Jump to content
IGNORED

Czy jest możliwy odczyt wystrzału pasów bezpieczeństwa ?


wojcus
 Share

Recommended Posts

Witam

Chcialem sie zapytac czy jest mozliwosc odczytania konkretnej daty usterki a mam na mysli wystrzelone pasy bezpieczenstwa.

25-08-2014 mialem bliskie spotkanie oko w oko Lanosem gdzie ladunki przy pasach odpalily i podczas wyceny przez likwidatora z PZU o wyplacenie odszkodowania pan likwidator powiedzial ze jesli okaze sie odczytem z ASO ze te pasy bezpieczenstwa ulegly wlasnie tego dnia uszkodzeniu to dostane wtedy kase za te pasy, bo stwierdzil ze moglem rok albo dwa na takich napietych pasach jezdzic.

Jesli ktoś wie cos na ten temat to prosiłbym o jakąś podpowiedz.... Z gory dziękuje.

Link to comment
Share on other sites

można to sprawdzić sterownik zapisuje przebieg i chyba date usterki

Link to comment
Share on other sites

A nie powinna świecić się przypadkiem kontrolka AIR BAG przy niesprawnych napinaczach? Pasy nie są wtedy luźne?

W ogóle to jakiś upierd... wnikliwy ten rzeczoznawca. I bezczelny, bo zakłada, że mogłeś jeździć z niesprawnymi pasami... normalnie jak urzędas w skarbówce - pomyli się taki a potem jeździ człowiek po 2-3 razy by udowodnić, że wszystko jest w porządku, a na końcu nawet słowa przepraszam nie usłyszy, jedynie bajki o jakiś chochlikach... choć był od początku winny całemu zamieszaniu.

Rób odwołania do rzeczoznawcy z PZMOT-u gdyby Ci nie uznali tych pasów z powodu ich "widzimisię". Oczywiście jeśli data usterki faktycznie się zapisuje - choć bardziej obstawiam przebieg (data ma prawo i mogła być źle ustawiona) - i byłaby rozbieżność to jesteś bez szans... w każdym innym przypadku nie daj sobie wcisnąć kitu ;) Kwotę wydaną na kolejnego rzeczoznawcę musi Ci następnie pokryć PZU.

Edited by BeyerBrown
Link to comment
Share on other sites

Kontrolka air bag sie swieci i rzeczoznawca musi zakwalifikowac napinacze do wymiany a jak pojedziesz na odczyt skasuja a ubezpieczalnia za to juz ci nie odda , trzeba z nimi powalczyc o swoje

Link to comment
Share on other sites

Niech wpierw zaczeka co postanowi PZU, może ich rzeczoznawca tylko "rżnie kozaka" ;)

Edited by BeyerBrown
Link to comment
Share on other sites

Airbag się swieci a pasy po wystrzale byly napięte jak struny w gitarze ponieważ w trakcie zderzenia nie bylem zapiety a na miejscu pasarzera cos lezalo na siedzeniu i czujniki wykryly ze ktos siedzi. w chwili obecnej pasay mam zluzowane odblokowane są, ale bez ładunków i Airbag nadal sie swieci nawet po wykasowaniu błędow przez ASO a p.likwidator z PZU nadal jest niedowiarkiem.

Bylem w ASO i mowilem o co mi chodzi i wydruk byl bardzo dziwny a raczej data bardzo dziwna tak jak pisal kolega wczesniej.

Załączyłem wydruk z widoczną datą.

http://www.directupload.net/file/d/3767/pux2dlrd_jpg.htm

A co do PZU to pan likwidator powiadomil mnie telefonicznie ze nie moze PZU wyplacic odszkodowania na podstawie takiego wydruku z taka datą.

Edited by wojcus
Link to comment
Share on other sites

Skonsultuj to telefonicznie z jakimś rzeczoznawcą z PZMOT-u - jeśli ten będzie uważał, że jest w stanie coś ugrać, to powiadom PZU, że nie zgadasz się z ich stanowiskiem i chcesz skorzystać z usług innego (swojego) rzeczoznawcy.

Brat kiedyś tak zrobił (w jego przypadku chodziło o podniesienie wart. rynkowej samochodu) i ubezpieczalnia jak zobaczyła pieczątkę "PZMOT" nic już nie dyskutowała i grzecznie wypłaciła pieniążki, również za usługę tego biegłego.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...