Skocz do zawartości

snicky25

Zbanowany
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O snicky25

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia snicky25

0

Reputacja

  1. czesc mam 2000rok licznik ktory schemat jest prawidłowy bo sa trzy z 32 pinami schematy i trzy sa rozne ktory jest prawidłowy. Jak łączyc terminale co to jest?
  2. własnie chodzi o to ze na starym regulatorze jest ok a na tym co podmienilem auto nie chce jechac dzisiaj zakrecilem butle i wypalilem gaz do cna z ukladu zobaczymy jak zapali[br]Dopisany: 28 Marzec 2011, 18:14_________________________________________________chłopaki sprawa załatwiona zakrecilem butle i po nocy odpalił od dotyku wiec wina gazu tylko powiedzcie czy to musi byc listwa wtryskowa nie szczelana?
  3. przelorzylem regulator ale od AWW i samochod nie chcial dobrze jechac na paliwie a niby tez ma 4 bary[br]Dopisany: 27 Marzec 2011, 15:37_________________________________________________czy on sie czyms rozni?
  4. koledzy mi nalicza kilometry a jak nie dziala to wskazowka od obrotka drga
  5. a jak to sprawdzic? czy jezeli załoze zawor zwrotny za pompa czy to pomorze??
  6. to dlaczego ciezko mi pali po nocy lub dłuższym postoju???
  7. Po przekreceniu zapłonu nie słysze pompy (bzyczenia) dlaczego co moze byc tym spowodowane auto odpala ale po dłuzszym kreceniu rozrusznikiem pomocy
  8. W tym problem ze jak to zrobie bo tez na to wpadlem to auto pali i gasnie a jak zapali to chodzi jak ciagnik zuca nim i strzela
  9. Witam dzisiaj zmieniałem swiece bo ciezko mi pali po nocy i zauwarzyłem ze mam podłączone kable nie zgodnie z kolejnością na silniku czy to jest prawidłowo ??
  10. Jak juz pisalem wczesniej problem polega tylko na pierwszym odpaleniu silnika po nocy bo pozniej juz jest ok i chodzi ok na benzynie a na gazie na wolnych jakby lekko poszarpywal[br]Dopisany: 16 Marzec 2011, 15:00_________________________________________________Chłopaki dzisiaj podpiełem auto pod vaga i wyskoczylo cos takiego co to jest jak sie z tym uporac?? 18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 532 Napięcie zasilania sygnał za mały - BŁĄD SPORADYCZNY 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16705 Czujnik obrotów silnika - zakres/możliwości brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 1259 Przekaźnik pompy paliwa-J17 przerwa lub zwarcie do masy 16486 Przepływomierz - niskie napięcie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY pomozcie
  11. hmm tylko tyle ?? to by znaczylo ze na dwoch nozkach od predkosci i obrotów
  12. Witam sprawa wyglada tak licznik raz dzala raz nie znaczy tak temp dziala paliwo dziala a wariuje obrotek i predkosc. Dodam tylko ze jak nie zaskoczy to slychac tykanie ciagle z okolicy licznika a jak zaskoczy to dziala normalnie. Czy ktos ma jakies pomysly?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...