jeżeli się mylę niech mnie ktoś poprawi. Wracając do problemu - czy dwa zbiorniczki oznaczają dwie pompki ? czy jest tylko jedna wspólna pompka ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...