
Skorupa181
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Skorupa181

-
[B5 ADR] oc sprawcy - zaniżony kosztorys POMOC
Skorupa181 odpowiedział(a) na Skorupa181 temat w Ubezpieczenia, odszkodowania, kolizje, wypadki
Po piątkowych (ponownych) oględzinach na warsztacie do kosztorysu doliczono kilka nowych części. Wrzucam świeży kosztorys nadesłany przez ubezpieczyciela sprawcy. Dodatkowo otrzymałem dwie strony, których nie było w poprzednim kosztorysie, a o których pisała Arielka. Jakie jest Wasze zdanie? da się coś tu jeszcze po negocjować czy raczej sobie odpuścić? -
[B5 ADR] oc sprawcy - zaniżony kosztorys POMOC
Skorupa181 odpowiedział(a) na Skorupa181 temat w Ubezpieczenia, odszkodowania, kolizje, wypadki
tylko, że ja nie otrzymałem żadnego "urealnienia na części",wszystkie elementy co do kalkulacji, które dostałem są podane na stronie. wyciąłem tylko te fragmenty z danymi osobistymi. -
Witam Około miesiąc temu miałem kolizje. Wina była po stronie kobiety, która wymusiła pierwszeństwo. Jak się okazało ubezpieczona jest w MTU. Dwa dni po zgłoszeniu sprawy zjawił się rzeczoznawca ubezpieczyciela, który po zewnętrznych oględzinach sporządził protokół na którym uwzględnił takie części jak: -zderzak przedni -wymiana -60% -wspornik zderzaka lewy przód- wymiana -spoiler zderzaka przód-wymiana-50% -amortyzator gazowy tył-wymiana -reflektor lewy kompletny-wymiana -kierunkowskaz lewy-wymiana -kierunkowskaz boczny-wymiana -błotnik lewy-wymiana+lakierowanie części nowej -mocowanie błotnika-wymiana -nadkole przednie-wymiana -pojemnik płynu-wymiana -listwa drzwi przednich-wymiana+lakierowanie części nowej -listwa stopnia-wymiana -osłona przednia-wymiana -opona przednia-50%-wymiana -pokrywa komory silnika-naprawa+lakierowanie naprawcze -wspornik zamka-naprawa -blacha łącząca nadkole-naprawa częściowa+lakierowanie naprawcze -felga aluminiowa-naprawa+sprawdzenie+lakierowanie -uchwyt parownika gazu-naprawa -błotnik-naprawa -drzwi przednie-lakierowanie wierzchnie A w uwagach dopisał, że "napraw może być ekonomicznie nieuzasadniona", szkoda całkowita oraz "pomiar parametrów geometrii układu jezdnego. Tak więc jak widać trochę tego jest. W Audi dodatkowo uszkodzone zostało coś z układu kierowniczego gdyż mimo, że koła są prosto to kierownica jest w pozycji skrętu. Dlatego rzeczoznawca kazał się umówić na dodatkowe oględziny w warsztacie diagnostycznym w celu zweryfikowania dodatkowych uszkodzeń. Z rzeczoznawca umówiłem się niedawno i mamy się spotkać w warsztacie w piątek 01.07 w celu dalszych oględzin.Dziś w międzyczasie otrzymałem od MTu po niecałym miesiącu kosztorys, który moim zdaniem jest jakimś żartem... Nie znam się na tych sprawach za bardzo i nie mam do czynienia zbyt często z ubezpieczalniami ale wydaje mi się, że kwoty są dość zaniżone i nie wszystko jest ujęte. Dlatego proszę o zerknięcie, pomoc i jakieś porady co dalej robić w tej sytuacji. Poniżej wklejam najważniejsze wycinki z kosztorysu, który otrzymałem na email: Co dalej zrobić w takiej sytuacji? wynająć własnego rzeczoznawcę? Proszę o pomoc by nie dać się wyrolować ubezpieczalni...
-
witam czy felgi 17" et 40 7,5 cale będą pasować do a4?
-
A jak wygląda sprawa przy tym rodzaju felg? Może ktoś wie ile wynosi ET? trzeba dokładać dystans? http://img703.imageshack.us/img703/1937/721343.jpg
-
tylko te drogi w polsce..
-
z jakiej firmy dystans byś polecił? zastanawiam się jeszcze jaką glebę rzucić żeby jako tako się prezentowało? :>
-
z tego co czytałem te mają 5x112 http://img832.imageshack.us/img832/7673/14493654401l.jpg
-
Witam Chciałem zakupić felgi od S3 do mojej a4.. i takie mam pytanie ET felg, które mi się podobają wynosi 56. Jest w ogóle opcja zamontowania takich felg w a4? jaki dystans? Wiem, tylko że ET w a4 powinno być między 35 a 45. proszę o pomoc bo jestem świeżakiem w temacie felg.. ;( Pozdro
-
właśnie się nad nim zastanawiałem, muszę go przytkać i odpiąć kostkę i zobaczę czy przestanie zasysać. Tylko jak myślicie czy ten zbiornik węgla aktywnego może mieć jakikolwiek wpływ na mój problem z odpalaniem i muleniem przy dodawaniem gazu?[br]Dopisany: 09 Styczeń 2011, 11:30_________________________________________________Przyszły plusowe temperatury i auto zaczęło bezproblemowo odpalać, ale tylko na gazie z benzyną dalej to samo..;/
-
syczy w każdym aucie jak jest koło rezerwy . Tylko, że u mnie jest około połowa zbiornika a syczenie jest dość intensywne i ciągłe na odpalonym silniku, przykładając rękę do wlewu czuć jak ciągnie powietrze do środka.
-
tak, jak odkręcam na odpalonym to czuje jak zasysa mi korek do środka nawet przy odkręconym korku słychać jak ciągnie powietrze.
-
a gdy silnik jest odpalony to powinno zasysać powietrze przez wlew powietrza? bo zauważyłem że bardzo mocno ciągnie powietrze na odkręconym korku na gazie jaki na benzynie.
-
yhy czyli to jednak nie to.. a już myślałem, że znalazłem przyczynę..ehh no nic trzeba kombinować dalej. Dzięki za odpowiedź Jakby ktoś miał jeszcze jakieś propozycje co mogę sprawdzić to pisać;][br]Dopisany: 06 Styczeń 2011, 13:21_________________________________________________Dzisiaj doszedł mi następny błąd: 1247 Zawór węgla aktywnego-N80-przerwa na wyjściu - BŁĄD SPORADYCZNY Jakieś sugestie?
-
Wczoraj jak próbowałem się połączyć z immo to miał problemy. Dopiero za xx razem się połączył. Kontrolka od immo tylko raz mi migała więc raczej odpada..;/[br]Dopisany: 29 Grudzień 2010, 12:30_________________________________________________Witam:) Miałem w tygodniu trochę czasu i zacząłem sprawdzać rzeczy, które mi napisaliście. Między innymi odczepiłem przewód paliwowy żeby sprawdzić czy pompa dobrze pracuje i zauważyłem, że gdy przekręcę kluczyk w pozycje zapłonu to z przewodów nie idzie paliwo tj by pompa nie pracowała. Dopiero gdy zacznę kręcić to pompa podaje paliwo. Czy tak powinno być?