
lisek120
Pasjonat-
Postów
352 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
3O lisek120

Informacje
-
Imię
Michal
-
Miasto
Wabienice
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Wcześniej też regenerowałem i było ok
-
Kombinowałem już. 3 obroty na skrócenie sztangi turbo wstało 100 obrotów wyżej, 2 obroty na wydłużenie 100 obrotów niżej czyli 1900 jeszcze 2 obroty na wydłużenie turbo przeladowuje i jest całkiem lipa. Masz jakiś lepszy patent? Bo nigdy tego nie robiłem i jie będę cwaniakowal.
-
Założona 2 turbina i to samo turbo wstaje od 2 tys czyli problem leży gdzie indziej, macie jakieś pomysły?
-
No więc byłem na poprawce przepływy ok wszystko niby ok. Ale w gruszce coś szczelalo więc wymienili mi gruszkę jeszcze turba nie wsadziłem. Mam opcje założyć inna turbinkę na próbę co o tym sądzicie. Chyba lepiej założyć i sprawdzić jak będzie tak samo tzn ze to nie turbo
-
Źle nie chcieli bo stwierdził że ściągnie przepływy takie jakie były wcześniej i po regeneracji ustawi tak samo. Ale widocznie wcześniej coś było nie tak że teraz po ustawieniu na to samo auto wstaje od 2 tys. Mam nadzieję że teraz będzie dobrze
-
Będę miał to zrobione od ręki za darmo. Tylko niewiem co teraz powiedzieć żeby ustawił tak jak katalog mówi czy jak?
-
Dobra pany wszystko sprawdzone... Chyba nie ma co gdybać i czekać tylko turbo do wyciągnięcia, i trzeba je zawieźć do ustawienia no nie
-
Geometria na bank nie zapieczona bo turbo robione 2tyg temu. Program od 8 lat wszystko było ok. Dopiero jakieś 3 miesiące temu zaczęło się pierdzielić. Ale myślałem że jak zrobię turbo to pomoże a tu lipa. Przed regeneracja ściągnięte przepływy z turbo i ustawione po regeneracji tak jak było. Jak dla mnie nic się nie dzieje a od 2 tysi auto startuje pełna mocą. Trochę to wygląda tak jakby cały zakres pracy turba był przestawiony o jakieś 600 obrotów wyżej. Sztanga się raczej sama z siebie nie przestawiła po 8 latach no nie? Jak sprawdzić to ECU lub program. Mamy tu jakiegoś fachowca?
-
Wstawiam logi na podmienionej przepływce VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /...
-
Korekty 1.3, 0 3, - 0.3, - 1.3. Czy takie wartości przeplywki mogą mieć wpływ na wstawanie turbo? Co z tym zapłonem, jak to zmienić? Ogólnie auto dobrze chodzi nic się nie dzieje fajnie jedzie ale od 2tys obrotów. I to jest główny ból. Już nie wiem czego się czepić.
-
VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /...
-
VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for... VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for... VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing...
-
Zrobić te same logi czy jeszcze jakieś? N75 sprawdzony na postoju, i zamieniony z n18 więc chyba nie ma wątpliwości że jest dobry.
-
Kolego wcześniej podmieniałem N75 z n18 i nie było różnicy. Podciśnienie na gruszce około 0.7 więc dobre. Mówisz że od 900 obrotów lipa? Te same logi zrobić? Wczoraj wymieniłem. Mapsensor i bez zmian. Już niewiem czego się czepić przecież kontra na gruszce sama po 8 latach nie mogła się poluzować.
-
Witam czy jest mi ktoś w stanie pomóc. Pacjent audi A4 b6 po programie od 8 lat, turbinka wstawała od 1400 obrotów, wszystko ładnie pięknie aż około 4 miesiące temu coś się pokickalo i turbo wstaje od 2 tysi i to odrazu z pełną mocą. Tydzień temu zrobiłem turbo bo puszczało olej w ciepła stronę. Problem dymu znikł ale turbo dalej wstaje od 2 tysi. Podciśnienie ok. Zrobiłem logi odczyta ktoś? VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /...