-
Postów
0 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O tomaszoo

-
No właśnie u mnie to samo, stara Nokia łączyła się bez problemu a dzwonek ustawiony rozbrzmiewał w głośnikach, nowy Samsung z Androidem tak jak wyżej opisuje tomaszoo nie przenosi dźwięku dzwonka. Poza tym przy dłuższej rozmowie zawsze się po kilku minutach rozłączy na kilkanascie sekund, po czym ponownie się połączy z Audi i tak potrafi kilka razy. Nie da spokojnie pogadać dziad koreański he. Wie ktoś o co kaman ... Jeszcze jedno, przy wyborze numeru sygnał oczekiwania biiiiiip, biiiiiip jest bardzo głośny w stosunku do ustawionej głośności rozmowy, da się to gdzieś jakoś zmienić, tak aby osobno ustawić głośność tego sygnału i osobno głośność rozmowy ?? mumen może tu coś się wyjaśni: http://a4-klub.pl/multimedia-komputery-gry-hi-fi-tv-foto-telefonia-internet-gadgety-122/android-188723/index57.html
-
System operacyjny Android
tomaszoo odpowiedział(a) na jarko temat w Multimedia, Komputery, Gry, Hi-Fi, TV, Foto, Telefonia, Internet, Gadgety
Proszę o informację jak rozwiązać problem HTC one X z oryginalnym bluetooth w B8 MMI 2G. Jest to mój pierwszy android i użytkuję go dopiero od kilku dni a mój problem polega na tym, że przy połączeniu przychodzącym jest jakiś dziwny głośny dzwonek w aucie a nie ten, który jest ustawiony w HTC. Oczywiście wcześniej z Nokia E6 nie było tego problemu. Wspólnik też nabył HTC one X i ma identyczną sytuację w c klasie. -
tak próbowałem u nas na gwarancji i stwierdzili że pod perforacje nie można podciągnąć ponieważ rdza od zewnątrz a nie od wewnątrz - ogólnie ściema Nie mam pojęcia jak odróżnić dobre od złych - jedyna różnica jaką zauważyłem to ta gruba, fabryczna, dodatkowa powłoka zabezpieczająca na rancie więc bież używki z powłoka bez śladów rdzy i tyle (ja dałem po 300zł za sztukę ale miałem je na miejscu wiec nie wybrzydzałem).
-
Pod perforacje czyli 12 lat nie podciągniesz - wypną się ---------- Post dopisany at 20:52 ---------- Poprzedni post napisany at 20:44 ---------- Jak zalatwiles sprawe blotnikow? Sami wymienili, czy musiales placic? Mozesz zdradzic, jak wyglada cala procedura "walki" z tymi blotnikami? nowe maja jakis inny nr czesci? dzieki:wink: Na gwarancji tego nie zrobisz no chyba, że na tej 2-3 letniej a nie 12 na perforację. Ja sam poniosłem koszty wymiany. Blachy nie miały żadnych numerów. Przed zakupem miałem możliwość obejrzenia używek i po prostu łyknąłem te nie zardzewiałe - nie mam pojęcia z którego rocznika. Jedyna różnica na tych nowych to, że miały położoną fabryczną, dodatkową masę zabezpieczającą po wewnętrznej stronie rantu - na jednym trochę więcej a na drugim mniej. Na dotychczasowych pognitych oczywiście nic nie było. Zabezpieczone pewnie pośmigają ze 3 lata bez rdzy a potem do ludzi pójdzie złom
-
Mam problem po wymianie telefonu. MMI 2 niespolszczone i do tej pory przy Nokia E6 wszystko było ok. Aktualnie HTC one x (android) i też wszystko ok poza jednym a mianowicie przy połączeniu przychodzącym jest dzwonek w telefonie ten ustawiony, choć powinien on być tylko w aucie a w aucie równolegle jakiś cholernie głośny brrrrrrrrr. Jak to zmienić by w aucie był dzwonek ustawiony w telefonie? Przy okazji naprawy tyłu wymieniłem przednie błotniki na nie pognite, ponieważ po oczyszczeniu rantów w obecnych już nic z nich nie zostało. Dotychczasowe błotnik to gówno - cienka blaszka nieocynkowana. Poniżej zmieniony tył: Pozdrawiam
-
Gniją lampy w B8, u mnie to, co u Ciebie x 5 Wiedzę też u siebie rdzę na klapie, o której pisze wrclaguna ma ktoś sprawdzone jak po oczyszczeniu wyeliminować zbieranie się tych skroplin? - bez robienia durszlaka z klapy wrclaguna - czy to występuje po zmianie na LED - w tym roku na 90% wybiorę się do Ciebie (no chyba, że zaczniesz świadczyć usługę zdalnie).
-
8K5 807 303 to jest seryjny zderzak 8K5 807 303 A to seria z PDC 8K5 807 303 B to S-line 8K5 807 303 C to s-line z PDC 8K5 807 303 C to s-line z PDC – zderzak już jest to jeszcze tylko ten nieszczęsny dyfuzor.
-
a jednak w linku podanym przez mumen jest Za moment zwariuje. Warsztat podał mi numer mojego zderzaka z oględzin i jest to 8K5 807 303 a ja nie mam S-line i tego poziomego przetłoczenia no i mam czujniki parkowania – brak wizualizacji na MMI Więc już kompletnie nic się nie zgadza – nawet nr zderzaka Numery części muszę podać na własna odpowiedzialność bez możliwości zwrotu. Poniżej wklejam zdjęcie swojego tyłu oraz S-line o który mi chodzi. IMAG0154.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl S-line.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl S-line 1.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl Jak uzyskać ze 100% pewnością numery części, które mnie interesują? Mam sedana, hak i 4 otwory pod czujniki parkowania. Pozdrawiam ---------- Post dopisany at 17:04 ---------- Poprzedni post napisany at 16:57 ---------- wysłałem PW
-
Cuber bardzo dziękuję za chęć pomocy i czekam na info z niecierpliwością. Tak przy okazji: Czy poniży C to z 4 otworami pod standardowe czujniki parkowania czy to B a C ma jeszcze jakieś inne ustrojstwo? 8K5 807 303 B zderzak tylni 8K5 807 303 C zderzak tylni z otworami dla urządzenia wspomagającego parkowanie
-
jedrekx doskonale znam ten temat ale ten dyfuzor jest bez wycięcia na hak a ja potrzebuję z wycięciem w powyższym linku podanym przez mumen jest to co potrzebuję tylko, że sprzedawca nie ma ochoty podać mi numeru tej części Pozdrawiam
-
Myślę że nie ma różnicy w samej skorupie, przynajmniej nie widzę sensu aby miał być inny zderzak. No a dokładka to weź sobie z Allegro zadzwoń do kogoś kto ma na sprzedaż z ori otworem na hak i niech Ci poda numer. Tu masz od avanta dokladki sa takie same jak sedan AUDI A4 B8 2008-13 ROK KOMBI S-LINE ZDERZAK TYŁ (2914205365) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Sprawa bardzo pilna Okazało się, że nie ma jak uzyskać numeru części od tego sprzedawcy. Jutro lub najpóźniej pojutrze części muszą być zamówione z ASO bez możliwości zwrotu a numeru brak. Bardzo proszę o podanie numeru tego dyfuzora lub numeru VIN na PW od sedana z zewnętrznym S-line, rurą na jedną stronę i fabrycznym hakiem.
-
Ranty przednich błotników. U mnie już na bok błotnika wyszła rdza. ASO olało twierdząc że na perforacje owszem jest 12 lat, ale to od zewnątrz a gwarancja jest, ale jak by zżerało od wewnątrz. Ponieważ malowanie pomoże, ale tylko na jakiś czas interesuje mnie czy faktycznie występują w późniejszych latach z Alu a jak nie to, co poprawili, ponieważ chcę kupić te poprawione. Kiedyś zauważyłem na jakiejś fotce w tym wątku przy prezentacji felg w roczniku 2009, że rant jest inaczej wywinięty i chcę to ustalić. W moich rant ma około centymetra i powiedzmy, że jest w poziomie (wywinięty 90 stopni) a to, co widziałem to było węższe i wywinięte o 180 stopni. Bardzo proszę o fotkę rantu z rocznika, 2009 który nie rdzewieje.
-
Sprawdzałeś osobiście własnym miernikiem? Sprawdzałem zresztą auto ma najechane już 178tyś i przód jest trochę "opiaskowany" od kamieni, ale śladów rdzy nie zauważyłem. Sysek Ja też mam maskę poobijaną autostradowo, lecz zależy mi na jednoznacznym ustaleniu jak wyeliminować gnijące, górne ranty przednich błotników z rocznika 2008. Bardzo proszę posiadaczy rocznika powyżej 2008 o wypowiedzi w tym temacie. ---------- Post dopisany at 01:01 ---------- Poprzedni post napisany at 00:59 ---------- Sprawdzałeś osobiście własnym miernikiem? Sprawdzałem zresztą auto ma najechane już 178tyś i przód jest trochę "opiaskowany" od kamieni, ale śladów rdzy nie zauważyłem. Sysek Ja też mam maskę poobijaną autostradowo, lecz zależy mi na jednoznaczny ustaleniu jak wyeliminować gnijące, górne ranty przednich błotników z rocznika 2008. Bardzo proszę posiadaczy rocznika powyżej 2008 o wypowiedzi w tym temacie. może audimaniaczka nam odpowie?
-
Że Alu też przed momentem było. Najbardziej irytuje mnie to, że osoby, które doskonale znają odpowiedź na nasze pytanie milczą. No chyba, że jest to teoria spiskowa. Pozdrawiam ---------- Post dopisany at 00:40 ---------- Poprzedni post napisany at 00:36 ---------- Sprawdzałeś osobiście ten ori własnym miernikiem?
-
jak u Ciebie kolego przednie błotniki?