Skocz do zawartości

aerjot

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O aerjot

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia aerjot

0

Reputacja

  1. wracam do tego tematu ....16-17 w mieście doprowadza mój portfel do wściekłości ... dziś porównałem spalanie z A4 2,5 163KM (multitronik FWD) i ... ponad połowę mniej niż ja na tej samej trasie .... coś rzucili o przepływce ....i pytanie ... czy faktycznie może to spowodować takie spalanie?? wolniej i spokojniej nie mogę już jeździć bo mnie maluchy wyprzedzą a na full baku robię 400km w mieście HELP
  2. po kolejnym otwarciu szyby tak już jej zostało, dopiero rozebranie drzwi i ręczne podniesienie szyby pozwoliło użytkowanie samochodu. diagnoza ...zmielona linka i niestety lekarstwo było tylko jedno ... wymiana całego mechanizmu podnoszenia szyby. dodatkowo uszkodzeniu uległa zębatka na silniku i również to wymagało wymiany, choć ze względu na braki finansowe zdecydowałem się na sklejeniu silnika z mechanizmem .. na chwile obecną działa a jak przestanie to tylko gumówką da sie to odseparowac
  3. z angola miałem mierny ... a po tłumaczeniu przez google rozumiem jakby nadal było po angielsku:( ktos z okolic pozka może pomóc ?? chyba temat sie rozwiązał (a może to dopiero początek) samochód postał trochę w słońcu i ... błędy się skończyły (same, bez kasowania) czyli jakieś zwarcie i teraz pytanko ... gdzie znajduje się moduł odpowiedzialny za takie zakłócenia? chciałbym Go zaizolować by więcej się niepotrzebnie stresować ....
  4. kolejny objaw, albo jakiś trop ... kontolka ABS nie pali sie zawsze, dziś rano się paliła teraz już się nie pali (zgasła po 3cim odpaleniu), ale tak samo było wczoraj ... po ruszeniu spod domu paliła sie kontrola trakcji, po 10km i odpaleniu kontrola i ABS, rano to samo a teraz tylko kontrola . przy dokładaniu zabawek był odłączony akku ale wszystko zakodowane (za pomocą kolegi z forum), wszelkie błędy pokasowane i nic nie wyskakiwało przez okres 2 miesiący. teraz nie da się skasować błędów (czyszczę i od razu wyskakują na nowo)
  5. Witajcie .... w zeszłym tygodniu zapaliła się kontrolka ręcznego i na FIS krzyczała kontrolka hamulców .... zanim zdążyłem się zatrzymać przestało następnego dnia po odpaleniu zapaliła mi sie kontolka ESP a przy kolejnym odpaleniu ABS ... w trakcie jazdy znów hamulce zaczęły się drzeć ... dziś rano podłączyłem sie pod VAG'a i wyszło mi tyle: Monday,04,July,2011,06:53:21:46862 VCDS Version: Release 10.6.0 Data version: 20100630 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-517.lbl Control Module Part Number: 8E0 614 517 A Component and/or Version: ABS/ESP allrad 3429 Software Coding: 04457 Work Shop Code: WSC 00000 VCID: 2648F4C6AEBD1B2C 3 Faults Found 01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30 35-00 - - 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 37-00 - Faulty 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 37-10 - Faulty - Intermittent nadmienię ze wstawiałem manetkę FIS i tempomat (ale to kwestia sprzed jakieś 2 miesięcy) i tu pytanie, czy coś dzieje się złego z elektroniką czy "tylko" kończą się hamulce (organoleptyczne oględziny mówią ze mam jeszcze trochę czasu do wymiany) w skrócie ... na ile to poważne proszę o pilną odpowiedz bo jestem "trochę" przewrażliwiony
  6. jak będziesz w okolicach Poznania daj znać ... kabel jest, komp tez ... a i montowałem to u siebie jakieś 2 miechy temu wiec problemu nie będzie ...
  7. aerjot

    ELSA - problemy

    zgadzam sie z przedmówcą ... tym bardziej ze wielu "speców" na forum odsyła do "szukajki" a im wiecej dublujacych sie tematów tym mniej sie chce szukac i tym więcej kolejnych pytań o to samo ... ... a problem nadal nie jest rozwiązany
  8. aerjot

    ELSA - problemy

    pomocy .. zaistalowano, zaktualizowane, języki US,EN,DE,PL i .... "Wybór zablokowany. Najpierw wprowadź identyfikacje samochodu" i to w każdym języku ....
  9. dzięki za odpowiedz ... temat do zamknięcia ...
  10. w teorii masz rację ... ale wolałbym by wypowiedział sie ktoś to "sie zna" bo jesli to tak oczywiste to po co jest blokada miedzy "D" a "S"
  11. może i głupie pytanie ale od jakiegoś czasu mnie nurtuje ...czy można zmianić przełożenie z "D" na "S" w trakcie jazdy? zawsze robiłem to na postoju bo wymaga wciśnięcie przełacznika na dzwigni zmiany biegów ... ale czasem przydałoby sie mienić w trakcie jazdy ...
  12. Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/aerjot_pn_40191.html tu grupa 004 ...z dynamiczną dziś bedzie już problem bo po pracy dobrałem sie do piwka wiec jeśli jest możliwość oceny wg tego co zamieściłem bede zobowiązany a jak nie to jutro dorobie logi choc zalezałoby mi chocby na wstępnej ocenie ze względu ze umówiłem sie w tej sprawie jutro wieczorem w serwisie i jesli nic nie wzkazuje nieprawidłowości to odmówię wizyte
  13. wiem ze sie powtarzam z topikiem ale dość mocno zależy mi na analizie logów ... objawy dwa .... obecnie 17l/100 w mieście przy emeryckiej jeździe (jesienią 12) i siwy dymek przy odpaleniu mam nadzieję ze wszystkie logi zrobiłem prawidłowo ... proszę o pilną pomoc bo przy obecnych cenach paliwa jest to mordercze z góry dziękuję za pomoc logi statyczne: Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/aerjot_pn_40046.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/aerjot_pn_40047.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/aerjot_pn_40048.html Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/aerjot_pn_40049.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/aerjot_pn_40050.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/aerjot_pn_40051.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/aerjot_pn_40052.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/aerjot_pn_40053.html Grupy: 000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/aerjot_pn_40054.html Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/aerjot_pn_40055.html logi dymaniczne: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/aerjot_pn_40056.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/aerjot_pn_40057.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/aerjot_pn_40058.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/aerjot_pn_40059.html Grupy: 000,000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/aerjot_pn_40060.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/aerjot_pn_40061.html
  14. uzupełnienie tekstu (i chyba warto dopisać do głównego tekstu) nie chciało mi się bawić z czujnikiem poziomu płynu wiec poszedłem w rozwiązanie masowanie pinu 1 ... potwierdzę wcześniejsze nieśmiałe informacje ... IDEALNIE PASUJE PRZEWÓD OD CD'ROMU NAWET DŁUGOŚĆ JEST ODPOWIEDNIA, rozcięty przewód główny, pin w kostkę i działa, oczywiście bez wyciągania zegarów, przy małych dłoniach bez problemu da się to zrobić przez bezpieczniki, a zdjęcie dolnej obudowy daje więcej swobody przy kablu bo nie jest zbyt długi ....
  15. docinanki nigdy mi nie szły ... czy masz może numer tej obudowy by poszukac a serwisie albo allegro??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...