Skocz do zawartości

piotrek260180

Pasjonat
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O piotrek260180

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Brzeg

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

421 wyświetleń profilu

Osiągnięcia piotrek260180

0

Reputacja

  1. Witam , posiadam VAS 5052A z windows XP pro i zainstalowanym ODIS 2.1.0 , wszystko działa tylko w języku niemieckim lub angielskim . Zrobiłem klonowanie dysku tak żeby nic nie popsuć i na nowym dysku usunąłem ODIS żeby zainstalować ponownie z ikony którą mam na pulpicie i przy instalacji wybrałem język polski . Wszystko przebiegło poprawnie tylko po uruchomieniu wyświetla błąd że licencja nieważna a do tej pory na tej licencji działał . Czy ktoś byłby w stanie pomóc w reinstalacji , instalacji nowego odisa lub jakiś pomysł żeby mieć na tym testerze odis po polsku ? ewentualnie może być nawet vas pc cokolwiek aby było po polsku.
  2. Czytałem instrukcje i wydaje się że nie może być nic prostszego wybiera się sterownik vas sprawdza czy na komputerze jest aktualniejsze sterownik i potwierdzasz i jedzie . Jedyne co to pisze że plik musi być albo na płycie albo w komputerze nie pisze tylko nic czy w konkretnej lokalizacji programu czy poprostu gdziekolwiek na komputerze. Jak narobię sobie biedy to trudno ? człowiek uczy się na błędach.
  3. Dzień dobry , Czy wgrywał ktoś może flash sterownika programem vas pc ? Chodzi o taki szczegół czy plik do wgrania trzeba umieścić w jakiej konkretnej lokalizacji czy wystarczy żeby był gdziekolwiek w komputerze i przy wgrywaniu będzie można go wybrać z tej lokalizacji ?
  4. Tylko najbardziej się boję że może parownik by wyszedł bez problemu tylko on ma dość długie rurki i czy one nie będą blokować i będzie problem
  5. Nie rozbierałeś , ale parownik wyciągałeś ? piszesz że da się bez wyciagania deski to rozumię że wyciągałeś i jesteś pewny.
  6. Cześć mam jeszcze kilka pytań , jak zamontuję parownik to połączenie parownika z rurkami jest już łatwo dostępne ? ponieważ jeśli to połączę boję się żeby nie było tam nieszczelności i jak wszystko poskładam to czy da się tam dojść bez rozbierania gdyby coś wyszło na sprawdzeniu szczelności . Czy coś jeszcze powinienem kupić i wymienić przy okazji ? Każda informacja będzie pomocna , dzisiaj zamawiam i w tygodniu się zabieram za to .
  7. Dziekuję Bardzo za pomoc , w tygodniu spróbuję .
  8. Szukałem nie znalazłem są tylko z czyszczeniem parownika ale bez wyciągania parownika . Jak się zdecyduję to nagram filmik . Narazie jestem 50/50 albo spróbować albo 1000 zł za samą wymianę + koszt parownika + napełnienie układu to ok. 2000 zł .
  9. Kolego chyba się mylisz parownik jest w środku samochodu za deską rozdzielczą .
  10. Witam, Muszę wymienić parownik klimatyzacji , byłbym wdzięczny za jakieś porady , nigdzie nie znalazłem żadnego konkretnego opisu. Potrzebuję informacji co trzeba zdemontować chociaż tyle , chyba że ktoś ma krok po kroku opis jak zdjąć deskę itd. Dziękuję.
  11. A czy to że ostatnio podłączyłem dodatkowe urządzenie do samochodu radiotelefon krótkofalarski może mieć wpływ na problem z połączeniem z niektórymi modułami ? Problem powstał w podobnym czasie.
  12. Witam od jakiegoś czasu nie mogłem połączyć się vcds z modułem kierownicy , dxzisiaj wymieniałem kierownicę i wpadłem na pomysł montażu tempomatu . Wymieniłem moduł kierownicy na moduł z literą N , założyłem manetkę i okazało się że z tym modułem też nie mogę się połączyć , a wpisując kodowanie do modułu abs przyjmuje kodowanie a po chwili wraca na 0000 . Skutek jest taki auto jeździ ale na desce choinka z kontrolek. Czy ktoś może pomóc ? jestem z Brzegu woj. opolskie jeśli ktoś byłby w stanie to ogarnąć byłbym wdzięczny oczywiście zapłacę za usługę .
  13. piotrek260180

    [B6 AVF] Brak mocy

    Witam od pewnego czasu w moim AVF , dzieje się tak że jak powoli przyspieszam to w pewnym zakresie obrotów czuję tak jakby takie lekkie przydławienie , jeśli dam więcej gazu to przyspiesza normalnie . Pojawiło się też takie odczucie , jak jadę z równą prędkością na wysokim biegu odpuszczę gaz i spowrotem nacisnę to czuję takie szarpnięcie , kiedyś tego nie było auto zachowywało się płynnie . Nie jest to wielki problem ale odczuwam że coś jest nie tak. Czy te objawy mogą wynikać z nieszczelności przewodów doładowania?
  14. Czy to przeładowanie może mieć związek z nieszczelnym króćcem pompy Vacum ? ostatnio zauważyłem że się trochę rusza.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...