Skocz do zawartości

sebek89

Pasjonat
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sebek89

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia sebek89

0

Reputacja

  1. sebek89

    Spociki Łódzkie

    A widzisz u mnie jest tak ze różnie odcina moc dziś mi odcielo bez deptania przy jeździe jak dziadek przy 2 tys obrotów a jak wracałem teraz z roboty to szedł jak burza. Wiec sadze ze jakby wina była turbo to wogole by nie szedł. A wezyki podciśnienia powymienialem i jak się zdejmuje z gruszki przewód do chce wciągnąć palca.
  2. sebek89

    Spociki Łódzkie

    Na kompie wyskakuje w silniku błąd nr. 00575 co oznacza Ciśnienie w kolektorze ssącym. Różnica w regulacji. Też sądze że to gotowiec był. A w ASO to to będzie ile kosztowało??
  3. sebek89

    Spociki Łódzkie

    A jak zrobić diagnostykę?? Nie mogę zrobić logów bo mi oddcina moc. Na kompie jeden i ten sam błąd a chipa robiłem u mechaników u których naprawiam auto od xx lat ale już u nich nie chcę robić auta więcej razy zaczynają być paprochami. Byłem u nich dziśaj to powiedział zebym wstawił auto w poniedziałek i nie wiadomo kiedy do niego wogóle zajrzy. Chcę sam to ogarnąć.
  4. sebek89

    Spociki Łódzkie

    Witajcie Panowie i Panie. Mam problem z moim Audi TDI. Jestem po chipie gostek mówi że wszystko jest ok ze strony chipa a jak mu depnę to nie ma mocy itd. Ale gadałem ze znajomym i możliwe że to jest czujnik ciśnienia doładowania ten przy ściance grodziowej. I teraz mam pytanko czy miałby ktoś taki czujnik na podmiankę żeby sprawdzić czy to jest to?? Potrzebuje 100% sprawny. Nie chcę kupować nowego puki nie będe wiedział czy to napewno jest ta przeczyna.
  5. sebek89

    [AFN] problem z turbiną

    Jutro zrobię logi. A co z odpalaniem?? Dziś podpiąłem kompa nie było błędów. Zdjąłem kleme i tak nie chciał odpalić. Dopiero jak go potraktowałem z plaka to odpalił i puki co działa. Czy gdzieś mi się zapowietrza?? Dodam że przy silniku mam bardzo dużo wymienione. Rozrząd kpl sprzęgło kpl pompa wtryskowa po regeneracji uszczelnione wszystkie sekcje filtry i płyny na bieżąco chłodnica wody turbo od awx-a uszczelka pod pokrywa zaworów dodatkowo kruciec wodny i jeden wąż od powietrza co jeszcze może być przyczyną?? a i jak go kupowałem 3 lata temu to była robiona uszczelka pod głowicą i to solidnie zrobiona nic nie bierze oleju i widziałem wszystkie stare część
  6. sebek89

    [AFN] problem z turbiną

    Nie nie była czyszczona. Ale była w bardzo dobrym stanie.
  7. sebek89

    [AFN] problem z turbiną

    Panowie pomocy. Sprawa jest taka jestem po wymianie turbiny na awx-a i mam już chipa ale znów mi odcina moc to samo co przy tamtej turbinie. Podejrzewam że to winna zaworu n72 ale nie w tym teraz problem. Dzisaj przeciagnalem na trójce do 4 tys obrotów i ... auto mi zgasło po zdjęciu nogi z gazu. Błąd był na kompie taki jak wcześnie coś w układzie ssacym jest wyżej napisane bo pisze na tel. POMOCY! !!!!
  8. sebek89

    [AFN] problem z turbiną

    No ja mam ochotę długo jeździć i możliwe ze jakbym na tamtej turbinę zrobił chipa to wydmuchnelo by środę ponieważ autko lata teraz:) Ile kupy nie wiem bo dopiero po niedzieli pojadę na hamownie. Około 20% wzrosło. Liczę na jakieś 140 koni max.
  9. sebek89

    [AFN] problem z turbiną

    Spoko to będę reanimowal to turbo no ja lubię ten pedał po prawej stronie wiec nie ma problemu z zamulaniem:) Wiec problem załatwione. Dzięki za podpowiedzi. Okazało się ze wszystkie wężyk i okey zawory tez przyczyną było turbo nadawało się do regeneracji ponieważ po wyjęciu z auto miała luz wzdłużny. Jednak zamiast regenerować to kupiłem od awx-a w bardzo dobrym stanie. No i oczywiście auto juz jest po chipie:) Auto śmiga jak nie wiem co. Opłacało się.
  10. sebek89

    [AFN] problem z turbiną

    Niestety trafił mi się wyjazd i będe dopiero działał z autem za dwa tygodnie. Zobaczymy wtedy co było przyczyną. Panowie podobno czyszczenie turbo daje efekt tylko na krótki czas czy to prawda?? Kolejne pytanie to jeśli mam tyle płacić za czyszczenie to nie lepiej byłoby kupić odrazu drugie dobre turbo i założyć? ? Tylko teraz pytanie skąd i jakie włożyć. Myślałem odrazu o awx ale czy te co są na allegro po regeneracji cena około 670 zl podobno na częściach garreta będzie dobre czy nie??
  11. sebek89

    [AFN] problem z turbiną

    Ale ja mam prawdopodobnie zawor n72 walnie ty on jest na kostkę stara kwadratowa a nie na grucha jest dobra dzisiaj wstawał a po odpalenie dobrze i sztangi chodziła.
  12. sebek89

    [AFN] problem z turbiną

    Byłem dzisiaj u innego mechanika sprawdził turbinę i powiedział ze chodzi dobrze sprawdzał kierowniczki. On obstawia ze walnie ty jest zawor podciśnienia n72. Czy to może być przyczyną? ? Miałby ktoś taki zawor na podmianke? ?
  13. sebek89

    [AFN] problem z turbiną

    Mam vaga jak w nim sprawdzić czy dalej jest przeładowanie jak będe już miał wyczyszczoną turbinę?? Dziśaj jade do znajomego się może z nim umówię i zrobie sam z nim.
  14. sebek89

    [AFN] problem z turbiną

    A po czyszczeniu robi się geometrię? ? On mi mówił ze tyle kasy bo geometria do tego dochodzi. Jak się robi geometrię kompem czy jak?? A te przewody to mam sprawdzić na oddalonym silniku czy nie ma przedmuchow czy na zasłony? ?
  15. sebek89

    [AFN] problem z turbiną

    Witajcie. Mam taki problem umówiłem się do mechanika na naprawe turbiny przed chiptuningiem. Objawy są takie. Gdy zbyt cisnę auto to turbo przechodzi w stan awaryjny i przestaje działać nie ma mocy. Po zgaszeniu i odpaleniu ponownie silnika jest ok. Dzieje się to coraz częściej. Byłem na kompie to pokazało że jest przeładowanie turbo. Mechanior powiedział że coś tam ze sztangą trzeba zrobić. Może być tak że coś przeczyści i będzie ok. Mówił mi żebym szykował 500zł chyba że będzie trzeba wymieniać częsci w środku to ponad tysiąc PLN. Na kompie wyskakuje w silniku błąd nr. 00575 co oznacza Ciśnienie w kolektorze ssącym. Różnica w regulacji. Co mam zrobić a czy nie lepiej kupić regenerowane turbo?? Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...