Skocz do zawartości

mejlo88

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mejlo88

Osiągnięcia mejlo88

0

Reputacja

  1. A wiec powiem tak. Wymienilem wszystkie poduszki dwumase... I dalej to samo nie mam juz sil do tego auta... Zauwazylem ze jak stoje i mam skrecone kola w jakas strone to buda nie drzy ale wkurza mnie ze od tych50 km/h wpada w jakis rezonas (czy na biegu czy wcisniete sprzeglo i tak to jest) jedynie jak przysieszam to od 3 tys obr znika puszczam gaz znow lipa... Jakies cudowne propozycje?
  2. Witam. Pisze poniewaz mam problem ktorego juz sam nie jestem w stanie rozwiazac. Otoz kilka dni temu wymienilem sprzeglo w audiolce, wszystko bylo super sprzeglo leciutko chodzi itp jednak ostantio samochod na wolnych obrotach strasznie przenosi wibracje na kierownice i cala karoserie, dodatkowo od 3 biegu powyzej 2 tys obrotow wpada w dziwny rezonans ze buda i kierownica tak trzesie ze nie da sie wytrzymac i dopiero po zatrzymaniu sie ustaja powracajac do mniejszego telepania. dodam ze zaobserwowalem ze w momencie wpadania w ten reznonas wskakuje mi blad 65535 - Internal Control Module Memory Error cos ze zwarcie przerwa w czasie jazdy nie moge go wykasowac dopiero jak sie zatrzymam to idzie go wykasowac. Czy jedno z drugim moze miec zwiazek? Rozebralem kompa wyczyscilem bo troche go olejem zalalo jednak dalej to samo jest i blad i rezonans... poprawialem poduchy sprawdzalem przeguby, sprawdzalem nastawnik dalej to samo... Jak temu zaradzic prosze o podpowiedzi ewentualnie o jakiegos speca od audiolek w wawie ---------- Post dopisany at 21:11 ---------- Poprzedni post napisany at 21:00 ---------- Na drazku zmiany biegow nie mam za to drgan.
  3. Witam mam taki problem, otoz jadac w trasie komputer strasznie przeklamuje na srednim spalaniu, zawsze to robil o jakies 0,5 litra ale po tym jak wymienilem wtryski na wieksze rozbierznosc jest b.duza srednie pokazuje mi 3.8 w trasie a realnie spalił mi ok 5.5l czy da sie przeprowadzic jakas korekte vagiem... prosze o porade dodam ze w chwilowym spalaniu tez pokazuje smiesznie malo bo kiedys przy predkosci ok 120 pokazywal jakies 6.5 jak rowno trzymalem gaz teraz jakies 4.5
  4. mejlo88

    Mega problem pomocy

    ok.wielkie dzieki, czyli moj priorytet to nowy program i powiedzmy czyszczenie nastawnika. zamykam temat
  5. mejlo88

    Mega problem pomocy

    [/color]czyli jak mam rozumiec jesli zamienilem wtryski na wieksze i ustawilem wieksze cisnienia to koniecznie musze program zmieniac?? one nie leja sa wieksze. Bo powiem szczerze domyslalem sie ze zacznie kopcic ale nie sadzilem ze turbina sie od tego moze zwalic? mozesz mi to wytlumaczyc??a jakie sa koszta wgrania odpowiedniego programu (chodzi o jakiej przedzialy cenowe)
  6. mejlo88

    Mega problem pomocy

    no skacze tak do roznicy 5 wartosci... a ona musi stac w miejscu?? Słyszałem ze mozna jakos go odpiac przy skrzyni i wtedy wiadomoczy to on ale nie wiem gdzie ta kostka jest szczerze mowiac jakas odpinałem ale licznik caly czas chodzil moze to byla od wstecznego... moze ktos dokladnie opisac gdzie jest od nastawnika czy tam impulsatora lub wrzucic zdjecie??
  7. mejlo88

    Mega problem pomocy

    softa nie mial zmienianego... kod silnika AFN dodam ze wtryski ktore wsadzalem sa 0.216 od 2.5tdi
  8. mejlo88

    Mega problem pomocy

    aha to u mnie po odlaczeniu dalej przerywa... sprawdzalem vagiem dzis n108 jakie powinny dziac sie zeczy przy jego tescie?? a i mialem blad 65535 cos z pamiecia komputera ecu, i blad 00575 moze one sa wina chasania audi w dowolny sposob?? ale co z trzesieniem budy przy przyspieszaniu i dlawieniu sie na zimnym jak ostro dodam gazu i przekrocze 3 tys obr, mam wrazenie ze cos jest z ukl paliwowym.
  9. mejlo88

    Mega problem pomocy

    a jak go sprawdziliscie??? ten wtrysk mam namysli bo ja wymienialem we wszystkich rozpylacze i nic nie powiedzieli ze cos z nim nie tak
  10. mejlo88

    Mega problem pomocy

    a zawor n108 mozecos miec wspolnego??
  11. mejlo88

    Mega problem pomocy

    Witam napisze moja opowiesc o audi a4 b5 1.9 110km. Wiec wszystko zaczelo sie od tego ze samochod w zakresach obrotowych 1500-1700 sprawial ze trzeslo buda, oraz ze na zimnym silniku po przekroczeniu 3 tys dostawal swira i chodzil tak jakby na 1 gar mniej po czym gasl, nie dalo sie go od razu odpalic. Bagatelizowalem to, ale w koncu sie doczekalem i pekl mi tlok w silniku, silnik zremontowalem glowice tez, super mechanior jakis stwierdzil ze przyczyna byly lejace wtryski, oraz ze mogly byc przyczyna tez szarpan i gasniecia auto na zimnym. Po zlozeniu wszystkiego liczylem ze bedzie ok niestety szarpania nadal sa... silnik raz zasuwa super raz ma mula i nie jest to kwestia notlafow czy turbiny. auto postoi kilka dni w bez ruchu i jest ok nie szarpie zbiera sie, jesli jezdze codziennie jest problem kat dawka itp wszystko poustawiane, Macie jakies sugestie??
  12. postaram sie wrzucic jutro zrobie swiezy bo dzisiejszy wywalilem.
  13. Witam. Naszczescie to nie turbo, walniety byl n75, kierownice chodza ok zdiagnozowalem to po ruchu sztangi, podmiana n75 i wszystko ok ladnie zbija nic nie przeladowuje, ciagnie caly czas, troszke gorsze przyspieszenie ale to dlatego ze teraz kontroluje przed przeladowaniem. Zamykam temat za pomoc dziekuje.
  14. dzieki. tez podejzewalem ze to kierownice, chociaz znajomy mechanik mowi ze tez moze byc zawor n75. Prawda to??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...