Skocz do zawartości

Skorupa181

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Skorupa181

Osiągnięcia Skorupa181

0

Reputacja

  1. Po piątkowych (ponownych) oględzinach na warsztacie do kosztorysu doliczono kilka nowych części. Wrzucam świeży kosztorys nadesłany przez ubezpieczyciela sprawcy. Dodatkowo otrzymałem dwie strony, których nie było w poprzednim kosztorysie, a o których pisała Arielka. Jakie jest Wasze zdanie? da się coś tu jeszcze po negocjować czy raczej sobie odpuścić?
  2. tylko, że ja nie otrzymałem żadnego "urealnienia na części",wszystkie elementy co do kalkulacji, które dostałem są podane na stronie. wyciąłem tylko te fragmenty z danymi osobistymi.
  3. Witam Około miesiąc temu miałem kolizje. Wina była po stronie kobiety, która wymusiła pierwszeństwo. Jak się okazało ubezpieczona jest w MTU. Dwa dni po zgłoszeniu sprawy zjawił się rzeczoznawca ubezpieczyciela, który po zewnętrznych oględzinach sporządził protokół na którym uwzględnił takie części jak: -zderzak przedni -wymiana -60% -wspornik zderzaka lewy przód- wymiana -spoiler zderzaka przód-wymiana-50% -amortyzator gazowy tył-wymiana -reflektor lewy kompletny-wymiana -kierunkowskaz lewy-wymiana -kierunkowskaz boczny-wymiana -błotnik lewy-wymiana+lakierowanie części nowej -mocowanie błotnika-wymiana -nadkole przednie-wymiana -pojemnik płynu-wymiana -listwa drzwi przednich-wymiana+lakierowanie części nowej -listwa stopnia-wymiana -osłona przednia-wymiana -opona przednia-50%-wymiana -pokrywa komory silnika-naprawa+lakierowanie naprawcze -wspornik zamka-naprawa -blacha łącząca nadkole-naprawa częściowa+lakierowanie naprawcze -felga aluminiowa-naprawa+sprawdzenie+lakierowanie -uchwyt parownika gazu-naprawa -błotnik-naprawa -drzwi przednie-lakierowanie wierzchnie A w uwagach dopisał, że "napraw może być ekonomicznie nieuzasadniona", szkoda całkowita oraz "pomiar parametrów geometrii układu jezdnego. Tak więc jak widać trochę tego jest. W Audi dodatkowo uszkodzone zostało coś z układu kierowniczego gdyż mimo, że koła są prosto to kierownica jest w pozycji skrętu. Dlatego rzeczoznawca kazał się umówić na dodatkowe oględziny w warsztacie diagnostycznym w celu zweryfikowania dodatkowych uszkodzeń. Z rzeczoznawca umówiłem się niedawno i mamy się spotkać w warsztacie w piątek 01.07 w celu dalszych oględzin.Dziś w międzyczasie otrzymałem od MTu po niecałym miesiącu kosztorys, który moim zdaniem jest jakimś żartem... Nie znam się na tych sprawach za bardzo i nie mam do czynienia zbyt często z ubezpieczalniami ale wydaje mi się, że kwoty są dość zaniżone i nie wszystko jest ujęte. Dlatego proszę o zerknięcie, pomoc i jakieś porady co dalej robić w tej sytuacji. Poniżej wklejam najważniejsze wycinki z kosztorysu, który otrzymałem na email: Co dalej zrobić w takiej sytuacji? wynająć własnego rzeczoznawcę? Proszę o pomoc by nie dać się wyrolować ubezpieczalni...
  4. witam czy felgi 17" et 40 7,5 cale będą pasować do a4?
  5. A jak wygląda sprawa przy tym rodzaju felg? Może ktoś wie ile wynosi ET? trzeba dokładać dystans? http://img703.imageshack.us/img703/1937/721343.jpg
  6. z jakiej firmy dystans byś polecił? zastanawiam się jeszcze jaką glebę rzucić żeby jako tako się prezentowało? :>
  7. z tego co czytałem te mają 5x112 http://img832.imageshack.us/img832/7673/14493654401l.jpg
  8. Witam Chciałem zakupić felgi od S3 do mojej a4.. i takie mam pytanie ET felg, które mi się podobają wynosi 56. Jest w ogóle opcja zamontowania takich felg w a4? jaki dystans? Wiem, tylko że ET w a4 powinno być między 35 a 45. proszę o pomoc bo jestem świeżakiem w temacie felg.. ;( Pozdro
  9. właśnie się nad nim zastanawiałem, muszę go przytkać i odpiąć kostkę i zobaczę czy przestanie zasysać. Tylko jak myślicie czy ten zbiornik węgla aktywnego może mieć jakikolwiek wpływ na mój problem z odpalaniem i muleniem przy dodawaniem gazu?[br]Dopisany: 09 Styczeń 2011, 11:30_________________________________________________Przyszły plusowe temperatury i auto zaczęło bezproblemowo odpalać, ale tylko na gazie z benzyną dalej to samo..;/
  10. syczy w każdym aucie jak jest koło rezerwy . Tylko, że u mnie jest około połowa zbiornika a syczenie jest dość intensywne i ciągłe na odpalonym silniku, przykładając rękę do wlewu czuć jak ciągnie powietrze do środka.
  11. tak, jak odkręcam na odpalonym to czuje jak zasysa mi korek do środka nawet przy odkręconym korku słychać jak ciągnie powietrze.
  12. a gdy silnik jest odpalony to powinno zasysać powietrze przez wlew powietrza? bo zauważyłem że bardzo mocno ciągnie powietrze na odkręconym korku na gazie jaki na benzynie.
  13. yhy czyli to jednak nie to.. a już myślałem, że znalazłem przyczynę..ehh no nic trzeba kombinować dalej. Dzięki za odpowiedź Jakby ktoś miał jeszcze jakieś propozycje co mogę sprawdzić to pisać;][br]Dopisany: 06 Styczeń 2011, 13:21_________________________________________________Dzisiaj doszedł mi następny błąd: 1247 Zawór węgla aktywnego-N80-przerwa na wyjściu - BŁĄD SPORADYCZNY Jakieś sugestie?
  14. Wczoraj jak próbowałem się połączyć z immo to miał problemy. Dopiero za xx razem się połączył. Kontrolka od immo tylko raz mi migała więc raczej odpada..;/[br]Dopisany: 29 Grudzień 2010, 12:30_________________________________________________Witam:) Miałem w tygodniu trochę czasu i zacząłem sprawdzać rzeczy, które mi napisaliście. Między innymi odczepiłem przewód paliwowy żeby sprawdzić czy pompa dobrze pracuje i zauważyłem, że gdy przekręcę kluczyk w pozycje zapłonu to z przewodów nie idzie paliwo tj by pompa nie pracowała. Dopiero gdy zacznę kręcić to pompa podaje paliwo. Czy tak powinno być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...