Skocz do zawartości

xkamilx

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O xkamilx

  1. Ehehe, mialem na mysli zalozenie calych pasow, z napinaczami. Sa one niesprawne, nie mozna ich 'pociągnąć' do siebie - poszły napinacze. Ale fakt faktem, trick Twoj niezly, zle sie wyazilem. Punkt dla Ciebie
  2. Witam serdecznie, Mam zapytanie dosyć "proste w swojej prostocie" - jak założyć pasy bezpieczeństwa na przedzie w Audi A4. Co powinienem mieć przy sobie i czy ogólnie powinienem sobie z tym poradzić aktualnie nie mając o tym bladego pojęcia? Kamil
  3. MorgothV8, serdeczne dzięki za konkrety. Bardzo mi to pomogło. Temat w zasadzie może być zamknięty, tak offtopicznie zapytam o porównanie mocy Ogólnie chętnie zobaczyłbym podstawowe parametry serii Audi A4 B5, przyspieszenie, spalanie, i takie szczegóły. Dysponuje ktoś odpowiednią tabelką? W google nie moglem znalezc Już znalazłem. Także pozdrawiam wszystkich serdecznie i jeszcze raz dziękuję wsyzstkim i każdemu z osobna.
  4. Cześć, dzięki za informacje. Czyli czysty czip tuning na 90-tce ze standardową turbiną da mi ponad 110KM? Generalnie zadowalający wynik. A jeśli chodzi o turbinę, czy jest mi ktoś w stanie podać dokładną nazwę tej turbiny, której szukam? Gdzie szukać nowych turbin? k.
  5. Cześć, odnośnie chipowania przejrzałem to forum, które polecałes. Wielkie dzięki, jestem już bogatszy w wiedzę. Mam jednak kilka niepewności, chciałbym żeby ktoś je rozwiał. Znalazłem sprzeczne informacje co do mocy uzyskanej z 90KM. Przeglądałem temat, który pisze o 140KM. Dowiedziałem się, że wiąże się to z ogromnym wkładem finansowym. Około trzech tysięcy. Interesuje mnie 120, może 125KM. Przełożeniem samej tylko turbiny dostaję automatycznie 110KM. Jest to w pełni bezpieczne i nie powoduje, że powinienem wymienić jakieś inne rzeczy, tak? Ile osiągnę czipując po prostu bezpiecznie czyste 90. Czy będzie to więcej niż 110? Wiem, że operuję teraz bezsensownie liczbami, ale spróbujmy Z tego co wyczytałem złączenie tych dwóch opcji wymaga jeszcze wymiany paru innych rzeczy, a tego chciałbym raczej przynajmniej początkowo uniknąć. Pierwszy wkład jaki chciałbym wrzucić w to autko to około 1500zł, ewentualnie później cos dołożyć. Wykombinowałem sobie teraz, że najlogiczniej będzie kupić najpierw turbinę 110KM, a później zmienić oprogramowanie i osprzęt. Czy to dobra decyzja?
  6. Witam serdecznie, Pytanie może wydać się głupie, ale poszukuję samochodu i bardzo dokładnie przyglądam się Audi A4, z silnikiem TDI. Znalazłem bardzo fajne auto, zdaniem mojego znajomego w dobrym stanie. Z resztą najważniejszy jest i tak stan silnika. Silnik ten to niestety 90Konny TDi. Mam więc pytanie, czy można jakoś tą moc podnieść? Przeprogramowanie i zmiana ciśnienia sprężarki? Jeśli tak - ile koni mogę w ten sposób uzyskać? Słyszałem opinię o założeniu sprężarki z 110KM TDI. To prawda, można tak? Czy zakładając tą sprężarkę i przeprogramowując komputer nie zamorduję silnika? Jestem ciekaw co o tym sądzą fachowcy? I jeszcze kilka pytań, dotyczących również silników. Jak wygląda przyspieszenie 90KM TDI do 100? Mieści się w 15s? Jak wygląda przyspieszenie 110KM TDI do 100? Mieści się w 12s? Ile mogę uzyskać z przeprogramowania 90KM TDI? * Ile mogę uzyskać z przeprogramowania 110KM TDI? * Polecacie jakieś firmy, które isę zajmują "chipowaniem" na terenie dolnośląskiego województwa? Gdzie polecacie kupić dobrą sprężarkę? Na Allegro chyba troszkę bym się bał, chyba że zna ktoś może uczciwych sprzedawców, którzy się tym trudnią i ogłaszają na allegro? * Chodzi o w miarę bezpieczne przeprogramowanie, nie chce zostawiać za sobą wielkiej czarnej chmury Kamil
  7. Witam serdecznie, aktualnie rozwazam zakup Audi A4 i mam nadzieję, że na tym forum zostanę do tego auta przekonany Kamil
×
×
  • Dodaj nową pozycję...