MARIUSZ731
Pasjonat-
Postów
30 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O MARIUSZ731
Informacje
-
Imię
Mariusz
-
Miasto
Lubelskie
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BEX
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia MARIUSZ731
0
Reputacja
-
Dziękuje bardzo ?
-
Hej wszystkim . Czy jest ktoś w stanie rozszywfowac numer sterownika silnika po numerze Vin ? WAUZZZ8E04A090412
-
MARIUSZ731 obserwuje zawartość Osprzęt silnika bex i Problem z Ecu
-
Czy napięcie spadło to niewiem , a co jezeli spadło? Urzadzenie to Ppc , ciagle nie ma kontaktu z autem
-
razem z programem dostałem przyrząd na którym zrobiłem kopie oryginału ,
-
Potrzebuje pomocy , kiedyś wgrałem program podnoszący moc do mojego A4 BEX. Ostatnio pojawiły się problemy z przerywaniem przy ruszaniu i wyskoczyły błędy sondy lambda . Postanowiłem przywrócić program fabryczny i coś poszło nie tak i teraz auto nie pali i nie mogę połączyć się z Ecu.. Co to może być ?
-
No to pewnie cos na to zyga . Dzieki za odpowiedz
-
Witajcie . Mam szybkie pytanie . To czarne coś , ze złączki cieknie olej , znajduje się w dole silnika po stronie pasażera .
-
Witam. Taki właśnie mam problem j/w. W b6 mam system BOSE i niemoge dojść dlaczego głośniki czasem grają a czasem nie . Czasem po paru minutach jazdy same się uruchamiają , a czasem trzeba wyłączyć zapłon i zaczynają grać . Często tez nieodzywają się w ogóle . Wydaje mi się ze zależy to od temperatury czy wilgotności . Radio zachowuje się cały czas normalnie . Gdzie szukać przyczyny? Co sprawdzić . Pozdrawiam i życzę samych sukcesów w nowym roku ..
-
Dziekuje za odpowiedzi , bałem sie ze ktos cos zajumał ?
-
Witam . Stalem sie wlasnie posiadaczem b6 1.8t BEX i zauwazylem puste miejsce w komorze silnika, przed pompa ABSu czegos brak . Co tam powinno byc?
-
bene sprawc jaki prad daje alternator, wedlug mnie padl regulator ladowania, a smrod siarki pochodzi z gotujacego sie akumulatora...
-
tez tak mi sie wydaje. W moim przypadku wszystko wskazuje na to ze rozrzad przeskoczyl.. i dlatego niema kompresji i wywala ten blad... oczywiscie to nic pewnego...Orjetuje sie ktos czy tloki moga zetknac sie zaworami ? czy jest bezkolizyjnie w AEB. bo juz niewiem czy zciagac glowice, czy najpierw kupic nowy pasek rozrzadu, mozliwe ze po ustawieniu wszysto wroci do normy... ---------- Post dopisany 03-06-2012 at 16:50 ---------- Poprzedni post napisany 22-04-2012 at 17:54 ---------- witam po przerwie.. Sezon motocyklowy w pełni , wiec odpusicilem sobie dłubanie w aucie.. Dzisiaj wreszcie udalo mi sie zdjac glowice, i efekt jest taki ze oberwaly powaznie wszystkie środkowe zawory ssące :/ , te po bokach jakby mniej.. na tlokach sa slady po odbitych zaworach zaworach. Mam kilka pytan.. 1). Jest sens naprawiac ta stara? 2). znalazlem na allegro kilka, podobno w bd stanie, czy nalezy taki nabytek zplanowac , czy zakladac ?? 3). czy martwic sie tymi sladami na tlokach? niema pekniec, ale sa slady po zaworach.. Pozdrawiam
-
Nie, bo niemam zegara :/ . wymontowalem tylko swiece i zakrecilem rozrusznikiem, a silnik wreci tak samo jak ze swiecami. ---------- Post dopisany at 14:06 ---------- Poprzedni post napisany at 14:03 ---------- a kreci tak jak na filmiku , nieslychac żadnych suwów
-
oki. wstrzymam sie ze zdejmowaniem glowicy. martwi mnie to ze na rozruszniku tak dziwnie kreci :/ . Ten czujnik halla ma cos do tego??
-
Tak czy siak... pokrywe i tak musisz zrzucić...