
luklago
Pasjonat-
Postów
28 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O luklago

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Odgrzebuję trochę bo jutro robię operację. Mam przygotowany zestawik jak na foto - jeszcze bańka na górę. Mam pytania 1) Ile oleju wlać? 2) Rozumiem, że wlewam przez zawór kulowy wkręcony w korek zaznaczony na fotce w czerwonym kółku. 3) Czy nie ma się przypadkiem przelać olej "jak jest dobry stan" przez korek - zaznaczony na niebiesko? 4) Samochód ma być przez cały czas zapalony - tak? Czyli: włączam samochód czekam na 30stopni odkręcam korek zapinam zawór uzupełniam olej? A może na wyłączonym samochodzie wykręcam korek zapinam zawór, zapalam samochód czekam na 30 stopni i odkręcam zawór wlewając olej?
-
No właśnie wiem o tych korkach, ale jak je widziałem od dołu to obawiam się, że po odkręceniu wycieknie olej - bo są na dole. Czy można to odkręcać śmiało? Czy samochód nie musi być przechylony? Ile nalać - ponoć aż z przelewowego zacznie się wylewać nadmiar - tak? Kolego fokusmok15 możesz podać link - jakoś nie mogę znaleźć opisu tych dolewek "grawitacyjnych"?
-
Witam, przeglądałem ostro forum i nie mogę znaleźć info jak dolać olej do skrzyni automat w A4 avant 2002, 2,5TDI, VIN: WAUZZZ8E03A145715 (nie znam typu skrzyni dlatego podaje VIN). Zamówiłem 2l oleju na jutro (G 052 180 A2) bo zapewne (napewno) jest ubytek, były wycieki przy chłodniczce. Jak go dolać - gdzie. Widziałem na forum dużo info na temat b5. Wiem, że jest korek na skrzyni od strony kierowcy - ale tam się nie dolewa. Proszę o info. Z góry dzięki i pozdrawiam!
-
Dzięki wszystkim za info, w sobotę widziałem alcantare z allegro u kolegi i szczerze nie polecam - nie ma porónania z tym co dostałem u jako próbkę u tapicera. Trzeba jednak dopłacić do jakości - będę jechał do Rzeszowa to wstąpię do Krasnego i popytam co i jak. Tymczasem Pozdrawiam!
-
Witam. Mam problem z fotelem a mianowicie przedarłem alkantarę, która jest wszyta w fotel (w środku alkantara po bokach skóra). Szukam na forum, googlach info na temat koloru - ewentualnie kogoś kto ma do sprzedania taki materiał i nie mogę znaleźć. Są podobne kolory, ale nie wiadomo na 100% czy jest to samo. Mam B6 z 2002 avant. Może ktoś wie gdzie kupić do niego ten "sztuczny zamsz", może miał ktoś problem właśnie z tym materiałem. Ps: byłem u gościa obszywającego fotele i powiedział że ma za wymianę chce 300 (dwa siedziska w fotelach przednich) + materiał 500zł! bo jest bardzo drogi. Widzę, że ceny są ok 20zł za mb (1,5m2) czyli jakiś kosmos mi powiedział - a może to jest całkiem inny materiał, inna grubość. Proszę o info jeśli ktoś miał do czynienia z tym materiałem. A może ktoś poleci godnego tapicera z okolic Rzeszowa (zostawiam samochód i sam wyciąga fotele, obszywa siedziska - wymienia w nich alkantarę)? Z góry dzięki i pozdrawiam!
-
Hej, nie miałem dostępu do neta, dlatego piszę dopiero teraz. Mój jest multi, a to że napisałem "zrzuciłem na tipie" chodziło o tryb zmiany biegów. Bartku wiem, że jesteś bardzo dobrym mechanikiem automatów. Rozmawiałem z ludźmi którzy robili u Ciebie samochody i masz dobre opinie. Celowo nie pisałem o ATFie, czekając na twój wpis. Więc ATF nie był zmieniany przeze mnie i przez poprzedników na 99%. Wiem, że zawsze polecasz wymianę ATF - bo to nie zaszkodzi, i zgadzam się z tym. Chciałbym do Ciebie przyjechać, ale nie tylko na samą wymianę oleju, bo to nie pomoże - myślę, wiemy o tym oboje. Nawet rozmawiałem z 1 z użytkowników, który miał taki sam problem jak mój i wymiana ATF nie pomogła (wymieniał u Ciebie), poprawiły się jemu przełożenia - u mnie zmiana biegów jest bardzo dobra, płynna, bez zgrzytów i podobnych dźwięków. Problem "przeniesienia mocy" pozostał. Dlatego moje pytanie brzmi na co się przygotować, co kupić (ewentualnie co mieć jadąc do mechanika lub co u niego zamówić), choć już po kilku rozmowach telefonicznych z ludźmi którzy mieli takie problemy wiem czego się spodziewać, ale nie chce nakierowywać potencjalnych pomocników. Gdyby nie ta odległość między nami to już byłbym na diagnozie (~700km). Od ostatniego mojego wpisu nie maiłem ani razu problemu z moim samochodem. Czekając na odpowiedzi pozdrawiam forumowiczów!
-
Usunąłem usterkę . Problemem był przegniły przewód dochodzący do sterownika wentylatora chłodnicy, nieraz był styk, innym razem nie, aż w końcu w ogóle nie było i na postoju dmuchało ciepłe powietrze. Sterownik ulokowany jest na górze przy chłodnicy - po prawej stronie. Pozdrawiam!
-
Czy wystarczy przedmuchać chłodnicę sprężonym powietrzem?
-
Witam, puszkuje godnego serwisu z okolic Rzeszowa do skrzyń automatycznych, mam problem z "przeniesieniem mocy" (tak sobie to nazwałem) zdarzyło się kilka razy, jak ruszałem albo już jechałem musiałem spuścić nogę z gazu bo coś szarpie, puszczę dodaje znowu i już jedzie ok - zdarza się to rzadko - raz na miesiąc, nieraz dwa razy na dzień i spokój (robię miesięcznie ok 1500-2000km). Wrażenie jest takiej jakby jakieś tryby przeskakiwały. Kilka dni temu przy przyśpieszaniu - zrzuciłem na tipie 2 biegi w dół, pedał w spód a tu trzeba zdjąć nogę bo szarpie, jechałem ze 120 - tak, że nie jest to tylko przy małych prędkościach. Ogólnie zmienia biegi płynnie, nic nie buczy nie brzęczy. A4 ; 2,5 TDI; 2002; 163kM ; V6, 215000km, multitronik, avant. Może ktoś miał taki problem, pytałem już kilku osób i mam pewne domysły, czytałem tu i tam, ale nie chce podsuwać pomysłów, może ktoś wie co to może być - tak żeby sprawdzić wiarygodność "serwisu". Z góry dzięki i pozdrawiam.
-
Witam. Mam zagwozdkę dla speców od klimy. Przeglądałem forum, ale nic nie znalazłem. Mam problem z klimą. Jak jadę to przyjemnie chłodzi, dmucha dobrze, ale jak stanę na ponad minutę zaczyna dmuchać ciepłym powietrzem, ruszę i po kilkuset metrach dalej przyjemny chłód. Podpinałem samochód pod kompa, ale nic nie wykazało - wyszły błędy niezwiązane z klimą. Gaz jest. Czy ktoś miał taki problem? Podejrzewam, że jakiś zawór jest zepsuty. Jakieś pomysły?
-
tak wiem, ale jest 2x droższa - a może będzie pasować ta druga - próbował ktoś?
-
Witam. Mam problem z tylną wycieraczką - a w zasadzie z jej brakiem. Stało się tak, że po prostu "odpadła" (albo ktoś zaje... - nie złapałem za rękę) - nic nie jest połamane, nie ma wycieraczki z ramieniem (została tylko część ramienia ta przykręcana przy silniczku). Szukałem na allegro takiego ramienia i znalazłem różne typy. może miał ktoś taki problem i mi pomoże. Mam avanta z 2002 roku i moja wycieraczka była taka (przynajmniej na oko): http://allegro.pl/audi-a4-a4q-05-08-kombi-ramie-wycieraczki-tyl-i2062289751.html czy mogę zamontować (czy będzie pasować) to: http://allegro.pl/audi-a3-a4-a6-ramie-pioro-wycieraczki-tyl-nowe-i2055351692.html A może ktoś ma taką wycieraczkę do sprzedania w rozsądnej cenie? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam!
-
Witam, trochę pogrzebałem na forum, ale nie znalazłem nic dlatego piszę. Powoli siadają mi wycieraczki (B6 2002 2,5tdi avant) i szukałem co by tu kupić. Podobają mi się "aero" i ponoć dobrze zbierają. Aktualnie mam oryginały i co tu kupić, może ktoś pomoże, można gdzieś dostać "aero"? Na allegro znalazłem tylko: http://allegro.pl/wycieraczki-audi-a4-2001-2004-b6-8e-bosch-twin-i1973020729.html
-
Dzięki Pastaldo!
-
Witam, ja w swoim a4 2,5tdi (2002) założyłem właśnie nowy aku Centra Plus CB852 P+ 85Ah/760 - czy dobrze wybrałem, patrzyłem an stronę varty jak się dobiera. Założony miałem 62Ah ale raczej nie był oryginalny. Proszę o info czy nie za duży (bo za mały raczej nie). Z góry dzięki za info!