Skocz do zawartości

Pecio81

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Pecio81

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Był u mnie kolega i odczytał Vagiem potem skasował błedy ale problem niestety pozostał na zimnym gaśnie. Kolega mówi że to chyba problem z gazem i sondą lambda. Jeśli ktoś ma pomysły zapraszam do dyskusji. Poniżej odczyt z Vaga VAG-COM Version: Release 409.1-S Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Controller: 8E0 906 018 B Component: 1.8L R4/5VT G 0004 Coding: 11501 Shop #: WSC 63351 2 Faults Found: 16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Response too Slow P0133 - 35-10 - - - Intermittent 16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) P0011 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front D1320 Coding: 04275 Shop #: WSC 06435 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Controller: 8E0 820 043 C Component: A4 Klimaautomat 0508 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. Controller: 8E0 907 279 B Component: int. Lastmodul NDL 1412 Coding: 00002 Shop #: WSC 63351 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Controller: 8E0 959 655 Component: Airbag 8.4E 3001 Coding: 0011602 Shop #: WSC 63351 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 16: Steering wheel Controller: 8E0 953 549 J Component: Lenksáulenmodul 0204 Coding: 00021 Shop #: WSC 63351 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Controller: 8E0 920 900 F Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D12 Coding: 00832 Shop #: WSC 19411 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Controller: 8E0 959 433 AG Component: Komfortgerát T87 0316 Coding: 06720 Shop #: WSC 00000 7 Faults Found: 01561 - Left Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01561 - Shareware Version. To Decode all DTCs 61-10 - Please Register/Activate - Intermittent 01562 - Shareware Version. To Decode all DTCs 59-10 - Please Register/Activate - Intermittent 01562 - Right Rear Door 61-00 - Won't De-Safe 01331 - Shareware Version. To Decode all DTCs 80-00 - Please Register/Activate 00944 - Shareware Version. To Decode all DTCs 57-10 - Please Register/Activate - Intermittent 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
  2. Witam wszystkich zainteresowanych tematem...Chodzi o cewki zapłonowe jest to zmora wszystkich osób które mają instalację gazową w A4 B6, lecą cewki jak głupie, nie jestem wielkim znawcą więc jak ktoś chce mnie poprawiać, skrytykować niech to robi, aby było konkretnie i do rzeczy. Temat dotyczy głównie tego, że podobno można stosować Cewki zapłonowe z Audi A4 B7 do niższego modelu A4 B6 tak wyczytałem na jakimś formu czy ktoś robił kiedykolwiek taką modyfikację?. Podobno należy tylko wykasować błędy i że wtedy cewki nie lecą no chyba że cewki są identyczne, ale wątpię A drugie pytanie czy ktoś używał cewek tych nowych oryginalnych z końcówką M i czy są dużo lepsze od tych starych jaka jest ich żywotność na GAZie? A i ostatnie pytanie jak poznać która z 4 cewek jest zepsuta czy jest to w jakiś sposób widoczne czy po prostu metoda prób i błędów? Proszę o kontynuowanie tematu i konstruktywne odpowiedzi
  3. Hej @grzemo, dzięki za radę oczywiście napomnę gazownikowi o tej opcji być może to pomoże. Byłem u mechanika i skasował mi błąd MIL który mówił że są problemy ze spadkiem mocy silnika czy jakoś tak....błąd jest skasowany natomiast problem pozostał. Zauważyłem jedną rzecz jak odpalam samochód to odpala się a za dosłownie 5 sekund gaśnie potem mi zrzęzi jak go odpalam ponownie po jakimś czasie ledwo zaskoczy no i ja go wtedy gazuję na wysokie obroty tak do 3 tyś silnik się nabiera temperatury do powyżej 50 stopni wtedy załącza się GAZ a następnie powoli ujmuję pedał gazu i chodzi normalnie. Oczywiście na benzynie paliwa mam powyżej czerwonej kreski. Świece przeczyściłem choć wypadałoby je już wymienić ale i tak to nic nie pomogło, cewki wyglądają na dobre, chyba że ktoś wie jak wygląda spalona cewka?. Gazownik ma urlop i jestem w głębokiej d....więc musze sobie sam radzić. Oczywiście jeśli ktoś ma jakieś pomysły to zapraszam do dyskusji.
  4. Witam mam ten sam problem co i wy. Tak naprawdę trudno określić czy podczas pobierania gazu również pobiera benzynę. Bo przecierz apalając samochod do rozgrzania do 50 stopni samochód pobiera paliwo czyli przy każdym rozruchu więc trudno określić czy samochód podczas jazdy na LPG zuzywa czy to tylko przy włączaniu silnika.
  5. Witam Mam problem z Gazem. Zaczął się gdy było mało benzyny, licznik pokazywał mi kontrolkę z dystrybutorem paliwa żebym zatankował że starczy mi na przejechanie max 40 km po czym gwałtownie poziom paliwa zaczął spadać do zera również wskazówka od paliwa co mnie bardzo zastanowiło? w tym czasie jadąc na gazie ( lub benzynie - sam do końca nie wiem) czułem wibracje pod pedałem gazu jak mu przyciskałem to się dusił przerywał szarpał wpadał w wibracje itp. byłem zaniepokojony że pomimo iż jadę na Gazie poziom paliwa mi spada to tak jakby jadąc na gazie pobierał również paliwo skoro wszystko spadło do zera oczywiście komfort jazdy był kiepski cały czas wibracje silnika. Po jakimś czasie jak już wskazówka paliwa doszła do zera zapaliła się żółta kontrolka MIL. Raz świeciła się ciągle a raz migała na przemian nie wiem od czego to zależało na pewno nic dobrego.Postanowiłem się dotankować BENZYNĄ ale całą jazdę wykonywałem na włączonym trybie że jadę na gazie mając z tyłu głowy ze może również pobiera benzynę i skoro się benzyna skończyła to mi tak przerywa. Następnie mój stan umysłu w wielkim zaskoczeniu wpadł na pomysł że może zupełnie wyłączę GAZ i jechać na benzynie. No i ku mojemu zdziwieniu auto jechało płynnie tak jak trzeba. Lecz niestety kontrolka MIL dalej migała lub świeciła się. Rozumiem że jest to jakiś problem z GAZEM. Czy ktoś z Was miał już taki problem, lub może wie jak go rozwiązać? Samochód zagazwoałem w Listopadzie 2010. Facet który mi zakładał był okrzyknięty za fachowca 16 lat w branży i widać że się zna ale do mojego Auta być może się nie przyłożył, generalnie bardzo trudny kontakt z nim. Czy jest szansa zrobienia to własnymi siłami, bo nie wiem czy przysługuje mi jeszcze gwarancja na ten gaz oczywiście zadzwonię do niego. Ale czy waszym zdaniem to jakaś poważna usterka?
  6. Jestem nowym użytkownikiem AUDI A4 i chciałem się wszystkim przedstawić i zapowiedzieć [mod]*proszę czytać FAQ odpowiednich działów, bo nie stosujesz się do nich[/mod]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...