![](https://a4-klub.pl/uploads/set_resources_53/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
Mauros88
Pasjonat-
Postów
574 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Mauros88
![](https://a4-klub.pl/uploads/monthly_2022_02/pasjonat.png.05902a88525a8e50565f18f3c554aeb4.png)
Informacje
-
Imię
Marek
-
Miasto
Międzyrzecze
Auto
-
Model
A6 C5 Allroad
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
2.7 V6 BiTurbo
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Mauros88
0
Reputacja
-
Bidzio jaki orientacyjny koszt samych BiLed? O ile mozna wiedziec
-
Fafnasty z czego zamontowales BiLed do tych lamp?
-
Gdzie zrobić przegląd techniczny po swapie z 2.5 na 1.9 ?
Mauros88 odpowiedział(a) na czteryrazy temat w Szukam serwisu
Rok temu robilem taki przeglad wlasnie z 2.5 na 1.9 na OSKP i nic nie chcieli żadnych papierow gdzie to bylo robione przez kogo, totalnie nic. Wystawili swistek o zmianie silnika pozniej do UK i po sprawie -
to nie jest dawka tylko ilosc powietrza zasysanego przez turbine. Wpierw dojdz do ladu z doladowaniem pozniej zajmij sie przeplywka
-
Geometria do przejrzenia ew turbina do przeczyszczenia bo widac ze sie scina
-
A nie mowilem Dobrze ze problem rozwiazany
-
Na jaka temperature nastawic i jak dlugo ma byc w piekarniku? Sznur butylowy szer 15mm czy inny?
-
Co jest delikatne klosz? tzn na jaki klej nazwe mozesz podac? Bo wlasnie mam a6 c5 i chce przerobic na bixa tylko nie chce na klej do szyb tego kleic
-
Motor zawsze da sie zmienic wiec nie masz co sie zalamywac Tylko do przodu
-
A czym najlepiej skleic lampe żeby w razie czego dało sie ja ponownie rozkleic
-
Lekka batalia przed Tobą jest. Wpierw zajmij sie cisnieniem oleju sprawdz. jak bedzei male micha na dól smok wyczyscic ew. pompe oleju wymienic i sprawdzic cisnienie. Co do obrotow to przyczyn moze byc duzo. Bez kompa ani rusz. Moze byc wszystko. Przepustnica podcisnienia nieszczelnosc w dolocie cewki kable WN swiece przestawiony rozrzad zle ustawiony rozrzad...
-
jak nie dawno sciagales turbo to nie bedziesz miec problemu ze zdjeciem
-
Nie sluchaj go tylko podjedz na pomiar cisnienia oleju manometrem wkrecanym zamiast tego czujnika i sie dowiesz. Byc moze ma racje a byc moze nie masz cisnienia jak sie rozgrzeje silnik. Metaliczne stukanie moze byc efektem slabego cisnienia oleju
-
n75 coraz bardziej wysterowuje zeby zbijac a cisnienie rosnie tak jakby byl na odwrot załozony wlasnie pierscien
-
Pierscien dobrze zalozony po czyszczeniu?