Witam wszystkich!
W swojej A4 posiadam instalację gazową z wielopunktowym wtryskiem. Założona została w 2009. Od samego początku były z nią problemy.
Pierwszy z nich polegał na nieprawidłowym przełączaniu się z benzyny na gaz. Objawy były takie, jakby przez krótki czas silnik nie dostawał paliwa. Nie gasł tylko dlatego że przełączanie miało miejsce oczywiście podczas jazdy, na biegu. Zatem przejście z benzyny na gaz nie odbywało się płynnie, trwało długo, nierzadko stawałem na środku skrzyżowania.
Drugi problem: tydzień temu instalacja już w ogóle zgłupiała. niby przełącza się na gaz, ale po chwili znowu wraca na Pb, a kontrolka od gazu szybko miga. Mało tego, dopóki nie wyłączę trybu przełączania na gaz, jadąc na Pb przy 2000 obr/min. (czyli przy obrotach, przy jakich powinien się przełączyć) szarpie jakby chciał się przełączyć, a nie mógł.
Gdzie szukać przyczyn tych objawów?