
grzes791
Pasjonat-
Postów
147 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O grzes791

Informacje
-
Imię
grzegorz
-
Miasto
chotcza józefów
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Tak jak pisałem wcześniej to co jest na pasku od osprzętu jest sprawdzone i to nie to, co do gazu też było to sprawdzane i też niestety to nie to ???
-
Kurcze no nie wiem jak to inaczej nagrać dla mnie ewidentnie słychać tluczenie
-
Rozrząd ina był robiony jakieś pół roku temu może krucej Myślisz że pasek robi taki metaliczny hałas ???
-
Panowie i panie bardzo prosze o pilne porady lub sugestie co to moze byc a więc tak jak w temacie dziwne sutki dochodzą z okolicy pierwszego tłoka przynajmniej tak słychać wykluczny został alternator pompa wspomagania klimy oraz wszystkie napinacze i puki co to mi brak pomysłu cobto moze byc dołączam filmik z góry bardzo dziękuję za wszelką pomoc
-
Witam wszystkich i potrzebuję pomocy tak na szybko Jak w temacie mam błąd 16725 czujnik położenia walka rozrządu G40 niezrozumialy sygnał PO341- 004 brak sygnału /brak komunikacji mil zapalona Dodatkowo adzia ciężko pali i brak mocy w dole potem jak turbo zacznie działać to już ciągnie w miarę Po przekładce na sprawny czujnik g40 bez zmian jedynie co mnie interesuje to napiecie w kostce do tego czujnika u kolegi jest na 1 pinie od góry 5,30 na środkowym 12.3 A na dolnym 0,02 A u mnie na tym dolnym jest 0,35 czy to może być przyczyną i gdzie ewentualnie szukać problemu gdzies po kablach czy moze w ecu jest jakis przekaznik czy jakies inne ustrojstwo Z góry dzięki za porady pozdrawiam
-
Panowie a więc tak mój patent na naprawę urwanych zaczepów przy plecach fotela oraz pęknięty drut koszt okolo 5 zł czas 40 min potrzebne materiały klej na gorąco, kawałek drewienka, kątowniczek ja miałem go z pozostałosci od mebli z ikea co do pękniętego drutu obłożyć ładnie mokrymi szmatkami i migomat załatwi sprawę Wstawiam fotki https://www.fotosik.pl/zdjecie/2659c74d5a7f6f79 https://www.fotosik.pl/zdjecie/901e5c9ffd34f287 https://www.fotosik.pl/zdjecie/02b1b0d01f5d927a https://www.fotosik.pl/zdjecie/6441c68d181e0263 https://www.fotosik.pl/zdjecie/98cab913c50bc069
-
Panowie (panie) jak w temacie stag 300 problem zrobił się nagle odpala tylko w trybie awaryjnym sam nic nie wciskam na centralce po przekręceniu zapłonu 3 pikniecia i odpalamy awaryjnie piknięcia powtarzają sie co minute i dodatkowo nie idzie przełączyc na pb ani z programu ani z centralki a i centralka bardzo cichutko piszczy cały czas czy jest zapłon czy nie jedynie po wyjęciu bezpiecznika od instalacji wszytko cichnie dodam ze po odłączeniu bezpiecznika auto normalnie odpala na pb
-
witam kolego po co kombinować z tym drutem najprostrza sprawa migomat dwie minuty roboty obłożyć wszystko mokrymi szmatkami i cheja co do urwanych dolnych zaczepów ja to ogarnołem po swojemu 40 min roboty jak chcesz to pisz lub dzwoń to ci pośle fotki 513326549 pozdrawiam
-
Wiesz co ja temat olałem ze tak powiem bo nic sie nie dzieje oleju nie ubywa a ta woda tylko z rana na zimnym sie pojawia a teraz to juz nawet nie wiem bo dawno tam nie zagladałem pozdro
-
Chyba po problemie okaxalo sie ze to nie oliwa tylko woda ponoc gdzies sie tam skrapla i potem tak sie wlasnie dzieje
-
Panowie cieknie oliwa pomiędzy turbo a kolektorem wydechowym i od strony laczenia turbo z katalizatorem po odpaleniu auta po nocy co obstawiacie turbo czy zawory ???
-
Nowy objaw jest taki ze znacznie czesciej ta kontrolka mryga podczas deszczu czy wilgoci
-
Czujnik kąta skrętu a ABS odgrzewam kotlecika kolejne problemy
grzes791 odpowiedział(a) na grzes791 temat w Audi A4 B6/B7
Nowy objaw ta kontrolka trakcji miga przy skrecie tylko praktycznie w tedy kiedy jest mokro wilgotno -
Czujnik kąta skrętu a ABS odgrzewam kotlecika kolejne problemy
grzes791 odpowiedział(a) na grzes791 temat w Audi A4 B6/B7
Tak z geometria nie ma problemu -
Prawa nówka sztuka lewa 1seson