Skocz do zawartości

sobi66

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sobi66

Osiągnięcia sobi66

0

Reputacja

  1. stoi pod drzewem i gnije, fakt czasami trzeba akumulator podładować, bo pada do "0"
  2. wiedziałem, że kąt jest zły, ale zima przy -25 zapala bez problemu jak nawet postoi 3 dni. Dzieki
  3. sprawdzając przewody podciśnienia zauważyłem, że przy jednym z trójników zsunął się przewód, teraz jedzie lepiej zamieszczam jeszcze raz dynamiczne i proszę o ocenę: Log (0 - 000) Log (0 - 001) Log (0 - 003) Log (0 - 004) Log (0 - 008) Log (0 - 010) Log (0 - 011) na kanale 49 pokazuje mi temperaturę 86-93 st.
  4. czyli najprawdopodobniej przewód podciśnienia?
  5. przy wyjmowaniu katalizatora wężyk od gruszki turbiny trochę się poobcierał, ale wygląda na cały, nie świeci się żadna kontrolka, że jest tryb awaryjny... sprawdze przewody jutro
  6. Witam, proszę o analizę logów. Samochód nie ma mocy, na 4 biegu obroty nie wzrastają powyżej 3200/min. Odkurzyłem filtr powietrza (20 tys. ma przejechane), wyrzuciłem katalizator, i wymieniłem wąż silikonowy przed egr, ponieważ było zaolejone i powstał niewielki otwór. Na liczniku 207 tys, ale ma raczej więcej przejechane. Dymienia nie zauważyłem. Logi robione na 3 biegu, mam nadzieję, że dobrze, dzięki. Faults: 1) 18062-Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654-35-10 Intermittent 2) 17664_ Engine Coolant Temp Sensor (G62) Open or Short to plus P1256-35-10 Intermittent 3) 17978-Engine Start Blocked By immobilizer 4) 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556-35-10 Intermittent Statyczne: Log (0 - 003) Log (0 - 004,007,013) Log (0 - 014,018) BS: Log (0 - 000) Log (0 - 003) Log (0 - 004) Log (0 - 011) Dynamiczne: Log (0 - 000) Log (0 - 001) Log (0 - 003) Log (0 - 004) Log (0 - 008) Log (0 - 010) Log (0 - 011)
  7. witam! chciałbym sie zapyatć czy ktos montował w a4b5 z `99r. taki podłokietnik uniwersalny z allegro http://allegro.pl/podlokietnik-box-audi-bmw-opel-vw-ford-skoda-fiat-i1332170364.html Nie wiem czy warto? dzięki
  8. czy może mi ktoś podrzucić nowszego? dzięki[br]Dopisany: 22 Październik 2010, 18:02_________________________________________________dzisiaj kluczyk sam zaczął działać...
  9. 35 centralny zamek-> 10 adaptacje i tam na każdym kanale jest to samo czyli "error" w pierwszym okienku
  10. ...a wiec wszystko ok początku. Podczas kupna auta dostałek 2 scyzoryki jednym z nich dało się otworzyć centralny z pilota, drugim nie oraz 3 klucz płaski z kluczem nadrukowanym. W działającym pilocie chciałem zobaczyć jakie sa baterie i po zamontowaniu przestał działać. wymieniłem baterie na nowe firmowe w obu scyzorykach. Pow ymianie ten który nie działał zaczął być wykrywany przez vaga natomiast wcześniej działajacy nie daje sygnału. Problem jest w tym iz nie mogę w adaptacjach wpisać nic oprócz nr kanału, który chce sprawdzić, ponieważ pozostałe okienka sa nie aktywne (szare-nie da sie nic tam wpidac, przyciski TEST i SAVE tez są nieaktywne). Próbowałem tez sposobu z zapłonem. kluczyk, który nie daje sygnału umieściłem w stacyjce włączyłem zapłon, drugim dającym sygnał zamknąłem samochód i podczas przytrzymywania przycisku kierunkowskazy mrugają 1X po ponownym wcisnięciu drugo raz ale po wyjęciu nie działa Nie wiem co juz mam zrobic bardzo mi zależy żeby zrobic to jak najszybciej. czy mozliwe że potrzebna jest wersja vaga młodsza niz 3,11?
  11. mam wersje 3.11 logi bassic setting da się wykonać wiec chyba jest zarejestrowany, wpisywałem kod rejestracyjny i aktywacje, w blokach pomiarowych na konale 007 lub 003 jest napisane w pierwszym okienku error, a jak przyciskam przyciski na pilocie to w czwartym okienku zamiast zer pojawiaja się jedynki w różnych pozycjach, czy jest na to inny sposób,nie mam dostepu do nowszej wersji vaga
  12. witam! przy kupnie auta dostałęm 2 scyzoryki, jeden sprawny w 100%, drugi nie otwierał centralnego z pilota, myslałem ze to padnieta bateria, z ciekawości chciałem zobaczyc jakie baterie znajdują sie w tym działającym i po tym centralny przestał działac z pilota, wymieniłem baterie w obu i podłączyłem vaga, okazuje sie ze ten wcześniej działajacy nie jest wykrywany a ten który dotychczas działał nawet sie nei wykrywa. Mój problem polega na tym iz nie mage zaadaptować kluczyka który jest wykrywany, ponieważ na każdym kanale wyskakuj emi error i nie mogę wcisnąć przycisku test i save...
  13. jak się da zatrzymac to potem mam znowu ruszyć ...tal jak wentylator przy procesorze? sprawdzę jak w temperaturze 0c sie nagrzewa silnik, bo przy około 15C to 2-3 km i było 90
  14. hmmm ok sprawdzę w najbliższym czasie, dla upewnienia spytam się czy wisko to ten wentylator dodatkowy napędzany elektronicznie, a nie od rozrządu, tak? o czym będzie świadczyło, że uda mi się zatrzymać? po kupnie temperatura na klimatronicu była najwyższa 67C po wymianie termostatu jest 87 więcej raczej nie wzrasta bo chyba taka jest temperatura otwierania termostatu, silnik trzyma przez cały czas 90 i po kilku minutach spokojnej jazdy osiąga tą temperaturę, wiec nie rozumiem co jest nie tak z tym termostatem i jak zachowywałby się oryginalny 4x droższy, oprócz tego w błędach na vagu jest o spięciach na czujniku temperatury płynu chłodzącego, dokładnie nie pamiętam
  15. termostat wymieniłem na wahlera za 35pln i trzyma 87C na klimatroniku, niestety nie rozumiem jak mam byś w stanie zatrzymac wisko? mechanicznie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...