
43browarek
Pasjonat-
Postów
84 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O 43browarek

Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Gdańsk
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
2.5 TDI V6
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
-
koledzy, POMOCY. Nikt nic nie wie?
-
Koledzy, potrzebuję Waszej pomocy. dziś rano dzień jak co dzień próbowałem ruszyć swoim autkiem, ale niestety skrzynia odmówiła posłuszeństwa i nie mogłem ruszyć lewarka, jakby go coś zblokowało. Po rozebraniu skrzyni okazało się, że w otworze blokady (bolca) wpadła blaszka jak na załączonym zdjęciu. Skąd mogła wypaść, co to jest? Nigdzie nie ma śladu po jej montażu. Co to? POMOCY.
-
Mam problem Panowie, problem jest tego typu, że mi śmierdzi z klimy i nie mogę nigdzie dojść co może być tego przyczyną. Wymieniłem już filtr, zrobiłem ozonowanie i został też sprawdzony odpływ z klimy. Niestety woda z wężyka nie kapie i śmierdzi dalej.
-
Witam, mam problem jak w temacie, a mianowicie; jakiś czas temu wymieniłem żarówki z podświetlenia tablicy rejestracyjnej ze zwykłych żarówek na LED oczywiście z can bus. Od tego czasu żarówki przygasają, mrugają, a nawet całkowicie się wyłączają. Tak jest do następnego wyłączenia i włączenia zapłonu i historia się powtarza. Co poradzicie?
-
1. jozek726 xl 2. A4_Raf m 3. 43browarek XL, L
-
poducha jedna jest wymieniona na ori, a ta druga jeszcze dobra była.
-
Witajcie, problem jest tego typu, że przy ruszaniu pomiędzy 30/40 km/h i później pomiędzy 70/80 km/h strasznie trzęsie mi całym autem, nie wiem co to może być.
-
nie no co Ty może Brzózka coś Ci mówi?
-
Robiłem u mechanika który kiedyś pracował u Janisza i otworzył swoją działalność.
-
no właśnie u mnie też się tak dzieje oprócz tego trybu awaryjnego, tylko mechanik upiera się, że to wina pompy i trzeba ją naprawić.
-
ok, dzięki. Pewnie masz racje. Pozdrawiam.
-
Mam problem tego typu, że jakiś rok temu zaślepiłem zawór EGR ze względu popsutego zaworu ciśnienia( 8E0 906 628). W dniu dzisiejszym zamontowałem już działający zawór ciśnienia i zauważyłem kopcenie na wolnych obrotach. Jaka może być przyczyna?
-
a co z tymi wartościami że pompa nie chce zejść do zera stopni w teście? Czy to faktycznie wina pompy?
-
no właśnie za bardzo nie może ustawić tego wtrysku. Jak trochę go ustawi do między wartością stałą a zadaną są różnice do 1 stopnia i się nie pokrywają. Raz miał wprowadzoną wartość 2,4 to po ponownym podłączeniu VAG-a ta wartość wynosiła już 1,2. Przy teście pompy wtryskowej przy podnoszących się obrotach pompa dochodzi do 15 stopni, a przy spadających wartość ta jest 1,2 stopnia a ponoć powinno być zero stopni. Mechanik zasugerował wymianę tłoka w pompie.
-
Witam Panowie, mam do Was ogromną prośbę, pomóżcie. Problem polega na tym, że po wymianie rozrządu zaczął wyskakiwać błąd 00550 i załączająca się kontrolka ESP, raz się zapala a raz gaśnie. Dodam, że po zapaleniu się kontrolki ESP podczas jazdy nie ma żadnych widocznych objawów. Na czym może polegać problem?