Skocz do zawartości

stanski1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O stanski1

  1. nigdy nie rób takiego błędu! tak ulokowane skrzynki to dosłownie złom tak jak kolega stwierdził. wcisnąć tandetę z norauto jedną na drugą!! zabudowa musi być osobno i nie że jeden głośnik wali w drugi, Bas to nic innego jak fala,w takim ukladzie nie ma się jak rozchodzic..Przed głosnikiem musi byc otwarta przestrzeń żeby fala miała jak się rozchodzić..Przerabiałem temat w kilku samochodach,od ibizy przez cabrio do a4. W przyszłym tygodniu mogę pokazać pare fotek co i jak..
  2. stanski1

    [B6 AWX] Odcina Turbo

    ok! dziękuje bardzo! biore się do czytania :>
  3. stanski1

    [B6 AWX] Odcina Turbo

    czyli tak dla pewności jesli mogę... wykrecam turbo razem z zaworem vtg i benzyna ekstrakcyjna na pędzelku czy jakiś leprzy sposob?
  4. stanski1

    [B6 AWX] Odcina Turbo

    witam kolegów!! Mam podobny problem.. Odcina mi turbo ok 3 tyś obrotów- 1.9 tdi 131PS. Smarowanie zaworka pomoglo na 2 dni.. Czy ktoś wie czy powinno się wyciągnąć calość do przeczyszczenia i pożądnego smarowania, czy jest do wymiany? Bo smarowanie przeprowadzilem tylko zewnętrzne-z kanału WD-40 na cięgło i rozruszalem kombinerkami.. Jest jakiś lepszy sposob na smarowanie? Pozdrawiam!![br]Dopisany: 20 Listopad 2010, 16:22_________________________________________________co do wymiany turba to kolegę powiozła fantazja.. ktoś dobrze naciągnął..[br]Dopisany: 20 Listopad 2010, 16:24_________________________________________________Ogolnie to wracając do mojej wypowiedzi chcial bym się dowiedzieć czy jest lepszy i skuteczniejszy sposob smarowania niż WD-40 na cięgiełko...
  5. Witam Wszystkich!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...