Skocz do zawartości

lukdohc

Pasjonat
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukdohc

Osiągnięcia lukdohc

0

Reputacja

  1. dzięki za nr, ale firm ktore budują, produkuja takie domy znam pare, ale chodzilo mi bardziej o opinie uzytkowników takich domów, czy chwalą sobie, czy żałują?
  2. Witam co myslicie o takich właśnie domach, może ktoś taki posiada? rozglądam sie właśnie za takim rozwiązaniem, zaletą jest szybka budowa no i cena takze nizsza. jak ktoś ma jakieś informacje o takich domach dajcie znac:) pozdrawiam
  3. a co z przetwornikiem?? przeciez do zarnika doprowadzane jest napiecie przez przetwornik, a jak dam zwykla H7 to nic sie nie stanie??
  4. Witam Czytam własnie wszystkie tematy na temat przednich reflektorów i mam pytanko bo nie wiem czy zrozumialem jesli chodzi o hidy, wczesniej chcialem kupic reflektory pod D2S bo myslalem ze tak bedzie lepiej, ale hmm z tego co zrozumialem jesli sa pod h7 i tam wstawie hida to wrazie jakis problemow moge wsadzic poprostu H7?? czy trzeba cos wykrecac jeszcze? czy poprostu zarnik zastepuje zarówka H7? ja sie zdecydowałem na depo dzielone i tam hid. pozdr
  5. dzisiaj odlaczylem wtyczke od zaworka n75 i auto jezdzio jeszcze gorzej, czy to znaczy ze N75 jest sprawny?
  6. tego sie obawialem... pewnie nie byloby dobre jezdzenie w takim stanie az do pazdziernika? we wrzesniu slub i nie mam do tego czasu zbednych pieniedzy ale w pazdzierniku juz bez problemu mam zamiar zrobic soft... no i jak tu teraz wyglada sytuacja, znow pierwsze musze zrobic z turbina i w tedy szybko na soft, czy moze jak pojade do tunera to on sobie poradzi z tym sam?
  7. tak logi zaraz po czyszczeniu i regeneracji sa na poczatku watku i tam sa pelne logi robione
  8. ja wiem jak trzeba jezdzic by tubina sie nie zapiekla.. wiem ze nie pedal w podlodze i tyle, jezdze dynamicznie w kazdym zakresie obrotow wiec raczej bym zapiekanie sie kierownic wyeliminowal przynajmniej z powodu stylu jazdy... a co do niedokladnego czyszczenia.. z tego co wiem to znaja sie na rzeczy... maja profesjonalny sprzet zajmuja sie tym od 20 paru lat nie pamietam ile dokladnie.. i zajmuja sie tylko turbinami i wałami napedowymi i maja caly czas pelno roboty...
  9. no przy robieniu regeneracji mieli wszystko niby sprawdzac i robic wiec gruche tez raczej sprawdzali.. wiec chyba zostaje ten N75 tylko? tylko lipa bedzie jak kupie a to nie to..
  10. no wlasnie tak mi sie wydawalo... to co moge zrobic, skoro turbina regenerowana to raczej pewne ze nie ona..(chyba) wiec kupowac w ciemno zaworek N75 bo to chyba te 2 rzeczy moga bys.., czy jeszcze cos moze byc powodem tego przeladowania?
  11. turbina byla oddana do czyszczenia kierownic, jak przyjechalem odebrac mowili ze ja zregenerowali bo troszke puszczala juz olej oczywiscie wiecej zaplacilem.... wiec niby puszczala olej ale i wyczyszczona byla no hmm ale ja mam 96 rok afn i z tego co wiem chyba ze sie myle... nie da sie tej grupy zrobic 011 bs
  12. hmmm a da sie jakos sprawdzic ten zaworek N75 w inny sposob niz podmiana, bo nie bardzo mam dojscie do jakiegos sprawnego...jakby to bylo tylko to.. to bym byl szczesliwy:D
  13. dzieki chlopaki za pomoc w pazdzierniku zrobie program to sie pochwale jak poszlo :> a jesli znacie... to ktorego tunera lepiej wybrac, jestem z Bielska, wiec mam na miejscu dwóch.. Ecusoft i Compsport byloby fajnie jakbyscie polecili ktoregos pozdrawiam[br]Dopisany: 22 Maj 2009, 06:33_________________________________________________Witam Normalnie zalamka, byla robiona regeneracja turbiny w naprawde dobrym warsztacie i teraz tak akurat jechalem sam i zrobilem logi dynamiczne 003 i 011 naraz i z tego co widze to turbina ma przeladaowania straszne regenerowana 3 miechy temu i nie jezdze jak dziadek, czesto pedal w podlodze... oto te logi Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 kwi-84 STAMP /min mg/R mg/R % 0,38 1785 850 670 4,8 1,24 2016 850 890 4,8 2,1 2289 850 1055 4,8 2,96 2562 850 1105 4,8 3,82 2835 850 1080 4,8 4,69 3087 850 1030 4,8 5,55 3318 850 740 4,8 6,41 3486 850 560 4,8 7,27 3612 850 665 4,8 8,13 3759 850 680 4,8 8,99 3927 850 660 4,8 9,85 4053 850 635 4,8 10,71 4179 850 620 4,8 11,58 4305 850 615 4,8 011 Group B: '011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Boost Valvle STAMP /min mbar mbar % 0,81 1890 1989 1642,2 43 1,67 2142 1989 2233,8 75,7 2,53 2415 1989 2570,4 94,4 3,39 2709 1989 2570,4 94,4 4,25 2961 1989 2570,4 94,4 5,12 3213 1989 2570,4 94 5,98 3402 1989 1795,2 66,9 6,84 3528 1989 1458,6 49,4 7,7 3675 1989 2009,4 68,1 8,56 3843 1989 1948,2 64,9 9,42 3990 1989 1927,8 64,1 10,28 4116 1989 1897,2 62,6 11,14 4242 1989 1948,2 63,4 12,01 4347 1989 1968,6 63,4 normalnie az mam dosc tego auta, staram sie chce doprowadzic do jaknajlepszego stanu a tu mimo ze poprawie to wraca to samo... o co w tym chodzi sory chlopaki ze tak byle jak wkleiłem.... na poczatku watku sa logi robione zaraz po regeneracji.. podpowiedzcie cos jesli macie jakies pomysly
  14. sprawdze nr jutro ale czy moge jezdzic na tym sofcie co jest? bo wolalbym nie ruszac nic i w pazdzierniku zrobic program u tunera...
  15. tak spanky soft byl robiony i jak widac nie udolnie... co do starych kosci nie mam mozliwosci do nich powrotu bo ich nie mam zrobie nowy program tym razem w profesjonalnym zakładzie w Bielsku (compsport, lub ecusoft) chyba dobre? tylko czy nic sie nie stanie jak na tym programie przejezdze do pazdziernika, bo narazie calkowity brak kasy.. inne wydatki, ale w pazdzierniku bez problemu moge zrobic nowy program. a co do przepływki lepiej nie ruszac narazie? skoro nie wiadomo czy to nie przez program?? wiec jak myslicie moge na tym programie jezdzic?? a filtr powietrza nowy dziekuje za kazda pomoc pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...