Skocz do zawartości

lark1986

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O lark1986

  1. U mnie b5 2000 265tyś - oryginał przy 260 tyś 3 wymiana rozrządu i wszystko z silniczkiem ok. Jeśli systematycznie wymieniasz płyny i lejesz dobre paliwo to nawet 0,5 mln wykręci :>
  2. Niestety musiałem oddać auto do elektryka. Mam nadzieję że nie będzie to droga impreza. Przypuszczam że sterownik klimy robi zwarcie jednak nie znam się na tym tak bardzo. Jeśli uda mi się dowiedzieć co było uszkodzone napiszę.
  3. Witam, mam podobny problem jednak nie jest to silnik dmuchawy gdyż wymontowałem go i uruchomiłem ponownie klimatronik- efekt bezpiecznik ponownie spalony. Na moje nieszczęście silnik dmuchawy jest z 6 pinowym stykiem na kostkę i układem sterującym płynne uruchomienie nawiewu. Z tego co się dowiedziałem brak zamienników Panel od klimatronika nie przygasa, żaróweczki są ok. Najdziwniejsze jest to że na postoju kiedy auto jest zapalone i włączę nawiew wszystko działa-nie ważne czy zimne czy ciepłe powietrze, natomiast wystarczy że ruszę i przejadę 1m pali się bezpiecznik. Miał ktoś podobną sytuację? Jakieś pomysły? A może gotowe rozwiązanie
  4. Cześć wszystkim. Jestem Adrian i mam nadzieję że moje posty będą przydatne. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...