Skocz do zawartości

Picoolo

Pasjonat
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Picoolo

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Picoolo

1

Reputacja

  1. Witam Czytałem parę postów na ten temat i po nich mam mętlik w głowie , mam szum z przodu autka na wolnych obrotach czy to zimny czy ciepły szumi , polałem pasek alternatora woda i przestało na parę sekund i z powrotem zaczęło szumieć , teraz moje pytanie : napinacz , pasek , kolo pasowe alternatora czy coś innego ??? bo w każdym poście było co innego wiec już sam nie wiem co mam wymienić a w koszta nie chcę się lądować , nadmienię jeszcze ze przy wyłączaniu silnika głos jest jak by ktoś tarł papierem o coś w sumie to taki papierowy szum jest , dzięki za jakakolwiek pomoc BTW mieszka ktoś w Newbury w UK co może ma o tym jakieś pojecie i by osłuchał ? EDIT : wrucilem do autka zeby jeszcze pare rzeczy sprawdzic i okazalo sie ze to jednak szum wywoluje pasek od klimy , czy moze to byc rolka ktora ja napina ? ?
  2. Opini na temat swiec jest nieskoczenie wiele dzięki za info a ręce to tak wyszło jestem spokojny teraz- nowe świeczki i lepiej jeździ się od razu .
  3. Witam Zebrałem się wczoraj za wymianę świec pierwsza była dobrze dokręcona przy 2 i 3 nie używałem wiele siły ( były luźno dokręcone ) a wiem ze jak je wymieniałem ostatnim razem nie było czegoś takiego i ostatnia 4 była najczystsza z nich ( mowa o wyglądzie z zewnątrz bo z tego co się orientuję to kolor elektrod jest ok no chyba ze się mylę ) . Teraz moje pytanie czy istnieje taka możliwość ze same się poluzowały i dla tego są takie nadpalone i osmolone przy gwincie ? ? ? patrz od palców 4-3-2-1 Dzięki za pomoc
  4. Jeżeli macie taki błąd 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-00 - - i nie możecie usunąć go vagiem spróbujcie tego zanim zdecydujecie się kupić inna przepustnice Odkręcamy przepustnice (jak - nie będę pisał , jest na forum ) zostawiamy tylko wtyczkę elektryczkę , obracamy przepustnice i odkręcamy 6 torxów ( torx 20 ) ostrożnie ściągamy obudowę i mamy na wierzchu potencjometr, musimy docisnąć i przesunąć parę razy taka czarna pierdółkę co jest na płytce drukowanej ( nie mam pojęcia jak się to nazywa ) jedna z nich się rusza a jedna jest na stale przymocowana. zostawiamy to jak jest ( tak aby cały potencjometr nie dotykał niczego ) włączmy zapłon i ustawiamy VAGa na kanale adaptowania przepustnicy ( 098 , 060 czy 001 ) zostawiamy to jak jest i idziemy do przepustnicy i ruszamy palcem do końca to małe czarne ustrojstwo na dwóch ścieżkach. wracamy do autka zmieniamy na basic settings próbujemy adaptować . U mnie pomogło i teraz mam spokój po całej operacji możemy sprawdzić błędy i je wyczyścić . oryginalny link http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3701326 jest to trochę inaczej to zrobione przez niego . U mnie pomogło tak jak ja napisałem. Jakieś problemy pisać
  5. Witam Miałem problem z ładowaniem u siebie wiec postanowiłem to naprawić , regulator zakupiony w aso kosztował mnie 42 funty( 028 903 803 fx ) w tym ze zwrócą mi 15 funtów + VAT po oddaniu starej części. Silnik najlepiej jak jest zimny , potrzebne narzędzia : A wiec : 1. Odpinamy akumulator i zdejmujemy zbędne plastiki ,otwieramy piwko 2. Zdejmujemy pasek alternatora 3. Odkręcamy akumulator ( klucze : imbus 6 i oczkowy 17 ) 4. Po zdjęciu nasadki i podkładki z tej dolnej śruby wyciągamy ją z tylu alternatora ( rękę można włożyć pod kolektorem ) 5. Ostrożnie wyciągamy alternator i przekręcamy na bok aby odkręcić przewody elektryczne (klucze : 13 nasadowa i 7 nasadowa ) 6. Jak już mamy go na stole odkręcamy trzy nakrętki ( klucz : 8 nasadkowa )ściągamy plastikowa obudowę i mamy już na wierzchu regulator 7. Pechowy regulator ściągniemy po odkręceniu 2 nakrętek i jednej śrubki ( nie pamiętam rozmiarów kluczy ) o ile szczotki puszcza to wyjdzie bez problemu , jeżeli nie to trzeba ściągnąć obudowę szczotek i odciągnąć je do tylu. 8. Składamy wszystko w odwrotnej kolejności . Śruba od alternatora jest na imbus 8 Największy problem miałem z włożeniem śruby z tylu alternatora , po odpowiednim ułożeniu go na miejsce wejdzie , może tez przeszkadzać trochę rura od miarki oleju , odgięcie jej delikatnie powinno pomoc A tak wyglądał stary regulator - szczotki się skończyły tak jak by . Jak coś to pytać.
  6. problem jest tylko z zacisnieciem drugiej koncowki bo nie mam czym probowalem cos tam pokabinowac ale ze mala sila scisku byla i w momecie oparcia zabezpieczenie jest zrywane , musze sie wybrc wrescie do i spytac o to ,szukalem tez w etce ale nie znalazlem niczego na ten temat.[br]Dopisany: 03 Czerwiec 2009, 00:28_________________________________________________Wreszcie dzisiaj udało mi się pojechać do i pan z części powiedział mi ze nie ma linki jako pojedynczej części a element lędźwiowy kosztuje skromny 200 funtów no to mu grzecznie podziękowałem i będę coś innego kombinował. W rowerowym tez nic nie pomogą , zostaje znaleźć jakieś końcówki i zaciskając w jakimś sklepie narzędziowym albo wynająć ja na dzień
  7. niby tak , tylko gdzie to wpiąć bo kable jakieś przy krótkie są , łopatologicznie rzecz biorąc to one są z lewej pod spodem od strony bezpieczników ( patrz anglik ) a reszta kabli co idą do silniczków w środkowej części są podłączone i mam zagwozdka dla czego mam te błędy na sterowaniu od klimy a przy okazji ucieka mi gaz bo klima nie chodzi
  8. Witam , jakiś czas temu wymieniałem nagrzewnice od ogrzewania , po tej wymianie zauważyłem ze mam błędy na klimatroniku 15.1 i chyba 4.1 ( ale nie jestem pewien ) wiec zebrałem się w sobie i postanowiłem coś z tym zrobić . Wywaliłem schowek i sprawdzałem podłączenia silniczków ale wszystko jest ok , obróciłem głowę w druga stronę i zobaczyłem od takie dwie wtyczki i jak by wolne miejsce na jakiś pojemnik czy coś innego okrągłego i podłużnego ( bez skojarzeń proszę ) z lewej strony od dołu ( w angliku ) zaraz za pokrywa od wiatraka wiec pytanie : do czego one są i czy dobrze myślę ze mi paprochy czegoś nie włożyli ?
  9. Witam ,wsiadam dzisiaj do autka a tu trach i po regulacji na plecy, gałeczka się kreci bez żadnego oporu i siedzenie wklęsłe się zrobiło . A teraz moje pytanko czy ten plastik z tylu zdejmę tak samo jak w b6 ? czy jest jakiś inny sposób ? Dzięki wielkie ze pomoc . _________________________________________________ ok dorwałem się do siedzenia (zdejmuje się tak samo jak w b6) i okazało się ze "zabezpieczenie" linki która naciąga ten odcinek lędźwiowy urwało się , czy w aso maja takowe linki z zabezpieczeniami ?. Zauważyłem ze musi być ona wkładana z jedna tylko końcówka wiec czym to później scisnac no chyba ze jest inne rozwiązanie tego . Proszę o pomoc [br]Dopisany: 28 Maj 2009, 12:42_________________________________________________w poniedzialek jade do sklepu roweowego moze oni cos poradza co i jak linka i tak jest taka sama jak w rowerach wiec zobaczymy
  10. Ok problem rozwiazny Wymiana termostatu pomogla w 100 % ogrzewanie wrocilo . Nie musze wymieniac zadnej nagrzewnicy na szczescie . Po dlozszej rozmowie z bardzo milym panem w serwisie problem zniknal - wymiana teromostatu + nowy plyn g12+ . Jeszcze mysle zeby kupic plyn od do plukania sysytemu z olejow i innych badziectw - opakowanie 5L nazwy nie pamietam ale jest na bank w etka 7 bo tam on go znalazl . Prosze o zamkniecie i dziekuje za pomoc i dobre rady od innych .[br]Dopisany: 25 Listopad 2007, 13:17 _________________________________________________Dupa blada po trasie anglia polska - ogrzewanie nie dziala prawidlowo ,kiedy stoje jest ok leci w miare cieple a podczes jazdy zimne , wyjelem sterownik climatronica przeczyscilem wtyki zlozylem nic nie dalo , nie mam nawet jak sprawdzic vagiem teraz bo kabla nie zabralem ze soba i lipa. Co dziwne ze przy 160 zaczynal mi sie robic lod na przedniej szybie od srodka , biore reke nad nawiew na przednia szybe a tam lodowate powietrze daje . Gdy sie stoi to autko rozgrzewa sie do 28 stopni a podczes jazdy zimno na cholera POMOCY bo ciezko bedzie wrucic na wyspy w takim aucie ;( moze jest ktos z Koszalina kto ma kabel , ja chcem nawet zaplacic zeby mi pomuc w tym problemie moze Iceman ty cos pomozesz jeszcze co ? PROSZE [br]Dopisany: 23 Grudzień 2007, 15:14 _________________________________________________po zdjeciu dzisiaj schowka zaczelem sprawdzac silniki i ten czerwony chodzi albo w jedna albo w druga ale o co mi chodzi : kiedy wlaczam na HI idzie maksymalnie w jedna strone jak przelaczam na nizsza temperature to zero reakcji dopiero lekko sie ruszy chyba przy 17 a potem na maxa przy LOW i teraz pytanie czy bedzie to cos z silnikiem ? ? ? czy szukac problemu gdzie indziej ? [br]Dopisany: 24 Grudzień 2007, 15:50 _________________________________________________Co do silniczkow to chodza ok , po konsultacji z iceman'em wyprulem sterownik od climy przeczyscilem styki nic nie dalo , nastepnie silniczki : wyprulem ruszalem recznie klapami nic nie dalo jak bylo letnio tak bylo , ostatnia opcja i ta ktorej nie chcialem zbytnio ruszac NAGRZEWNICA , dalem do wymiany okazalo sie ze to jednak jej wina zawalona kamieniem.... i teraz mala uwaga dla tych co chca wymieniac ja w autach z angli zaopatrzcie sie w nia przed przyjadem do polski jest w druga manke jak mnie poinformowal mechanik, wiec mam klopot powiedzial on ze cos postaraja sie z tym bulem zrobic , wiecej info bede mial w poniedzialek moze srode wiec napisze jeszcze o tym Ok dorwalem nagrzewnice wymieniona grzeje jak piec mozna jezdzic teraz hyhy polecil bym ten zaklad ale jechalem dzisiaj na reklamacje wiec nie ma sensu ani zly ani dobry
  11. A ma ktos moze z etki schematy nagrzewnicy i okolicy ? bo by sie przydaly , na vagcat.com nic nie moge znalesc ;/ albo slepy jestem albo nie ma ;D
  12. co do wymiany to sie dzisiaj troche zdziwilem w VW : cena nagrzewki 160 funtow , czas 6 h - 1 h kosztuje 156 bodajze ale moge miec 10 % znizki bo auto starsze , nie no super mysle czy samemu tego nie zrobic kupic nagrzewke gdzie indziej i wymieniac , wezme w pracy dzien wolnego i jazda tylko klucz aby kiere zdjac tez trzeba kupic , no chyba ze inne specjalistyczne sa potrzebne do tego tez , moze ktos wie? Ogrzewanie cdn .: temp. trzyma sie na 17 ani nie drgnie w gore (a bylo czasmi 20 ) , uklad jak wczoraj chcialem odpowietrzyc nie zapowietrza sie juz czyli wsio ok z korkiem , kupilem plyn g12+ dzisiaj i jutro jeszcze cos postaram sie pomodzic jak to nic nie da to od piatku rana zaczynam dzialac bo do polski chcem sie wybrac na swieta a zimno bedzie napewno . MYsle ze jak sie spreze to do niedzieli zloze z powrotem . Teraz tylko takie pytanko : czy po wymiane nagrzewnicy trzeba napelnic uklad klimy od nowa ? jezeli tak to czy jak bede jezdzil ze 2 dni moze sie cos stac ?
  13. Po wymianie korka od zbiorniczka uklad sie juz nie zapowietrza , jutro pojade po plyn do Vw bo nie mialem czasu wczesniej i korki na autostradach ach ci angole , co do termostatu to sie jeszcze wstrzymam i zobacze co bedzie jak wyplukam dokladnie nagrzewnice i zmienie plyn na g12 + , puki co jest juz w miare cieplo :> Latwo ci mowic moze cos poradze nim nadejcia Ta chwila ostateczna
  14. Ok wymienilem korek od wyrownawczego i wskazania temp. powietrza na desce rozdzielczej wedlug wskazana klimatronika skoczyla z 16 -17 stopni C do 20 od groma ale zawsze cos . Nastepna sprawa to wskazania temp wody na desce 90 a na klimatroniku 81 czyli co ? Termostad padl ? bo mnie sie tak wydaje . jutro go kupie i plyn g12 + bede sie z tym meczyl bo nie mam kanalu ani nic takiego Dla zainteresowanych koszt nowego korka kupionego w Vw w angli to okolo 6-7 funtow , termostat w okolicach 15-16 , nie wiem jak ceny sie kszaltuja w bo do vw mialem blizej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...