Skocz do zawartości

kkkk1

Pasjonat
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kkkk1

Osiągnięcia kkkk1

0

Reputacja

  1. Kolanko z turbo i resztę do końca 3całe, stożek pipercrossa . mogę wrzucić fotkę
  2. Sprawdzałem w ETKA i jest napinacz (zwykły) bez elektroniki.
  3. wszystko przelozylem ladnie smiga . z tego co mi wiadomo to APX APY nie mialy tzw. zmiennej fazy jesli o to chodzi , a wlasnie nie ma zadnych bledow nic a wiem ze nowsze 1.8t sa czule na na spadek cisnienia i dlatego mam DV aluminiowy z alledrogo zadnego blo-off czy cos a bez DV gdy nie wypuszcza cisnienia chodzi jak zegarek i tego nie moge rozwiazac logi dodam jak tylko dostane cewki bo jedna padla niestety
  4. Ok postaram się jak najszybciej to zrobić ---------- Post dopisany 23-05-2014 at 22:14 ---------- Poprzedni post napisany 21-05-2014 at 22:25 ---------- No niestety padła cewka i logi dodam dopiero w srode
  5. witam wszystkich do silnika AEB wsadzilem turbo k04-023,wtryski z tego co pamietam szare z s3,przeplywke 3 cale ,ele.przepustnice od s3 i wszystko to zgralem do sterownika chyba APX i wszystko chodzi jak trzeba tylko mam taki problem ze gdy mam zalozony dv oryginal szczelny i jak dodam wiecej gazy (zwieksze obroty ) i odpuszcze to silnik potrafi zgasnac ,lub prawie zgasnac i reszte faluje obrotami prze chwile , a gdy zdejme dv to wszystko chodzi pieknie nie ma tych obiawow . DV podpiety bezposrednio do kolektora ssacego a zawor n249 jest tylko wpieta wtyczka zeby nie bylo bledow . kupilem DV aluminiowy ten z mozliwoscia sprezyn i moze delikatna poprawa ale dalej przygasa lub zgasnie moze ktos mial taki problem albo ma wiedze jak to naprawic , bo jest to bardzo meczace gdy dojezdzam do skrzyzowania a auto buuuuuu prosze o pomoc
  6. kkkk1

    1.8t wymiana ecu na nowsze

    nikt wiecej sie nie wypowie ??
  7. ok temat do zamkniecia szukalem i znalazlem temat o tych zaciskach , kompletuje juz komplet z passata 4motion 256 wentylowane ale to nie takie proste dzieki za pomoc
  8. ok wielkie dzieki za info a tak z czystej ciekawosci czemu zacisk nie pasuje pozostaje szukac tylko zaciskow i jarzma z s4 albo z 4motion ---------- Post dopisany at 16:15 ---------- Poprzedni post napisany at 14:49 ---------- moze ktos wyjasnic czemu zacisk nie bedzie pasowal ??
  9. a powiedzi mi prosze czemu nie podejda zaciski jarzma tarcze klocki z a8 4.2 ?? bo znalazlem ze trzeba tylko podlozyc i git , ale jak piszesz ze nie to juz nie wiem a wiem ze masz duzo doswiadczenie Bremsenumbau Hinterachse von 256mm (V6) auf 269mm (W8) 8D/B5 hinten 256er oder 269er innenbelüftete Bremsen nachrüsten
  10. rozumiem tylko ten komplet z a8 mam za grosze dostepny dlatego tak kombinuje no a cena zaciskow z rs nie na moja kieszen tak ze komplet z a8 odpada , brat ma zalozony na tyl z passata 4motion komplet i pasuje p&p 256 wentylowany
  11. witam , mam pytanie czy hamulce z audi a8 4.2 tyl 269 wentylowane beda pasowaly do a4 b5 2.5tdi quattro rok 1999 ?? z przodu mam juz 312 i czas przyszedl na tyl , a mam okazje tanio kupic caly zestaw na tyl wlasnie z a8 tylko pytanie czy jest mozliwosc tego zamontowac ??? ewentualnie z czego zaadoptowac ? czy tyl z c4 s6 4.2 280 bedzie pasowal p&p ??
  12. kkkk1

    1.8t wymiana ecu na nowsze

    Witam , mam pytanie otóż posiadam prawie cały silnik 1.8t AUQ na cześci i moje pytanie jest takie że chce wymienić w swoim 1.8t AEB 1996 ecu na ten z auq i jak ta sprawa wygląda czy jest to jakiś wielki kłopot Mam przepustnice potencjonometr dosłownie wszystko a gdzies czytałem że takie coś robiono , planuje robić program na ok 240km i wiem że ten nowszy sterownik ma np. sondę szerokopasmowa co dużo ułatwić sprawę czekam na odp.ewentualnie co radzicię ? ---------- Post dopisany 22-12-2013 at 13:53 ---------- Poprzedni post napisany 19-12-2013 at 23:24 ---------- ?? prosze o pomoc
  13. kkkk1

    kodowanie licznika nie dziala

    no moze i masz racje wiec pozostaje wymiana licznika a nie orienyjecie sie jak by wygladala wymiana na polifta (biale podswietlanie i cyfrowy zegarek?? duza to rzezba ??
  14. kkkk1

    jakie sprzeglo silnik aeb 1.8t

    no tak chce zrobic ale czy na pewno docisk spasuje od lt-ka ?? i by bylo super jak by sie to zgralo
  15. kkkk1

    jakie sprzeglo silnik aeb 1.8t

    tak masz racje tylko do walu z aeb nie przykrece dwumasu z 2.5tdi bo jest mocowane na 8 srub a aeb 6 srub do walu , a do dwumasu z awx czy avf chyba nie podejdzie docisk z lt-ka no chyba ze jestem w bledzie ?? na 8 srub dwumas AUDI A4 A6 C5 2.5 TDI V6 TARCZA SPRZEGLO DWUMASA (3721264608) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. na 6 srub KOŁO DWUMASOWE AUDI A4 B5,1.8 TURBO AEB,APU (3767824081) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. no i do poruwnania z avf taki sam jak z aeb KOŁO DWUMASOWE AUDI A4 B5,1.8 TURBO AEB,APU (3767824081) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. powiem szczerze ze nie rozumie i nie mam zielonego pojecia czemu docisk z np.lt-ka nie bedzie pasowal do zamachu z aeb czy avf ? na fotkach nie widze zadnej roznicy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...