Skocz do zawartości

wojcus

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wojcus

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    De Zilk NL (Wlkp Kalisz)

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia wojcus

0

Reputacja

  1. Airbag się swieci a pasy po wystrzale byly napięte jak struny w gitarze ponieważ w trakcie zderzenia nie bylem zapiety a na miejscu pasarzera cos lezalo na siedzeniu i czujniki wykryly ze ktos siedzi. w chwili obecnej pasay mam zluzowane odblokowane są, ale bez ładunków i Airbag nadal sie swieci nawet po wykasowaniu błędow przez ASO a p.likwidator z PZU nadal jest niedowiarkiem. Bylem w ASO i mowilem o co mi chodzi i wydruk byl bardzo dziwny a raczej data bardzo dziwna tak jak pisal kolega wczesniej. Załączyłem wydruk z widoczną datą. http://www.directupload.net/file/d/3767/pux2dlrd_jpg.htm A co do PZU to pan likwidator powiadomil mnie telefonicznie ze nie moze PZU wyplacic odszkodowania na podstawie takiego wydruku z taka datą.
  2. Witam Chcialem sie zapytac czy jest mozliwosc odczytania konkretnej daty usterki a mam na mysli wystrzelone pasy bezpieczenstwa. 25-08-2014 mialem bliskie spotkanie oko w oko Lanosem gdzie ladunki przy pasach odpalily i podczas wyceny przez likwidatora z PZU o wyplacenie odszkodowania pan likwidator powiedzial ze jesli okaze sie odczytem z ASO ze te pasy bezpieczenstwa ulegly wlasnie tego dnia uszkodzeniu to dostane wtedy kase za te pasy, bo stwierdzil ze moglem rok albo dwa na takich napietych pasach jezdzic. Jesli ktoś wie cos na ten temat to prosiłbym o jakąś podpowiedz.... Z gory dziękuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...