Skocz do zawartości

mario0760

Pasjonat
  • Postów

    53
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mario0760

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mario0760

0

Reputacja

  1. Odgrzewam kotleta mniej więcej rok temu wlałem ten conditioner xado stage 1 w butelce. Powodem było 'branie oleju' ok 1/3 do max 1/2 bagnetu na 1000 km przy jeździe z prędkościami ok 100-120. Zrobiłem autem od tego czasu ok 25 tys km czyli była jedna wymiana oleju i do dnia dzisiejszego jeżeli jadę w trasę z takimi prędkościami 100-120 to czy miasto czy trasa co sprawdzam poziom ani drgnie. Jedynie ostatnio na odcinku Koszalin- Warszawa - Koszalin przy szybszej jeździe 150- 190 km/h po zrobieniu 900 km ubyło ok 1/4 bagnetu więc to chyba zupełnie w normie. Mocy nie przybyło ani nie ubyło, silnik chodzi może nie tyle co ciszej ale bardziej ' miękko'. Olej jaki używam to motul 5w30. Ostatecznie jestem zadowolony z tego specyfiku. Dodam, że od jakiegoś czasu słyszę piski pompy wspom. przy skręcaniu na postoju, głównie przy skręcie do oporu. Wlałem rewitalizant xado za ok 45 zł. Zobaczymy czy pomoże po przejechaniu tych ok 1000 km. ( Ojcu w w taksówce C klasie przestało piszczeć wspomaganie po ok 600 km od wlania )
  2. No nic w nocy jade do Zakopca, autko postoi tam pare dni ( wezme prostownik wrazie co) a po powrocie zrobie podmianke. Dzięki
  3. Mam teraz to radio co niby rozładowywuje akumulator ale ono jest podłączone jak mówicie - po wyjęciu kluczyka sie wyłącza. Tyle że kluczyk w czasie pomiarów miałem w stacyjce. Sprawdze zaraz;p Kretyn ze mnie jak robiłem pomiary to nie wyjąłem kluczyka ;/ Przy wyjętym kluczyku i normalnie podłączonym radiu pobór wynosi po 3 minutach 0,01A . Zostawiłem miernik wpięty na godzine bo podobno były przypadki ze po jakims czasie cyklicznie pobór wzrasta i spada bo jakiś moduł czy coś takiego mogło paść. Jeżeli pobór zostanie dalej 0,01A to nie wiem co mi rozładowuje aku skoro jest prawie nowy i jak był odłączony to po tygodniu ubyło mu 0,02V (wczesniej napisałem 0,2 sorki błąd) Dzięki, że wspomnieliście o tym kluczyku bo całkiem z głowy mi wypadło że on tam siedzi ;/ Po godzinnym pomiarze poboru prądu przez autko wartość 0,01A pozostała bez zmian, także teraz zupełnie nie wiem co mi rozładowuje baterie. Jedyne co to wiem, zeby zawsze brać ze sobą kluczyk bo jak zostaje po wyłączeniu zapłonu to pobór jest znaczny bo wynosił 1,14A i sie utrzymywał. ---------- Post dopisany 27-12-2012 at 11:58 ---------- Poprzedni post napisany 23-12-2012 at 20:53 ---------- Panowie problem jest cały czas: Aku naładowany w niedziele miał 12,95 V, następnego dnia było 12,84 V, dzisiaj pomiar i 12,65 V , a autko ani razu nie odpalane , raz na chwilę włączone radio. Pobór prądu przez auto zmierzone 0,01A. Czyżby ok. roczny aku centry był do śmieci?
  4. sprawdzanie poboru następowało po odczekaniu ok 5 minut tj. z radiem po 5 minutach 1,14 A i bez bezpiecznika radia po 5 minutach 0,03A. Mechanik twierdził że auto sie całkowicie rozbraja po 45 minutach więc moze z tych 1,14 jeszcze cos spada ale różnica duża;/ Ładuje aku na maxa i jutro wczepię miernik na 1h ( bez wyjmowania bezpiecznika radia). Zobaczymy czy po dłuższym okresie pobór spadnie bo być może radio audi symphony dłużej sie dezaktywuje choć w sumie niby czemu miałoby tak byc.... Pewnie radio skopane ale jeszcze chce dla pewności sprawdzić. pzdr
  5. Panowie prostownik to : CTEK MXS 5.0 300 plnów dałem za niego. Chyba rozwiązałem problem. Przypomniało mi sie ze jesienią oprócz tego incydentu z czujnikiem oleju wymieniłem radio na orginalne tj. poprzedni własciciel włożył JVC a orginalny audi symphony dał mi w kartonie i mówił ze zmienił bo słabo grało. Radio wymieniłem i tak mniej wiecej od jesieni mam te problemy z rozładowaniem. Pobór prądu z włożonym i wyłączonym radiem audi symphony po odczekaniu wynosi 1,14 A , a gdy wyjme bezpiecznik 39 od radia pobór prądu po odczekaniu wynosi 0,03 A. co o tym myślicie?
  6. Mam aku ten bezobsługowy żelowy i prostownik, który powoduje niby odsiarczanie i regenerację. Ładuje na maxa i po 1,5 tygodnia kaput. Akumulator ma niecały rok. Wcześniej kręciłem długo rozrusznikiem bo miałem padniete uszczelki pompowtrysków, słuchałem na postoju i w garażu radia i aku zawsze był na maxa naładowany. Robiłem jak mówisz. Aumulator odłączyłem na tydzień ubyło z niego 0,2V i podłaczyłęm i na dotyk odpalił. A i wszytsko jest na wyłączonym alarmie bo nie zamykam auta w garażu
  7. Witam, Od jakiegoś czasu mam następujący problem: do garażu wstawiam auto z naładowanym na maxa aku. a po ok tygodnia do dwóch auta nie mozna odpalić. auto w garażu ma pozamykane drzwi ale alarm wyłączony. Gdy wyjąłem akumulator to sam w sobie przez okres tygodnia stracił 0,2 V. Auto było u mechanika, który dysponuje urządzeniem do sprawdzania i lokalizacji ubytków prądu/napięcia i stwierdził, że nie ma żadnych ubytków, a auto po zamknięciu drzwi po jakimś tam czasie poprawnie sie dezaktywuje i że ogólnie wszystko jest ok. Znowu po trasie wstawiłem auto do garażu i po ok 1,5 tygodnia nie można go odpalić bo bateria padła ( w tym czasie auto 2 razy tylko wyprowadzałem i wprowadzałem do garażu czyli to wyglądało odpal-przejedź 6 metrów-zgas). Ma ktoś pomysł gdzie szukać przyczyny? Ogólnie problemy pojawiły sie mniej wiecej po tym jak padł czujnik oleju w misce, zrobiło sie jakieś zwarcie i stopiło wtyczke, spalił się bezpiecznik, nowa wtyczka wlutowana zostałą niepoprawnie tj. pomylone kabelki, ale ostatecznie: czujnik wymieniony, wtyczka poprawnie wlutowana, bezpiecznik wymieniony i błedy wykasowane. Mniej wiecej po tym czasie zaczęły sie problemy z aku. Może to zbieg okoliczności.
  8. Witam. Gdzie mogę znaleźć listę albo jakiś schemat z osłonami plastikowymi jakie występują w podwoziu A4 b6 avant. mam sporo plastików połamanych a nie wiem dokładnie jak wyglądają w całości. Np. od strony kierowcy leci podłużna szeroka na pół auta osłona, która przechodzi w jakis nieduży element, który mam połamany a następnie przychodzi zakończenie przy przednim kole/nadkolu// na początku progu.
  9. Dzięki Fr0styyy. trafiłeś. Aku latał na podszybiu. Nie wiem czemu na to nie wpadłem ;p Dzięki wielkie
  10. Ale co może byc przyczyną stuknięć??;/ jade 5 km/h i nic a wsytarczy że 20 i przy machnięciach tępe sprężyste uderzenie/przeskok czegoś ;/
  11. Witam, mam taki problem; podczas jazdy i nagłym machnięciu kierownicy w celu np ominięcia studzienki słychać tępe uderzenie jakby pod nogami .Bez znaczenia czy w lewo czy w prawo. Gdy powoli skrecam nic nie słychać, jak jeżdżę w kółko tez nic, jak ruszam tez nic. Na postoju machalem kierownica i tez nic. Raz jak naprawdę mocno machnalem kierownica podczas jazdy to słychać uderzenie z chrobotnieciem. Zdjalem koła i nie widać żadnych pęknięc ani nie słychać luzow. A i raz przy jeździe na rondzie i nagłym pogłębieniu skrętu wrażenie jakby koło sie złożyć chcialo a przod auta przesunął sie na zewnatrz.( nie wiem czy to tylko wrażenie czy poprostu zbyt szybko jechałem ale nigdy tego nie miałem) Co może być powodem?:/ przekladnia, lozysko na mcpersonie?
  12. Nic mi innego nie pozostaje jak jeszcze raz wyciągnąc turbo i przeszlifować. Mam to zrobić tak samo jak poprzednio pamierem ok. 1000 gradacji, czy w jakis inny sposób??
  13. No w sumie możesz mieć rację. Znowu bym musiał wykręcić turbo i lepiej to wszystko przeszlifować... A z zamieszczonych logów wynika czy zawór N75 oraz sztanga przy turbo działają prawidłowo?? Widziałem jeszcze czujnik na tej plastikowej rurze przed Egrem. Może on mieć wpływ?. Czujnik przy filtrze powietrza przeczyściłem.
  14. Powiem szczerze że czyściłem tak jak na tym filmie : Czyszczenie zablokowanych łopatek w turbinie. - YouTube aby kierownice leciutko bez najmniejszego oporu pracowały. zeszlifowałem powierzchnię kierownic oraz częśc po której pracują. Nie wiem czy wystarczająco ale poruszają się bez oporu.
  15. Sprężarka jeżeli chodzi o syf w części ciepłej została całkowicie wyczyszczona choć tragedii tam nie było. Wirnik też w dobrym stanie, może ewentualnie minimalny luz boczny na wirniku...........
×
×
  • Dodaj nową pozycję...