Rok temu robilem taki przeglad wlasnie z 2.5 na 1.9 na OSKP i nic nie chcieli żadnych papierow gdzie to bylo robione przez kogo, totalnie nic. Wystawili swistek o zmianie silnika pozniej do UK i po sprawie
Lekka batalia przed Tobą jest. Wpierw zajmij sie cisnieniem oleju sprawdz. jak bedzei male micha na dól smok wyczyscic ew. pompe oleju wymienic i sprawdzic cisnienie. Co do obrotow to przyczyn moze byc duzo. Bez kompa ani rusz. Moze byc wszystko. Przepustnica podcisnienia nieszczelnosc w dolocie cewki kable WN swiece przestawiony rozrzad zle ustawiony rozrzad...
Nie sluchaj go tylko podjedz na pomiar cisnienia oleju manometrem wkrecanym zamiast tego czujnika i sie dowiesz. Byc moze ma racje a byc moze nie masz cisnienia jak sie rozgrzeje silnik. Metaliczne stukanie moze byc efektem slabego cisnienia oleju