
puzzel1
Pasjonat-
Postów
138 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O puzzel1

Informacje
-
Imię
x
-
Miasto
x
Auto
-
Model
80 B3
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
sprzedana
-
zwyczajnie nie widzialem takich w allroadzie c5 fl ---------- Post dopisany 01-01-2014 at 23:38 ---------- Poprzedni post napisany 12-01-2013 at 17:10 ---------- a4 idzie na handel, temat do zamknięcia
-
dzieki jutro bede szukac ---------- Post dopisany 21-12-2013 at 16:19 ---------- Poprzedni post napisany 20-12-2013 at 21:27 ---------- okazalo sie, ze spalily sie 2 zarowki na raz w ogole nie bralem tej opcji pod uwagę
-
no wlasnie jak wroce jutro do domu to sprawdze czy jest prad na bezpieczniku ---------- Post dopisany 20-12-2013 at 12:53 ---------- Poprzedni post napisany 19-12-2013 at 19:55 ---------- prad do bezpiecznikow dochodzi, a do lampy juz nie. Czy to moze byc pająk?
-
kurde, jeszcze nie zrobilem wstecznego, a dzis mi zniknely swiatla mijania ;/ czyli gdzies kable lecą po kolei, gdzie jest jakas grubsza wiazka? pod kierownica?
-
hm, tylko pytanie gdzie w klapie jest ok, patrzylem
-
tzn na tym czujniku w skrzyni?
-
Panowie od jakiegoś czasu nie świeci mi światło cofania. Wyeliminowałem czujnik cofania, bo po zmostkowaniu obu pinów nie świeci wsteczny, czyli teoretycznie gdzieś musi być przerwa na kablu, bo do żarówki nie dopływa prąd. Według schematu bezpieczników, za światło cofania odpowiada bezpiecznik nr 31- prąd do niego dopływa, co ciekawe, wystarczy że jest tylko włączony zapłon i prąd dopływa, czyli tak jakby nie był to ten bezpiecznik. O co chodzi? Miał ktoś podobny problem?
-
niby dlaczego?
-
no wlasnie przewaznie leje rope ze wschodu, i duzo osob mi mowi ze to ona moze robic robote. Zmienie jeszcze raz filtr
-
Dzieje się tak przy mocnym przyspieszeniu i wciśnieciu sprzęgła, dajmy na to tak jak wczoraj, jadę na trójce, pokręce do 3500rpm, wrzucam czwórkę, wciskam sprzęgło i za około 4 sekundy po wciśnięciu sprzęgła silnik gaśnie od razu, bez zadnego szarpania itp. Gdy próbóje odpalać, zachowuje się tak, jakby nie było paliwa w zbiorniku - kręcę, kręcę, podpompowuje pedałem gazu i dopiero wtedy zaczyna załapyłwać, jakby paliwo dopiero zaczynało się dostawać do filtra i odpala. Filtr paliwa z pół roku temu zmieniłem na nowy, przed jego wymianą taka sytuacje mialem 2 razy, i wczoraj trzeci raz. Dodam, że przy odpalaniu na zimnym silniku mam czasami to samo. Na vagu 0 błędów. O co chodzi? Kąt wtrysku? Przepływka?
-
napisalem s4 bo szczerze nie widzialem zadnego allroada polift z takimi wskazowkami ale jak allroad s4? przeciez allroady byly w a6 c5?
-
ok, sprobojemy i tak dzieki za rade ---------- Post dopisany 30-08-2012 at 22:14 ---------- Poprzedni post napisany 16-04-2012 at 22:45 ---------- mały updejt z czerwca: Car Audio: sub PB S12 w skrzynce + wzmak Mac Audio fearless 2200 D Grill s4 Licznik polift z nówka sztuka fisem i nowe lampki valeo dorwane ostatnio, 2009 rok ---------- Post dopisany 12-01-2013 at 16:34 ---------- Poprzedni post napisany 30-08-2012 at 22:14 ---------- Lusterka s4 Wydech s4 Turbo awx & wtryski 216 Wskazówki s4 Oryginalne nowe gumowe dywaniki i mala zimowa sesja, czekam na wiosne i zalozenie zawiechy 1BE oraz moich 17" maźniętych na biało
-
[ALL B5] Podłączenie przycisków poliftowych w przedlifcie, bez użycia isostatów (jak ori)
puzzel1 odpowiedział(a) na MaxsteRR temat w Audi A4 B5
nieaktualne