Skocz do zawartości

dzanas

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O dzanas

Informacje

  • Imię
    tomek
  • Miasto
    warszawa

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. Sprawa się wyjaśniła, źle zrozumiałem dokręcenie śrub regulacyjnych aż poczuje się opór 🙂, więc faktycznie wogóle nie były wyregulowane. Na szczęście auto odpaliło po ponownej regulacji za 2 strzałem.
  2. Tak sprawdzone, żadne błędy nie wyskoczyły.
  3. Chciałem podłączyć się pod temat, mianowicie podjąłem się próby samodzielnej wymiany uszczelnień popompwtrysków. Po złożeniu całości silnik jednak nie odpalił. Czy mógłby ktoś pomóc w temacie? Niepokoi mnie jedna sprawa czy śruby regulacyjne popychające pompowtryski powinny być aż tak bardzo wykręcone jak na zdjeciu? Ustawiane czujnikiem zegarowym, wkręcane na najniższym położeniu do wyczucia oporu a następnie odkręcane o 180 st. Czy jest to możliwe że wtryski nie weszły prawidłowo w gniazda? Głowica była wymieniana jakiś czas temu więc gniazda są tulejowane. Powodem wymiany były odczytane wysokie bipy i podejrzenie uszkodzenia uszczelek przez mechanika składającego silnik poprzednio - i faktycznie jedną uszczelka była porządnie zawinięta tyle że 2 lata tak jeździłem a teraz nie odpala 😉 Będę wdzięczny za wszelką pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...